potil Skrevet November 6, 2010 Rapporter Share Skrevet November 6, 2010 (rettet) Muleposen 1. etape!! - målet er at få proppet flipsedyret helt ned i den.... :slem: Det første er jo et klart bevis på at han snildt kan komme ned i den!! ........................... og de sidste er bare for syns skyld :bigsmile: Edit: hvis nu jeg lige drejer muleposen om på ryggen af ham også lige en gammel nylonstrømpe rundt om mavsen, så er det jo et fint dækken... :slem: så kan jeg spare Bot-dækkenet :hmm::klap: Redigeret November 6, 2010 af potil 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Hahah. Elsker flipse dyret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 hvor er han bare kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Hahah. Elsker flipse dyret hvor er han bare kær Han takker mange gange :hjerte::klap: Han tog så sin lille søde hævn i dag og rullede sig i en hestepære :slem::stupid::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Han siger da "tag mig med, jeg kan sagtens sidde i den her flotte taske":5up: Hvor er han bare nuser:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Han siger da "tag mig med, jeg kan sagtens sidde i den her flotte taske":5up: Hvor er han bare nuser:lun: Tak :hjerte: ja det kan godt være han godt kunne finde at synes om den mulepose... også fordi så kan den lille snagefrans komme med i butikkerne :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret November 10, 2010 Rapporter Share Besvaret November 10, 2010 Muleposen 1. etape!!- målet er at få proppet flipsedyret helt ned i den.... :slem: Super med billeder hvor muleposen bliver brugt :5up: Vi må se om han kommer hele vejen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 10, 2010 Rapporter Share Besvaret November 10, 2010 hahaha... hvor godt:klap:... dejligt med et grin:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Hvor er han altså herlig! Og ja, det kunne blive et sejt dækken. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts