Gæst Saphiira Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Hejsa... Jeg er ny herinde.. Jeg er en pige på 20 år, som bor sammen med min kæreste i Herning Vi har lige fået vores hund, Charlie, i dag! Jeg har altid levet med hunde, og har også en stor kærlighed til dem. Udover at have Charlie, så har vi 3 katte; Aslan, Snebold og Misty. Både min kæreste og jeg er helt tosset med dyr. De er bare med til at gøre hverdagen lidt sjovere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Millepigen Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Tillykke med lille Charlie, er det en papillion ?, undskyld hvis jeg rammer helt forkert. og velkommen på HF Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Tillykke med lille Charlie, er det en papillion ?, undskyld hvis jeg rammer helt forkert. og velkommen på HF Ja, det er det.. Utrolig dejlig hund:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Glemte at sige tak.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 :lun: hvor nuser, altså Velkommen til afhængighedens hundeforum:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Velkommen til forum! Han ser sød ud, ham Charlie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret November 2, 2010 Rapporter Share Besvaret November 2, 2010 Også velkommen herfra, han ser dejlig ud ham Charlie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Han ser bare så nuttet ud med sine alt for store ører Har du billeder af kattene også? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Han ser bare så nuttet ud med sine alt for store ører Har du billeder af kattene også? Ja.. Det har jeg da... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Flotte missekatter Er de racekatte nogle af dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Flotte missekatter Er de racekatte nogle af dem? Aslan og Snebold er maine coon katte, og Misty er bare alm. huskat.. Så er lidt spændt på, hvor stor Charlie bliver i forhold til Aslan og Snebold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Næh, er du også herinde Velkommen til * Garfield med Burmeserne Charlie & Bailey fra KG Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst karina73 Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 velkommen til:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts