Hop til indhold

Jeeg kommeeeeerrrrrrr!


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

attachment.php?attachmentid=34188&d=1287492922

 

Åh, undskyld, men jeg synes altså bare, at det var så bedårende :lun: Og man kan tydeligt se forventningen glæde :mrgreen: Det blev lige taget i en kort solstråle på turen i dag (dem var solen ikke så gavmild med på det tidspunkt) :-D

 

Det originale ser sådan her ud, en smuk baggrund :hjerte:

attachment.php?attachmentid=34189&d=1287492922

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhada, han er SÅ klar!

 

Jeg kunne næsten ikke får fred for ham på turen i dag! Han er åbenbart MEGET glad for stegt hestekød og ditto oksemedaljon :mums:

 

Hestekødet må han gerne få for min skyld, men oksemedaljonen ville jeg nu guffe selv. Derudover; Skønne billeder af Møffe-drengen...hvorfor bliver de dyr ved med at ligne hvalpe ?!? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hestekødet må han gerne få for min skyld, men oksemedaljonen ville jeg nu guffe selv.

 

Også her og var skam også ved at guffe medaljonen i går - men min mor ville have givet mig stuearrest, for det var HENDES rest fra aftensmaden og den skulle Møffe ha'! :mrgreen:

 

Derudover; Skønne billeder af Møffe-drengen...hvorfor bliver de dyr ved med at ligne hvalpe ?!? :mrgreen:

 

Tark :-D Og ja, hvorfor?! Det får det til at føles HELT forkert, når hunden pludselig egenhændigt formår at sætte den humpende barndomsven på plads :shock: Vildt bizart, men Valentin fik godt nok læst og påskrevet idag, men han var så også helt umulig. Han blev bare ved og ved og ved, til trods for at både jeg og ejer forsøgte at stoppe ham :vedikke: Og tilsidst syntes Møffe, at nu var det nok og jeg lod ham, for han begyndte inden jeg nåede at blande mig. Han knurrede og nappede ud/markerede ud i luften, da Valentin ikke respekterede knurren. Det syntes Valentin så var ret så unfair og ikke på sin plads :fornaermet: Og ville give til genmælde. Så de fik lige lidt af en diskution der! Intet alvorligt, men det var RET grænseoverskridende for mor her og hun var lige ved at bryde ind! :oops: Og Valentin lærte selvfølgelig intet af det, selvom Møffe vandt :mrgreen: Vandt i den forstand, at Valentin veg respektfuldt tilbage, da han havde fat i noget af Møffes pels og Møffe bare glooooooede på ham på den der "stop det der"-måde - SÅ sejt af ham! Så vi gik hvert til sit og håber, at Valentin bliver mere normal, når hormoner er raset ud af kroppen (han er lige omkring den der psykiske kønsmodning, et par måneder ældre end Møffe).

Link til indlæg
Del på andre sites

Også her og var skam også ved at guffe medaljonen i går - men min mor ville have givet mig stuearrest, for det var HENDES rest fra aftensmaden og den skulle Møffe ha'! :mrgreen:

 

 

 

Tark :-D Og ja, hvorfor?! Det får det til at føles HELT forkert, når hunden pludselig egenhændigt formår at sætte den humpende barndomsven på plads :shock: Vildt bizart, men Valentin fik godt nok læst og påskrevet idag, men han var så også helt umulig. Han blev bare ved og ved og ved, til trods for at både jeg og ejer forsøgte at stoppe ham :vedikke: Og tilsidst syntes Møffe, at nu var det nok og jeg lod ham, for han begyndte inden jeg nåede at blande mig. Han knurrede og nappede ud/markerede ud i luften, da Valentin ikke respekterede knurren. Det syntes Valentin så var ret så unfair og ikke på sin plads :fornaermet: Og ville give til genmælde. Så de fik lige lidt af en diskution der! Intet alvorligt, men det var RET grænseoverskridende for mor her og hun var lige ved at bryde ind! :oops: Og Valentin lærte selvfølgelig intet af det, selvom Møffe vandt :mrgreen: Vandt i den forstand, at Valentin veg respektfuldt tilbage, da han havde fat i noget af Møffes pels og Møffe bare glooooooede på ham på den der "stop det der"-måde - SÅ sejt af ham! Så vi gik hvert til sit og håber, at Valentin bliver mere normal, når hormoner er raset ud af kroppen (han er lige omkring den der psykiske kønsmodning, et par måneder ældre end Møffe).

 

Jeg både siger og mener: Dygtig Møffe-dreng. Han er jo ved at blive helt voksen. Nu varer det ikke længe før han bare lægger sig ved siden af Lauritz og Simba og ser forarget på diverse unghunde, der bare er såååååå barnlige :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg både siger og mener: Dygtig Møffe-dreng. Han er jo ved at blive helt voksen. Nu varer det ikke længe før han bare lægger sig ved siden af Lauritz og Simba og ser forarget på diverse unghunde, der bare er såååååå barnlige :klap:

 

Ne-ei! Han gør ej! :fornaermet:

 

Det har jeg så stadig svært ved at forestille mig :lol: Han er lige så hvalpegladilåget som altid :lol: Han har bare efterhånden lært at sige stop, når hundene humper.

 

Men jo, det kommer jo nok en dag :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ne-ei! Han gør ej! :fornaermet:

 

Det har jeg så stadig svært ved at forestille mig :lol: Han er lige så hvalpegladilåget som altid :lol: Han har bare efterhånden lært at sige stop, når hundene humper.

 

Men jo, det kommer jo nok en dag :lol:

 

Ja før eller siden bliver de jo voksne. Ha ha ha, jeg kender nogle, der havde en Berner-dreng. Han var total hvalpet til han fyldte 4 år. To år senere døde han mæt af dage. Det var ikke længe de fik fornøjelsen af at have en voksen og rolig hund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja før eller siden bliver de jo voksne. Ha ha ha, jeg kender nogle, der havde en Berner-dreng. Han var total hvalpet til han fyldte 4 år. To år senere døde han mæt af dage. Det var ikke længe de fik fornøjelsen af at have en voksen og rolig hund :mrgreen:

 

Nej, det var sq ikke længe!

 

Satser på, at Møffe holder noget længere!

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun:

- hvor er han bare lækker. Slet ikke til at stå for!!!

 

Hvor er det sødt, når han springer med begge forben oppe - super billed:5up:

 

Totalt nuller og lige med forventningens næseslik :lun:

 

Okay, nu har jeg forsøgt at ignoreret denne tråd og lade være med at skrive i den hele dagen..... Men nu kan jeg ikke mere, den bliver ved med at dukke op på forsiden :lol:

 

Men seriøst... - den titel :sjov:

 

Rikke, altså :oops:

 

What? Whaaaat? Hvad er der med min titel? :genert:

 

Og ingen kommentar om min hund - dybt fornærmet! :fornaermet:

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Til udstillingen, hvor du løb med Motor ? Hylede de alle sammen så: "Løs hund !" ??? :mrgreen:

 

Haha, nej, heldigvis ikke :mrgreen: Det var da vi var på vej ud af ringen, så det var kun lige sket :lol: Lidt mærkeligt, men meget hyggeligt - da jeg først havde fået fat i ham, så han ikke løb på opdagelse i hele Ballerup Idrætsby :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...