Petrine Besvaret Oktober 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2010 Øv altså, gad godt følges Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Oktober 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2010 I begynder er det med snor, også til konkurrencer, og derefter uden snor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2010 Øv altså, gad godt følges Jaa. Men måske kan vi komme på samme hold næste gang? Hvis nu vi lige koncentrerer os lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2010 Ha ha, jeg starter jo som begynder, så du skal netop ikke koncentrere dig...så bliver du bare øvet jo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2010 Øv altså, gad godt følges Det kan være, at vi kan følges - jeg overvejer nemlig at melde Tyson og mig til det hold, der begynder i januar. Jeg havde egentlig ikke tænkt, at vi skulle træne rally, men vi kunne godt bruge lidt holdtræning der i vintermånederne, mens der er pause fra AG. Og jeg ved jo, at det er godt, når det er Anja og Sofie, der er trænere. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2010 Se at få dig meldt til så jeg trænger virkeligt også til noget om vinteren. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Oktober 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2010 Hol den maul, det er sgu da total HF hold der kommer til at gå der i vinter :5up: Tror snart at CCC, Sonja og jeg skal ha' procenter, med alle de kunder vi skaffer Hyggeligt, hyggeligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2010 Kommer du også eller er du igang i Ballerup? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Oktober 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2010 Kommer du også eller er du igang i Ballerup? Jeg har snart gået der et år - fandt Anja og jeg ud af sidste gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2010 Se at få dig meldt til så jeg trænger virkeligt også til noget om vinteren. Yes ma'am, er hermed gjort. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2010 Hol den maul, det er sgu da total HF hold der kommer til at gå der i vinter :5up: Tror snart at CCC, Sonja og jeg skal ha' procenter, med alle de kunder vi skaffer Hyggeligt, hyggeligt. He he, ja, jeg har også henvist flere af vores AG-kursister til dem, når de efterspørger trickshold. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Oktober 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2010 Hol den maul, det er sgu da total HF hold der kommer til at gå der i vinter :5up: Tror snart at CCC, Sonja og jeg skal ha' procenter, med alle de kunder vi skaffer Hyggeligt, hyggeligt. Ja ikk? Vi bør snart få sær status, sådan som vi roser dem og skaffer "kunder" Haha! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2010 Går du? Hvor henne? Er der flere pladser? ...havde jo ikke ZamZam for et par måneder siden ...forøvrigt, er det med eller uden snor? Synes det varierer lidt på de billeder jeg ser. Gad oss godt gå der, meeen det er en udskrivning, jeg ikke har lige nu;-) Kunne ellers være sjovt.. Men jeg regner med at vi træner selv herhjemme til næste år. Jeg kan ikke helt overskue både leg og træning søndag formiddag.. Eller Luna kan ikke.. Hun var træt helt frem til torsdag morgen:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Oktober 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2010 Gad oss godt gå der, meeen det er en udskrivning, jeg ikke har lige nu;-) Kunne ellers være sjovt.. Men jeg regner med at vi træner selv herhjemme til næste år. Jeg kan ikke helt overskue både leg og træning søndag formiddag.. Eller Luna kan ikke.. Hun var træt helt frem til torsdag morgen:shock: Du skal bare have pengene med den første gang - det vil sige at du først skal betale d.22/1 - ved ikke om det hjælper overhoved Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2010 Du skal bare have pengene med den første gang - det vil sige at du først skal betale d.22/1 - ved ikke om det hjælper overhoved Mjoooh men der er også lige togbilletten frem og tilbage for mig og Luna:oops: Nej, jeg regner med at gøre brug af jer hajer herinde, når jeg får problemer:-D Nu benytter jeg mig af at jeg har betalt for resten af året i DcH og får en god introduktion, og så får jeg printet listen over skilte og så må vi gå i gang selv.. Det kan vi oss godt.. Jeg skal bare lige være hård og lægge et skema:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2010 Det bliver et indspist hold, manden ville pludsligt gerne træne med Zamzam, hvis jeg kommer med Petrine :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2010 Det bliver et indspist hold, manden ville pludsligt gerne træne med Zamzam, hvis jeg kommer med Petrine :klap: Ej, hvor hyggeligt. :banan: Har det ikke også hele tiden været meningen, at Zamzam skulle være mandens træningshund? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2010 Ej, hvor hyggeligt. :banan: Har det ikke også hele tiden været meningen, at Zamzam skulle være mandens træningshund? Jo, men det der Rally ser jo latterligt nemt ud, så det var under mandens niveau (men ærligt, så tror jeg, det er lige sagen for de to) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2010 Hvor gammel skal man være? Kan slet ikke finde det på hjemmesiden (og tænker....Baby skal da også med!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2010 Hvor gammel skal man være? Kan slet ikke finde det på hjemmesiden (og tænker....Baby skal da også med!) Hvor gammel er Baby nu (har hun for øvrigt fået et fancy stamtavlenavn)? På deres hjemmeside står der i hvert fald, at rally egner sig fint til unghundetræning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2010 Bumbum, ikke sikker på jeg melder mig til i januar, lørdag er desværre den eneste dag vi kan køre vogn på nordsjælland... men gad så godt gå til træning med jer og en hidsig norsker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2010 Hvor gammel er Baby nu (har hun for øvrigt fået et fancy stamtavlenavn)? På deres hjemmeside står der i hvert fald, at rally egner sig fint til unghundetræning. Baby (cunnilingus ... fordi det var så morsomt, kom hun til at hedde det) er fra 27. marts, så 10 måneder ved træningsstart.....har set andre steder, at man skal være 12 måneder for at starte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2010 Bumbum, ikke sikker på jeg melder mig til i januar, lørdag er desværre den eneste dag vi kan køre vogn på nordsjælland... men gad så godt gå til træning med jer og en hidsig norsker. Men du skulle vel på let øvet, hvis du fortsatte, og så kom du alligevel ikke på hold med os andre. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts