Hop til indhold

Fjernelse af tårestriber???

Gæst Obelix
 Share

Recommended Posts

Jeg har "store" problemer med Obelix´s øjne, jeg synes ellers jeg er meget omhyggelig med at fjerne søvnklatter og andet snask, samt tørre hans øjne med en vatpellet med vand.

MEN alligevel kan jeg ikke komme de der meget grimme tårestriber til livs :evil:.

Jeg har googlet lidt rundt og har da også fundet en del produkter, men er der nogen herinde som har erfaring med noget som rent faktisk virker?? og som helst heller ikke er alt for giftigt ;-)????

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

nu er theodor en puddel. men har har ingen kanal fra øje til næse, til at lede tårevæske væk, så der er maget tydelige striber. Men jeg sørger for at holde han kort klippet om snuden, så er det ikke så slemt.

Men det kan jeg jo kort se at I andre ikke lige kan gøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Diamond eyes har jeg også fået anbefalet tidligere, har bare efterfølgende hørt fra flere at det overhovedet ikke virker :hmm:.

Måske man bare skulle prøve at købe et af alle de smarte produkter på markedet og så se om det virker, men det kan vist hurtigt blive en dyr fornøjelse hvis man skal igennem flere :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites