Bamseida Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Her er et godt tilbud til jer der mangler et dækken til hunden - især hvis man er to der slår sig sammen http://www.alttilhundogkat.dk/buster-outdoor-softshell-jakker.6 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Ih jeg kunne godt tænke mig et regn-dækken fra Buster til Mio, så han ikke behøver blive gennemblødt på aftenture (våd hund i sengen er ikke sagen ).. Men han har allerede en Softshell fra Buster, så jeg har egentligt ikke rigtig brug for to.. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Jeg har tænkt på, at Dexter skal have et vinterdækken fra Buster. Men har også hørt at der ofte er nogle gode tilbud til udstillinger. Så jeg venter med evt. at købe til efter Herning-udstillingen i weekenden. Så kan jeg også prøve dem på ham og finde ud af størrelsen. Så der ikke så let sker et fejlkøb:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Ih jeg kunne godt tænke mig et regn-dækken fra Buster til Mio, så han ikke behøver blive gennemblødt på aftenture (våd hund i sengen er ikke sagen )..Men han har allerede en Softshell fra Buster, så jeg har egentligt ikke rigtig brug for to.. :hmm: Det er også bare skønt at bruge! Jeg bruger enormt meget buster-regndækkenet til Dexter lige for tiden. Og som du nævner, så er det rart at kunne komme i seng uden en drivvåd hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Og tilbuddet så jeg først efter jeg havde købt og bestilt et Hurtta Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Og tilbuddet så jeg først efter jeg havde købt og bestilt et Hurtta Så var det jo, at jeg kunne skrive noget med tålmodighed eller mangel på samme her:engel: OG at tilbuddet er nævnt i "Vis os dit dækken" tråden for flere dage siden:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret November 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Ih jeg kunne godt tænke mig et regn-dækken fra Buster til Mio, så han ikke behøver blive gennemblødt på aftenture (våd hund i sengen er ikke sagen )..Men han har allerede en Softshell fra Buster, så jeg har egentligt ikke rigtig brug for to.. :hmm: Hvis du scroller længere ned, er der også deres vinterdækken model "Valley" - det kunne du måske bruge og så slå dig sammen med en anden fx. her fra HF Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Så var det jo, at jeg kunne skrive noget med tålmodighed eller mangel på samme her:engel: OG at tilbuddet er nævnt i "Vis os dit dækken" tråden for flere dage siden:engel: :fornaermet: Jeg var MEGET tålmodig nå, hele 2-3 uger mener jeg bestemt det har taget mig at finde, prøve og lede efter et der duede til madammen Det har næsten været et overgreb på mig og heeele mit inderste væsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Det er også bare skønt at bruge! Jeg bruger enormt meget buster-regndækkenet til Dexter lige for tiden. Og som du nævner, så er det rart at kunne komme i seng uden en drivvåd hund. rams, hvilken størrelse er dexters regndækken? jeg mener at huske, at han er stortset samme størrelse som halfdan. jeg skal nemlig shoppe dækkener nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 rams, hvilken størrelse er dexters regndækken? jeg mener at huske, at han er stortset samme størrelse som halfdan. jeg skal nemlig shoppe dækkener nu Tillader mig lige at svare for Rams Tjek den her tråd http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/19853-dexters-nye-regndaekken.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Tillader mig lige at svare for Rams Tjek den her tråd http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/19853-dexters-nye-regndaekken.html jæs. tusind tak. nu har jeg bestilt en soft shell og en vinterjakke i str. m, selvom jeg er lidt bange for at halfdan ligesom oscar godt kunne ligge imellem størrelserne. nu må vi se. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 jeg har et spørgsmål til - til rams og andre hanhunde + busterdækkenejere. er de designet, så hunden ikke tisser på dem? halfdans regndækken lugter nemlig ret klamt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Er det kun på Molly de er ret korte? Sys den softshell jeg har passer perfekt bortset fra længden, så hun blir våd på måsen stadigvæk. Måske skal jeg prøve at bestille 2 i nummeret større Åhh er så dårlig til tilbud, så føler jeg jeg sparer penge selvom jeg køber noget jeg egentlig ikke har brug for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Hvis du scroller længere ned, er der også deres vinterdækken model "Valley" - det kunne du måske bruge og så slå dig sammen med en anden fx. her fra HF Desværre er Mio en "varm" hund, så jeg tror han vil smelte i det - ellers en god plan! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Er det kun på Molly de er ret korte? Sys den softshell jeg har passer perfekt bortset fra længden, så hun blir våd på måsen stadigvæk. Måske skal jeg prøve at bestille 2 i nummeret større Åhh er så dårlig til tilbud, så føler jeg jeg sparer penge selvom jeg køber noget jeg egentlig ikke har brug for Mios softshell går heller ikke helt ned bagtil (stopper lidt før halen), men jeg valgte det dækken, da det giver god bevægelsesfrihed samtidig med det dækker (uden at genere "de ædlere dele") den mindre pelsede mavse , der som regel ender i den nærmeste snedrive! :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 jeg har et spørgsmål til - til rams og andre hanhunde + busterdækkenejere. er de designet, så hunden ikke tisser på dem? halfdans regndækken lugter nemlig ret klamt Ja, der er lavet en bue der så der kan tisses forbi dækkenet. Men når det er lidt for stort (som til Oskar), så virker det ikke helt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Sorry. Har holdt HF fri i eftermiddag. Ja, der er lavet en bue der så der kan tisses forbi dækkenet. Men når det er lidt for stort (som til Oskar), så virker det ikke helt. Det virker rigtigt godt på Dexter. For det var nemli også en af de ting jeg frygtede. Det virker faktisk bedre end når han ikke har regndækkenet på, for regndækkenet holder hans pels tættere på kroppen, så han fylder mindre under maven:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Ups.. my mistake.. Dette indlæg skulle ikke have været her:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts