Gæst Saphiira Skrevet November 7, 2010 Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 Nu har jeg fået taget nogle søde billeder af Charlie.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Nøøøøøj, for en nuller-gøj!!!! *Smelte* Ham kan jeg da slet ikke stå for. :hjerte: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Nøøøøøj, for en nuller-gøj!!!! *Smelte* Ham kan jeg da slet ikke stå for. :hjerte: :hjerte: Eeeiii, det skulle da næsten være forbudt at være så nuttet.... :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Hvor ser han bare dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Altså de der ører:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 nåååååh:hjerte: Hvor ser Charlie skøn ud:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
SimbaLøven Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Altså - så kær, så kær. Løven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts