Inkognito Besvaret Oktober 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Nu skal Luna jo lige have ro i 5 dage, men måske lørdag eller søndag den 6. eller 7.? Lad os lige ringes ved og aftale nærmere Men det lyder da helt sikkert som om at de dækken kunne være rigtig godt for Luna, så jeg håber da at hun kan klemme sig ned i det :5up: Den 6/11 er min føs'dag, så den bliver nok en anelse presset til en gåtur, men den 7/11 kan jeg sagtens Jeg har mistet dit nummer, da jeg har skiftet telefon 2 gange indenfor kort tid, så jeg håber du har mit Ellers må du skrive: min mail er [email protected] eller på en besked. Altså Mollie kan presse sig ned i dækkenerne, så mon ikke også Luna kan Det er bare et spørgsmål om hvordan hun synes de føles. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Liva blev 2 i maj. Dyrlægen mente også ved hende, at det var "meget arv og lidt miljø" som han sagde. Mens hun voksede holdt jeg hende tynd (hun har aldrig været decideret tyk), gik først på trapper o.s.v. efter 12 måneder og alle de der ting, som "de kloge" siger man skal. Hvilket tilskud har du fået med til hende? Vi har jo en hel tråd med foder og tilskud til HD- og gigthunde i foder-foraet. Uha, jeg kan ikke lige huske hvad det hedder, og lige nu ligger Luna og putter hos mig, så jeg nænner ikke lige at rejse mig og gå ud og finde det Jeg må da lige kigge ind i foraet for mad så :5up: Luna er jo også stort set blevet holdt i ro hele sit liv, og hun har fået kvalitetsfoder, så dette er nok også grunden til at dyrlægen mener det må være arveligt. Hvilken grad af HD har Liva? Det undrer mig jo lidt, at Luna udviser smerter når hun "kun" har C hofter, men igen, det er jo selvfølgelig forskelligt fra hund til hund :hmm: :megaked:Det er jeg meget ked af at høre, jeg vidste ikke det ville blive en træls dag, når man endelig var tidligt oppe! Der er vel håb på bedring?:hjerte: Man kan gøre en masse for at hunden kommer til at leve (næsten)smertefrit, men så vidt jeg forstår, så er tilstanden permanent og kan ikke ændres uden en operation, og man opererer vist kun vist det er virkeligt slemt. Men om grunden til at man kun opererer hvis det er virkeligt slemt skyldes, at det kun er her det hjælper, eller om det skyldes at en operation er dyr, det ved jeg ikke. Men jeg kan godt høre, at der er en pokkers masse ting jeg skal have undersøgt det næste stykke tid, og jeg får da vist en dyrlæge der bliver træt af at jeg ringer næsten dagligt med nye spørgsmål :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Den 6/11 er min føs'dag, så den bliver nok en anelse presset til en gåtur, men den 7/11 kan jeg sagtens Jeg har mistet dit nummer, da jeg har skiftet telefon 2 gange indenfor kort tid, så jeg håber du har mit Ellers må du skrive: min mail er [email protected] eller på en besked. Altså Mollie kan presse sig ned i dækkenerne, så mon ikke også Luna kan Det er bare et spørgsmål om hvordan hun synes de føles. Jeg har stadig dit nummer :5up: Den 7/11 skal vi til middag om aftenen, så det ville jo egentlig være passende at Luna var krudtet af inden vi tog afsted, så det vil nok være en glimrende dag Jeg ringer lige til dig i løbet af denne uge :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Oktober 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Jeg har stadig dit nummer :5up: Den 7/11 skal vi til middag om aftenen, så det ville jo egentlig være passende at Luna var krudtet af inden vi tog afsted, så det vil nok være en glimrende dag Jeg ringer lige til dig i løbet af denne uge :5up: Du skal være velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Ih øv, sikke en dårlig besked.. Altså jeg tænkte jo også straks at det måtte være medfødt, mener, hun har jo været holdt i ro halvdelen af hendes liv? Og sikke noget med blæren? C ér altså ikke det værste, og det er da ret godt at du allerede var ved at forberede svømmeture og lignende! Tanker til jer... Lille Luna, altså. Håber hendes halten snart går over og at hun ikke vil blive mere påvirket. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Forresten, kunne være du skulle overveje at få lagt guld ind? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Uha, jeg kan ikke lige huske hvad det hedder, og lige nu ligger Luna og putter hos mig, så jeg nænner ikke lige at rejse mig og gå ud og finde det Jeg må da lige kigge ind i foraet for mad så :5up: Luna er jo også stort set blevet holdt i ro hele sit liv, og hun har fået kvalitetsfoder, så dette er nok også grunden til at dyrlægen mener det må være arveligt. Hvilken grad af HD har Liva? Det undrer mig jo lidt, at Luna udviser smerter når hun "kun" har C hofter, men igen, det er jo selvfølgelig forskelligt fra hund til hund :hmm: Lad hende endelig sove Liva har D på højre og A på venstre. Hvis kunstige hofter var en "normal" ting for hunde (altså at der var større rutine hos dyrlægerne), ville hun være en oplagt kandidat, iflg. min dyrlæge. Har I fået smertestillende med hjem til at tage de smerter hun har nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Øv sikke noget juks:cry: Men det er meget mystisk så forskelligt som hunde OG dyrlæger reagerer. Min Luna har jo nøjagtig samme hofter A og C (C på højre hofte) og 1 på venstre albue. Hun må lave alt hvad hun vil, og har ikke smerter (Ihvertfald ikke noget, vi kan smertedække så). Det eneste forbehold vi har fået er fra massøren og det er cykling, der er for hårdt for hende. Men øv er det sgu:cry: Hold da op Nå, jeg kan da også bare skrive det her; der er ikke noget hemmeligt i det. Jeg så, at du næsten havde afskrevet BOT-dækkenerne til Luna på grund af den dårlige pasform til brede hunde.... Mollie er omtrent samme størrelse som Luna og lige så bred og Jessie er lidt større end dem begge. Mollie og Jessie har hver to BOT-dækkenerne (i hver deres størrelse) samt et Rogle. Hvis du vil, så må du gerne prøve dem på Luna - måske kan de passe hende og måske kan de være en hjælp til den dårlige hofte i køligt vejr. Og så er jeg ked af at høre om hendes hofter Det er altså bare ikke fair, at en hund skal fejle så meget Nu er der også stor forskel på et Obtrack skrylle (som Karina havde købt til Misja) og et af BoT'dækkerne med keramisk materiale:-D Jeg har lige købt et nyt BoT udedækken til min Luna og de har lavet noget nyt foran, så der er 2 "snøredimser" - 1 til hver side fremfor kun 1 i midten - så det ville jeg altså helt klart mene, at Lonny's Luna ville kunne passe. Hvad størrelse har du til dine? For jeg har lige købt det der før i tiden ville hedde 64-67 og nu hedder 67. Havde det der hed 60-63 før og det var liiige en takt for smalt, når hun lå ned (og er derfor gået fra i syningen ved brystet) bare så Lonny ikke opgiver fordi Luna ikke kan passe Mollie og Jessie's dækkener:-D Og HVIS du ikke vil ud i dækkener, Lonny, så er der også rygvarmeren til heste, som man kan lægge i sofa/kurv/bur whatever, som hunden så kan ligge på.. Det har også den samme effekt som dækkenerne. Det skal jeg have til Luna's bur om natten. Det koster 598 kr for et der er 100x100 cm, rigeligt stort til en bette vuf Og ellers ja, så får Luna fiskeolie og luposan gelenk men det vil du kunne læse dig til i Dorte's tråd om foder og tilskud til led:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Ih øv, sikke en dårlig besked.. Altså jeg tænkte jo også straks at det måtte være medfødt, mener, hun har jo været holdt i ro halvdelen af hendes liv? Og sikke noget med blæren? C ér altså ikke det værste, og det er da ret godt at du allerede var ved at forberede svømmeture og lignende! Tanker til jer... Lille Luna, altså. Håber hendes halten snart går over og at hun ikke vil blive mere påvirket. Ja, både blæren og hofterne, det er ikke lige vores dag i dag... Jeg tror nu nok vi skal få styr på det, det er trods alt første gang hun har vist problemer med hofterne, så mon ikke vi med den rette tilgang skal få styr på dem? Forresten, kunne være du skulle overveje at få lagt guld ind? Jeg syntes jeg hører både for og imod denne behandling, og jeg har ikke set nogen egentlig dokumentation for at det virker? Og operation syntes jeg måske er lige lovlig voldsomt i forhold til at det er første gang hun har vist symptomer, så jeg tror lige at vi ser tiden an Lad hende endelig sove Liva har D på højre og A på venstre. Hvis kunstige hofter var en "normal" ting for hunde (altså at der var større rutine hos dyrlægerne), ville hun være en oplagt kandidat, iflg. min dyrlæge. Har I fået smertestillende med hjem til at tage de smerter hun har nu? Det var også en stor forskel, jeg mener A på den ene og D på den anden. Har dyrlægen nævnt noget om hvorvidt denne store forskel gør at der er andre hensyn du skal tage? Vi har fået smertestillende med hjem til de næste 5 dage, i de 5 dage må hun så kun få gåture i kort snor, men derefter må hun igen lege og løbe, heldigvis :5up: Jeg har lige læst din tråd igen, og hvor er jeg dog taknemmelig for at Luna er intakt og dermed ikke har samme tendens til at tage på, så skal vi i det mindste ikke også i gang med en slankekur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Oktober 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Det hjalp desværre ikke med de krydsede fingre Luna har HD, hun har A på venstre hofte, men hun har C på den højre, og dette var så også årsagen til at hun begyndte at halte efter at have været så fysisk aktiv i sidste uge. Dyrlægen sagde, at det alene skyldes Luna's muskulatur og det at hendes smertetærskel er så høj, at vi ikke har opdaget det tidligere. Sådan som Luna's hofter så ud, så ville man normalt opdage det allerede når hunden er hvalp, men Luna's skal altså presses lidt mere før hun viser fysiske tegn på at det gør ondt... Vi skal sørge for at hun vedbliver at holde sig slank, og det er slut med at lege med fiskestangen, og egentlig mente dyrlægen også at (vild) leg med andre hunde skulle være slut. Men samtidig sagde dyrlægen, at vi skulle holde øje med hvornår hun udviste tegn på at det havde været for meget, og på den måde skulle vi så finde grænsen for hendes formåen, og indtil nu har hun jo ikke haft problemer efter leg med andre hunde, så det forsætter vi nok med (bare en gang i mellem). Luna vil med alderen ende med at skulle smertedækkes, da hendes knogler vil begynde at vokse i forsøget på at kompensere for hende C hofte, og denne udvækst vil komme til at gøre ondt på hende Hvad angår hendes blære, så er der få krystaller i urinen, desværre viste røgten af blæren ikke noget, da Luna havde så meget afføring i tarmen, at det dækkede for selve blæren. Så vi skal derop igen om 14 dage, og her skal Luna så have fastet 24 timer før. Men dyrlægen er ret overbevist om at der er noget galt med blæren, og højst sandsynlig blæresten eller en nedsækning af blæren (tror jeg det var). På nuværende tidspunkt er vi blevet forbudt at give Luna godbidder, hun må ikke få andet end sit kvalitetsfoder, og om 14 dage tager vi så en ny urinprøve (og et røgten) for at se om det har hjulpet på krystallerne. Så alt i alt er det en skod dag i dag Årh for hede-hule-helvede da også! HVor er det godt at hun fik taget de billeder, men hvor er det totalt møg, at svaret så skulle være sådan - det er ikke lige hvad man går og håber på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Øv sikke noget juks:cry: Men det er meget mystisk så forskelligt som hunde OG dyrlæger reagerer. Min Luna har jo nøjagtig samme hofter A og C (C på højre hofte) og 1 på venstre albue. Hun må lave alt hvad hun vil, og har ikke smerter (Ihvertfald ikke noget, vi kan smertedække så). Det eneste forbehold vi har fået er fra massøren og det er cykling, der er for hårdt for hende. Men øv er det sgu:cry: Ja, det er utroligt så forskelligt hunde reagerer, og det er jo også en af de ting der gør det så svært. Min Luna har jo haft problemer med at komme i gang i de sidste 14 dage (efter 4 dage med meget fysisk belastning), ligesom Liva, så skal hun lige bruge 30 sekunder på at få gang i benene, indtil da går hun stivbenet, og en enkelt gang støttede hun ikke på bagbenet