Hop til indhold

SNEEEEEEE!!!


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

SÅ kom der noget som ligner rigtig sne, og det kunne mærkes på både Freya og Joey..:yeah:

 

I får liiige en hel bunke billeder, så tænkte at jeg hellere måtte lave en hel tråd istedet for at komme til at fylde hele tråden om snehunde. :engel:

 

0100_0.jpg

Lillepigen

 

1580_0.jpg

 

1440_0.jpg

Den her bold ER bare den bedste!!

 

1050_0.jpg

Freya ser faaaaarlig ud:lol:

 

0830_0.jpg

crash!!

 

0520_0.jpg

Joey

 

0420_0.jpg

 

0410_0.jpg

 

:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Møffe vil bare sig, at han er SÅ enig! Han elsker også sin orange plysfodbold :engel:

 

Og hold da ferie for nogle lækre billeder! :hjerte:

 

taaaak søde.. :kys:

 

Hihi.. jammen den orange der, den ville de bare have:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

1050_0.jpg

Freya ser faaaaarlig ud:lol:

 

Totalt godt skudt! Virkelig fedt billede!

 

Der er liiiidt sne i Kbh men alt for mørkt til billeder. Håber SÅ meget at der er hvidt overalt i morgen! Motor syntes det var spøjst, men lækkert at nogen sådan havde smidt koldt drikke"vand" over det hele :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hehe, så lidt da :-D

 

Møffe har smadret sin første orange bold - og der ligger én og venter på ham nede i kælderen :mrgreen:

 

jammen sådan plejer det også at gå her..:lol:.. Freya og Joey fik en bamse hver, og tror du ikke at primadonnaen fik raget begge til sig, med udrydelse af begge to tilfølge..:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jammen sådan plejer det også at gå her..:lol:.. Freya og Joey fik en bamse hver, og tror du ikke at primadonnaen fik raget begge til sig, med udrydelse af begge to tilfølge..:lol::lol:

 

Dygtig tøsen! Møffe likes the style :mrgreen:

 

Vi har også købt en gris til Møffe i Metro et par gange... Begge gange med døden til følge på overrækkelses-dagen :shock::mrgreen:

 

Andre ligger han bare og gumle i konstant, i håb om at få den til at pive... Det ser lidt komisk ud efter en halv time, hvor han er ved at være så træt, at han bare ligger fuldstændigt flads med hængeøjne og man kan se ham tage sig samme til at gumle sammen om bamsen igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Totalt godt skudt! Virkelig fedt billede!

 

Der er liiiidt sne i Kbh men alt for mørkt til billeder. Håber SÅ meget at der er hvidt overalt i morgen! Motor syntes det var spøjst, men lækkert at nogen sådan havde smidt koldt drikke"vand" over det hele :lol:

 

Taaaaaaark... :kys:

 

Jammen altså, der var virkelig gang i dem idag, så virkelig et held at jeg besluttede mig for at tage kameraet med ud i haven.. jeg tror at jeg skød omkring 150 billeder eller noget der ligner..:lol::lol::lol:.. men ja, netop dette er også et af mine yndlings blandt dagens billeder.:engel:

 

jeg glæder mig til at se billeder af dejlige sne-motor..:engel::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Dygtig tøsen! Møffe likes the style :mrgreen:

 

Vi har også købt en gris til Møffe i Metro et par gange... Begge gange med døden til følge på overrækkelses-dagen :shock::mrgreen:

 

Andre ligger han bare og gumle i konstant, i håb om at få den til at pive... Det ser lidt komisk ud efter en halv time, hvor han er ved at være så træt, at han bare ligger fuldstændigt flads med hængeøjne og man kan se ham tage sig samme til at gumle sammen om bamsen igen :mrgreen:

 

:lol::lol::lol:.. uhhh ja den lyserøde gris..:lol::klap:... plysfåret (i samme stil) er også et sikkert hit.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
SKØNNE billeder!!! :lun: :lun: :lun:

 

Hvilket kamera har du? Hvordan laver du dit navn nede i hjørnet af hvert billede...

 

Jeg har et canon eos 500D, og et 70-300mm objektiv (is usm)...Mit navn sætter jeg på med et gratis program fra magix..:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måtte vække hunden og slæbe ham udendørs omkring midnat, var totalt bange for at sneen ville være helt væk til morgen :lol: Motor lavede stoooore øjne, og så gik han en vildt sjov runde på båden, snuden helt ned og så lave sådan nogle små hop fremad, det sne var bestemt et hit. Da jeg så begyndte at kaste det på ham gik han helt besærk :mrgreen:

Og så gik vi i seng igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...