Hop til indhold

Så har vi været hos kiropraktor


Lonny
 Share

Recommended Posts

Luna har jo skiftesvis haltet lidt på det ene og så det andet bagben de sidste par dage, så vi valgte at tage til kiropraktor.

 

Heldigvis fandt kiropraktoren ikke noget alarmerende, Luna kunne fint strække benene ud og var fuldt ud bevægelig i leddene :5up:

 

Hun rettede dog alligevel lidt ud, og sagde at vi så skulle holde øje med om det havde nogen indvirkning, da nogen hunde er mere påvirkede af selv lidt stivhed i ledene, så måske er Luna en pivskid :blink:

 

Desværre kunne kiropraktoren så også vise mig, at man allerede nu kan se effekten af Luna's hd, hun har nemlig tydelig forskel i muskelmasse på de to bagben, så hun har åbenbart gået og passet på sit højre bagben længe :ae:

 

Så nu skal vi til at gå til waterwalk to gange om ugen for at opbygge muskelmasse, men kiropraktoren mente ikke at det som sådan var nødvendigt at vi fik en fast aftale med hende, Luna så jo fin ud. Medmindre at Luna selvfølgelig viser tegn på, at selv den lille smule kiropraktoren gjorde i går har effekt, så vil vi selvfølgelig lave en fast aftale.

Link til indlæg
Del på andre sites

hd? :genert:

det har jeg ikke hørt noget om...hvad gik jeg nu glip af? eller har jeg glemt det:genert::oops:

 

du har nok overset (endnu en af) vores dyrlægetråde :blink:

 

http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/20269-sa-skal-der-krydses-fingre.html

 

Hun har A på venstre hofte og C på højre hofte, og har desværre vist symptomer på at det generer hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

vi må da håbe det hjælper med vaterwalk og så kiropraktoren i baghånden, for man vil jo gøre alt for de skal have det så godt og længe som muligt:lun: held og lykke i fremtiden med det:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

vi må da håbe det hjælper med vaterwalk og så kiropraktoren i baghånden, for man vil jo gøre alt for de skal have det så godt og længe som muligt:lun: held og lykke i fremtiden med det:vinken:

 

Det satser jeg bestemt på at det gør :x:

 

Luna er jo en muskuløs hund, så jeg satser da på, at når hun får opbygget sin muskelmasse, at så vil den bære hende igennem forløbet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej da altså, æv! :ae:

 

Men godt, at Luna har såda nogle dejlige ejere, der gør det bedste for hende! :hjerte:

 

Ja, det er æv, og slet ikke hvad jeg havde forventet, jeg syntes absolut ikke hun bevægede sig som en der havde hd...

 

Men nu har vi fået en tid til waterwalk, godt nok ikke før den 25/11, men det gør jo nok endda :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

God bedring til Luna. Vi gik også WW sidste år og der gik vi to gange om ugen i sne tiden, da vi ikke rigtig kunne gå de helt lange ture (pga. snekugler på benene og op i lysken og to meget frosne hunde). Nu er jeg ved at lave flyverdragter til dem, hvis der skulle komme meget sne igen ; )

Men jeg synes det er rigtig godt for dem at komme i WW og de eeelsker det.

Link til indlæg
Del på andre sites

På Faxe dyrehospital, jeg troede vi skulle gå på Jersie, men de har solgt deres WW :vedikke:

 

Ja gu har hun så:evil::evil: MEGET lidt populært her i det lille hjem, eftersom jeg jo kunne gå derover og havde planer om det vinteren over

 

Jeg leder jo efter enten svømning eller waterwalk at gå med hende den bette, og da min far ikke altid er så nem at forhandle bil med, så var det jo sk*desmart at det blev hos Nina..

 

Men næææh nej, hundefrisør er da vejen frem:shock::shock::shock::roll:

 

Aj det skal siges, at meget af årsagen er at, da den blev flyttet til Ølby dyrehospital, da de åbnede i januar, der forsvandt alle de faste kunder.. Nu er der jo også meget langt fra Jersie til Ølby:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja gu har hun så:evil::evil: MEGET lidt populært her i det lille hjem, eftersom jeg jo kunne gå derover og havde planer om det vinteren over

 

Jeg leder jo efter enten svømning eller waterwalk at gå med hende den bette, og da min far ikke altid er så nem at forhandle bil med, så var det jo sk*desmart at det blev hos Nina..

 

Men næææh nej, hundefrisør er da vejen frem:shock::shock::shock::roll:

 

Har de lavet det om til at være en frisør :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, så må de jo flytte den tilbage, det er da almindelig sund fornuft :mrgreen:

 

Se det synes jeg jo oss. Det var lige ved siden af toget, så vi kom da ofte afsted.. Men nu:vedikke: Og min Luna har samme muskel"problem" som din Luna.. Så jeg havde jo set i drømme, at det var Kbh du skulle til, så jeg kunne have fedtet mig til et lift:mrgreen::oops::engel:

 

Hvad koster det egentlig i Faxe?

 

Jeg tror bortset fra det, ikke at der er særlig meget aktivitet i Jersie længere.. Det er kun enkelte konsultationer og ellers butikken. De har jo fået det store fede sted her i Ølby:-D

 

Da min svigermor hørte priserne på ww var hun sikker på det ville være verdens bedste idé at investere i en og uddanne sig og så skulle hun åbne sin egen biks :lol:

 

Hehehe ja, god ide:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Se det synes jeg jo oss. Det var lige ved siden af toget, så vi kom da ofte afsted.. Men nu:vedikke: Og min Luna har samme muskel"problem" som din Luna.. Så jeg havde jo set i drømme, at det var Kbh du skulle til, så jeg kunne have fedtet mig til et lift:mrgreen::oops::engel:

 

Hvad koster det egentlig i Faxe?

 

 

Jeg har ikke turde spørge :oops:

 

Og desværre skal jeg ikke til kbh, spørgsmålet er også hvor let det er at få tider der ligger ved siden af hinanden, på faxe er der i hvert fald ventetid :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...