i de 30 sekunder det tog hende at komme i gang. Og da vi skulle lege igen, så kunne jeg tydeligt se, at hun slet ikke havde samme fart på som hun plejer, så hun har helt sikkert haft ondt :ae: Nu er der også stor forskel på et Obtrack skrylle (som Karina havde købt til Misja) og et af BoT'dækkerne med keramisk materiale:-D Jeg har lige købt et nyt BoT udedækken til min Luna og de har lavet noget nyt foran, så der er 2 "snøredimser" - 1 til hver side fremfor kun 1 i midten - så det ville jeg altså helt klart mene, at Lonny's Luna ville kunne passe. Hvad størrelse har du til dine? For jeg har lige købt det der før i tiden ville hedde 64-67 og nu hedder 67. Havde det der hed 60-63 før og det var liiige en takt for smalt, når hun lå ned (og er derfor gået fra i syningen ved brystet) bare så Lonny ikke opgiver fordi Luna ikke kan passe Mollie og Jessie's dækkener:-D Og HVIS du ikke vil ud i dækkener, Lonny, så er der også rygvarmeren til heste, som man kan lægge i sofa/kurv/bur whatever, som hunden så kan ligge på.. Det har også den samme effekt som dækkenerne. Det skal jeg have til Luna's bur om natten. Det koster 598 kr for et der er 100x100 cm, rigeligt stort til en bette vuf Og ellers ja, så får Luna fiskeolie og luposan gelenk men det vil du kunne læse dig til i Dorte's tråd om foder og tilskud til led:-D Sådan en rygvarmere vil helt sikkert være god til når hun ligger i sit bur og sover, tak for det fif. Og det lyder rigtig godt at dækkener er blevet lavet så de kan tilpasset næsten enhver hund, vi kan jo lige så godt forebygge hvor vi kan :5up: Jeg læste i Dorte's tråd, at du bruger en massør som også har en waterwalker, ligger denne massør tilfældigvis i nærheden af mig, og er det en du kan anbefale? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Årh for hede-hule-helvede da også! HVor er det godt at hun fik taget de billeder, men hvor er det totalt møg, at svaret så skulle være sådan - det er ikke lige hvad man går og håber på Nej, og for at være ærlig, så kom det totalt bag på mig, jeg var overbevist om at hendes stivhed bare skyldes overanstrengelse, jeg tænkte slet ikke i HD baner Så jeg er nok lidt rystet i dag, og en anelse negativt indstillet, men der kommer jo også en dag i morgen, og der ser jeg forhåbentlig lidt lysere på det hele. Men lige nu syntes jeg altså godt nok snart at det hele er ved at være lidt håbløst, hun har problemer med luftvejene, hun har problemer med blæren og må ikke længere få godbidder, hun har problemer med hofterne, hun er sgu en anelse defekt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Det var også en stor forskel, jeg mener A på den ene og D på den anden. Har dyrlægen nævnt noget om hvorvidt denne store forskel gør at der er andre hensyn du skal tage? Vi har fået smertestillende med hjem til de næste 5 dage, i de 5 dage må hun så kun få gåture i kort snor, men derefter må hun igen lege og løbe, heldigvis :5up: Jeg har lige læst din tråd igen, og hvor er jeg dog taknemmelig for at Luna er intakt og dermed ikke har samme tendens til at tage på, så skal vi i det mindste ikke også i gang med en slankekur. Andre hensyn - nej det har han ikke nævnt noget om. Han er så af den opfattelse, at hun skal være under konstant smertedækning. Jeg vil nu helst, at når vi er igennem den første kur med Troxocil (6 måneder), at vi prøver at se hvad der sker uden. Jeg har nu valgt at nedprioritere den der slankekur efter samråd med min massør. Liva er rigtig fin, som hun er lige nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Andre hensyn - nej det har han ikke nævnt noget om. Han er så af den opfattelse, at hun skal være under konstant smertedækning. Jeg vil nu helst, at når vi er igennem den første kur med Troxocil (6 måneder), at vi prøver at se hvad der sker uden. Jeg har nu valgt at nedprioritere den der slankekur efter samråd med min massør. Liva er rigtig fin, som hun er lige nu Jeg tænkte bare, at når der nu er så stor forskel på hofterne, så er der måske også noget med at hunden begynder at gå skævt, og at dette kan give andre gener som man skal tage hensyn til? Men min dyrlæge nævnte heller ikke noget om det, så måske betyder det ikke noget Godt at I slap for slankekuren, ellers var det da næsten ikke til at holde ud :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Oktober 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Nej, og for at være ærlig, så kom det totalt bag på mig, jeg var overbevist om at hendes stivhed bare skyldes overanstrengelse, jeg tænkte slet ikke i HD baner Så jeg er nok lidt rystet i dag, og en anelse negativt indstillet, men der kommer jo også en dag i morgen, og der ser jeg forhåbentlig lidt lysere på det hele. Men lige nu syntes jeg altså godt nok snart at det hele er ved at være lidt håbløst, hun har problemer med luftvejene, hun har problemer med blæren og må ikke længere få godbidder, hun har problemer med hofterne, hun er sgu en anelse defekt :blink: Jaah, men hun er en perfekt-defekt Luna så :hjerte: Jeg tænkte jo så led, ledbånd osv men godt nok ikke en HD - men skidt med hvad jeg tænkte for nu har i fået helt klarhed over årsagen og når du kommer dig oven på chokket i dag, vil du se hvor mange hund som lever aktivt og godt med hofter som Lunas Gudske tak og lov for internettet, der er ikke de informationer og historier fra det virkelig liv WW man ikke hurtigt kan finde og læse op på :blink: Jeg ved i er fightere derhjemme, du skal bare live over i dag :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Oktober 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Jeg tænkte bare, at når der nu er så stor forskel på hofterne, så er der måske også noget med at hunden begynder at gå skævt, og at dette kan give andre gener som man skal tage hensyn til? Men min dyrlæge nævnte heller ikke noget om det, så måske betyder det ikke noget Godt at I slap for slankekuren, ellers var det da næsten ikke til at holde ud :ae: Det burde svømning og måske en kirppraktor i ny og næ vel kunne afhjælpe :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Jaah, men hun er en perfekt-defekt Luna så :hjerte: Jeg tænkte jo så led, ledbånd osv men godt nok ikke en HD - men skidt med hvad jeg tænkte for nu har i fået helt klarhed over årsagen og når du kommer dig oven på chokket i dag, vil du se hvor mange hund som lever aktivt og godt med hofter som Lunas Gudske tak og lov for internettet, der er ikke de informationer og historier fra det virkelig liv WW man ikke hurtigt kan finde og læse op på :blink: Jeg ved i er fightere derhjemme, du skal bare lige over i dag :ae: Selvfølgelig, jeg skal bare lige bruge dagen i dag på at syntes at hele verden er dum og alle er imod mig, så skal gejsten nok vende tilbage igen i morgen. Men i dag står den på varm kakao og total ignorering af at der kan være noget som helst positivt ved noget som helst, og så har jeg ligesom fået det ud af systemet og er klar igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Det burde svømning og måske en kirppraktor i ny og næ vel kunne afhjælpe :hmm: Ja, eller en fysiterapeut, er det ikke sådan en man bruger til mennesker, eller er jeg helt galt på den :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Oktober 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Selvfølgelig, jeg skal bare lige bruge dagen i dag på at syntes at hele verden er dum og alle er imod mig, så skal gejsten nok vende tilbage igen i morgen. Men i dag står den på varm kakao og total ignorering af at der kan være noget som helst positivt ved noget som helst, og så har jeg ligesom fået det ud af systemet og er klar igen Nemlig! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Oktober 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Ja, eller en fysiterapeut, er det ikke sådan en man bruger til mennesker, eller er jeg helt galt på den :hmm: Jeg ved faktisk ikke om der findes fysser til hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Ja, det er utroligt så forskelligt hunde reagerer, og det er jo også en af de ting der gør det så svært. Min Luna har jo haft problemer med at komme i gang i de sidste 14 dage (efter 4 dage med meget fysisk belastning), ligesom Liva, så skal hun lige bruge 30 sekunder på at få gang i benene, indtil da går hun stivbenet, og en enkelt gang støttede hun ikke på bagbenet i de 30 sekunder det tog hende at komme i gang. Og da vi skulle lege igen, så kunne jeg tydeligt se, at hun slet ikke havde samme fart på som hun plejer, så hun har helt sikkert haft ondt :ae: Sådan en rygvarmere vil helt sikkert være god til når hun ligger i sit bur og sover, tak for det fif. Og det lyder rigtig godt at dækkener er blevet lavet så de kan tilpasset næsten enhver hund, vi kan jo lige så godt forebygge hvor vi kan :5up: Jeg læste i Dorte's tråd, at du bruger en massør som også har en waterwalker, ligger denne massør tilfældigvis i nærheden af mig, og er det en du kan anbefale? Jeg vil mene, at du burde kunne få Luna ned i et BoT dækken, men om du så også vil kunne bruge hendes sele samtidig, DET ved jeg ikke.. Waterwalkeren er på Kbh's dyrehospital, hvor Lea (massør) også er ansat. Om det er et særtilfælde at jeg får massage hos hende selv, ved jeg ikke:oops: Men hun bor i Lejre (mener jeg det er). Jeg er blevet henvist til hende via Charlotte Frigast, der arbejder sammen med hende på Khb Dyrehospital. Jeg ville rigtig gerne waterwalke med min Luna, men det koster 2300 kr for 10 gange, hvor jeg kan få 20 gange svømning for 1500 kr i Tølløse (hvis jeg ellers kunne få en aftale i stand om lån af bil:??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Jeg ved faktisk ikke om der findes fysser til hunde Det må der gøre, Cujo gik jo hos en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Jeg tænkte bare, at når der nu er så stor forskel på hofterne, så er der måske også noget med at hunden begynder at gå skævt, og at dette kan give andre gener som man skal tage hensyn til? Men min dyrlæge nævnte heller ikke noget om det, så måske betyder det ikke noget Godt at I slap for slankekuren, ellers var det da næsten ikke til at holde ud :ae: Min Luna kompenserer for den dårlige højre hofte, men belaster så venstre albue, der også er skidt.. Så det er en dårlig kombi og det er også derfor vi er til massør hver 14. dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Jeg vil mene, at du burde kunne få Luna ned i et BoT dækken, men om du så også vil kunne bruge hendes sele samtidig, DET ved jeg ikke.. Men jeg skal kunne bruge en sele, min Luna kan jo ikke tåle halsbånd. Men mon ikke det kan lade sig gøre, Hurta's har heller ikke udgang til en sele, så jeg udvider simpelthen selen og sætter den uden på dækkenet, Luna ligner godt nok en rullepølse, men det virker Waterwalkeren er på Kbh's dyrehospital, hvor Lea (massør) også er ansat. Om det er et særtilfælde at jeg får massage hos hende selv, ved jeg ikke:oops: Men hun bor i Lejre (mener jeg det er). Jeg er blevet henvist til hende via Charlotte Frigast, der arbejder sammen med hende på Khb Dyrehospital. Jeg ville rigtig gerne waterwalke med min Luna, men det koster 2300 kr for 10 gange, hvor jeg kan få 20 gange svømning for 1500 kr i Tølløse (hvis jeg ellers kunne få en aftale i stand om lån af bil:??? Ja, det er jo en ordentlig prisforskel Jeg syntes bare der er langt til kbh hvis vi skal gå 2-3 gange om ugen, jeg må vist lige undersøge om der ikke er noget her i nærheden :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Oktober 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2010 Men jeg skal kunne bruge en sele, min Luna kan jo ikke tåle halsbånd. Men mon ikke det kan lade sig gøre, Hurta's har heller ikke udgang til en sele, så jeg udvider simpelthen selen og sætter den uden på dækkenet, Luna ligner godt nok en rullepølse, men det virker Ja, det er jo en ordentlig prisforskel Jeg syntes bare der er langt til kbh hvis vi skal gå 2-3 gange om ugen, jeg må vist lige undersøge om der ikke er noget her i nærheden :hmm: Især hvis du husker at sætte den rigtigt på hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts