Hop til indhold

Snehunde


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

  • Svar 141
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ææælsker det første billede - hvor er han skøn og sjov. :5up:

 

Det er også klart mit yndlings :lun: Havde det ikke været for det, havde jeg nok slet ikke gidet poste billederne :genert:

 

Totalt hopla, han stod og spiste is og da jeg så ville have ham til at kigge op/ind i kameraet og derfor sagde "Møffeeee!", så skete der vist en mindre eksplosion i ham :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også klart mit yndlings :lun: Havde det ikke været for det, havde jeg nok slet ikke gidet poste billederne :genert:

 

Totalt hopla, han stod og spiste is og da jeg så ville have ham til at kigge op/ind i kameraet og derfor sagde "Møffeeee!", så skete der vist en mindre eksplosion i ham :mrgreen:

 

Godt du fik det billede så, så vi fik smuksakken at se. :klap: Haha hvor er han sød at han sådan eksploderede - der er bare ikke noget så herligt som sådan en (sne)gakket hund. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Vi er så snart ved at være sneet inde:shock:... bare alene i nat er der faldet 20cm.. og så oven i de 20 som vi havde i forvejen...:shock:.. Var ude og gå på marken i morges og priser mig lykkelig over mine sneboots - jeg var sgu ikke kommet frem uden dem.:lol:.. Sneen går også Freya til maven nu..:lol:

 

Meeeeeen jeg er altså ved at være godt nervøs for skuet i Thisted på søndag..:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er så snart ved at være sneet inde:shock:... bare alene i nat er der faldet 20cm.. og så oven i de 20 som vi havde i forvejen...:shock:.. Var ude og gå på marken i morges og priser mig lykkelig over mine sneboots - jeg var sgu ikke kommet frem uden dem.:lol:.. Sneen går også Freya til maven nu..:lol:

 

Meeeeeen jeg er altså ved at være godt nervøs for skuet i Thisted på søndag..:megaked:

 

Wauw! Der er da godt nok faldet meget hos jer! Vi har nok kun noget, der ligner 2-4 cm..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Sprit nye billeder.. jeg har ikke beskåret eller lavet noget ved dem, så i får dem i "rå" tilstand..

 

Det første billede er af vores villavej - der på trods af at blevet rydet mange gange, ligner det modsatte..:lol:

 

På det næste kan man skimte Joey igennem havelågen... og så ellers på de næste er der billeder fra haven...

 

Og der sneer STADIG!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det kun min hund, der tror at han skal æde alt sneen de første 5 min. han er udenfor?..

 

Hvis du havde skrevet 5 timer - så nej, du er ikke den eneste. Og hej snemave som vækkede manden kl. halv otte. Kommer sne, kommer snemave (læs: dårlig mave) :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Wauw! Der er da godt nok faldet meget hos jer! Vi har nok kun noget, der ligner 2-4 cm..

 

Jeg bor også på djursland - det sted efter Hobro hvor der er faldet mest:mrgreen:... Meeeen det er heller ikke alle steder hvor sneen er SÅ dyb - men de fleste faktisk...:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det kun min hund, der tror at han skal æde alt sneen de første 5 min. han er udenfor?..

 

(Og ja, han har altså en fyldt vandskål indenfor, så det er ikke fordi han tørster)

 

Nej, ikke den eneste :mrgreen:

 

Hvis du havde skrevet 5 timer - så nej, du er ikke den eneste. Og hej snemave som vækkede manden kl. halv otte. Kommer sne, kommer snemave (læs: dårlig mave) :lol:

 

Det gør sig også gældende her!

 

Var ved at gå helt i panik i forgårs nat - kræet er på skånekost og får tynd/blød mave! :shock: Dagen efter - nåjo, kræet spiste sqda vildt meget sne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ER her bare mange søde, sjove, smukke og fjollede sne-hunde i denne her tråd :banan: :klap: :hjerte: :vuf:

 

 

Vi ville også rigtig gerne være med, især fordi det sner lige nu :ivrig: Og selv om det ikke er såå koldt, bliver det liggende :vinder:

 

Men jeg har altså kun den der bette mobil og sort hund på hvid bagrund og så måbil, det bliver ikke godt :megaked: Så jeg snyder altså lidt for vi vil oss være med :fornaermet: og poster derfor lidt fra sidste års sne, hvor mit gamle kamera stadig duede :klap: Jeg håber det er okay :genert:

 

Det sidste foto er godt nok fra år tilbage, men jeg elsker bare det billede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er smuk hende Misja! Det sidste billede er virkelig også flot. :5up:

Taak Trei, det billede minder mig om ture til et snedækket Norge og så er det bare herhjemme fra :blink:

 

Jeg kan aldrig finde ud af om jeg synes tøsen er smuk eller ej, på nogle billeder er hun og andre ikke. Ude irl ser man tydeligt at hendes proportioner er lidt i urdu, tynde benstammer, lille hovede og stor krop :lol:

 

Men jeg knus-elsker hende den lille sorte krukke med hud og hår :lun: så det er jo godt nok ;-):vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Taak Trei, det billede minder mig om ture til et snedækket Norge og så er det bare herhjemme fra :blink:

 

Jeg kan aldrig finde ud af om jeg synes tøsen er smuk eller ej, på nogle billeder er hun og andre ikke. Ude irl ser man tydeligt at hendes proportioner er lidt i urdu, tynde benstammer, lille hovede og stor krop :lol:

 

Men jeg knus-elsker hende den lille sorte krukke med hud og hår :lun: så det er jo godt nok ;-):vuf:

 

Hun ser smuk ud på billeder synes jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...