Hop til indhold

Rally-træning i Kbh eller s-togs-nærhed

Petrine
 Share

Recommended Posts

Øv altså, gad godt følges :cry:

Det kan være, at vi kan følges - jeg overvejer nemlig at melde Tyson og mig til det hold, der begynder i januar. :-) Jeg havde egentlig ikke tænkt, at vi skulle træne rally, men vi kunne godt bruge lidt holdtræning der i vintermånederne, mens der er pause fra AG. Og jeg ved jo, at det er godt, når det er Anja og Sofie, der er trænere. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hol den maul, det er sgu da total HF hold der kommer til at gå der i vinter :5up:

Tror snart at CCC, Sonja og jeg skal ha' procenter, med alle de kunder vi skaffer :mrgreen:

Hyggeligt, hyggeligt.

Ja ikk? Vi bør snart få sær status, sådan som vi roser dem og skaffer "kunder" :-) Haha!

Link til indlæg
Del på andre sites

Går du? Hvor henne? Er der flere pladser?

...havde jo ikke ZamZam for et par måneder siden :cool:

...forøvrigt, er det med eller uden snor? Synes det varierer lidt på de billeder jeg ser.

Gad oss godt gå der, meeen det er en udskrivning, jeg ikke har lige nu;-)

Kunne ellers være sjovt.. Men jeg regner med at vi træner selv herhjemme til næste år. Jeg kan ikke helt overskue både leg og træning søndag formiddag.. Eller Luna kan ikke.. Hun var træt helt frem til torsdag morgen:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gad oss godt gå der, meeen det er en udskrivning, jeg ikke har lige nu;-)

Kunne ellers være sjovt.. Men jeg regner med at vi træner selv herhjemme til næste år. Jeg kan ikke helt overskue både leg og træning søndag formiddag.. Eller Luna kan ikke.. Hun var træt helt frem til torsdag morgen:shock:

Du skal bare have pengene med den første gang - det vil sige at du først skal betale d.22/1 - ved ikke om det hjælper overhoved ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal bare have pengene med den første gang - det vil sige at du først skal betale d.22/1 - ved ikke om det hjælper overhoved ;-)

Mjoooh men der er også lige togbilletten frem og tilbage for mig og Luna:oops:

Nej, jeg regner med at gøre brug af jer hajer herinde, når jeg får problemer:-D

Nu benytter jeg mig af at jeg har betalt for resten af året i DcH og får en god introduktion, og så får jeg printet listen over skilte og så må vi gå i gang selv..

Det kan vi oss godt.. Jeg skal bare lige være hård og lægge et skema:engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor gammel er Baby nu (har hun for øvrigt fået et fancy stamtavlenavn)? På deres hjemmeside står der i hvert fald, at rally egner sig fint til unghundetræning.

Baby (cunnilingus ... fordi det var så morsomt, kom hun til at hedde det) er fra 27. marts, så 10 måneder ved træningsstart.....har set andre steder, at man skal være 12 måneder for at starte.

Link til indlæg
Del på andre sites