guanomo Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Hvrodan kommer vi lige igang med lave såen et til cujo? det skal jo dække hans hofter. Man skal bruge hans sele med den også? Tænker på hvor det skal måles? stoffes "cut"? Elastik/velcro eller hvordan? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Hvrodan kommer vi lige igang med lave såen et til cujo?det skal jo dække hans hofter. Man skal bruge hans sele med den også? Tænker på hvor det skal måles? stoffes "cut"? Elastik/velcro eller hvordan? Jeg laver ud fra denne model: www.hundedekken.com Og ændrer så selv lidt på nogle forskellige ting som kraven, rundinger osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Jeg laver ud fra denne model: www.hundedekken.comOg ændrer så selv lidt på nogle forskellige ting som kraven, rundinger osv. Takker, det var da en super side :klap::banan::5up: Den for min mor et link hendes symaksine så er der en julegave til bassen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Takker, det var da en super side :klap::banan::5up: Den for min mor et link hendes symaksine så er der en julegave til bassen Og det fantastiske er, at man kan sy sådan et dækken, selv hvis man er en spade ved en symaskine... som mig. Og når jeg kan finde ud af det - så kan alle:blink: Hvis du laver et dækken med to lag (altså foer), så vær dog opmærksom på at kantbånd er en bitch. Det gør jeg altså aldrig igen!! Men jeg er heller ikke skide skarp til at sy... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Og det fantastiske er, at man kan sy sådan et dækken, selv hvis man er en spade ved en symaskine... som mig. Og når jeg kan finde ud af det - så kan alle:blink:Hvis du laver et dækken med to lag (altså foer), så vær dog opmærksom på at kantbånd er en bitch. Det gør jeg altså aldrig igen!! Men jeg er heller ikke skide skarp til at sy... jeg har en fleece trøje jeg vil bruge til det nederst stykke, en der er blevet for lille til knægten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 projekt sat i gang. har fundet stof frem, en gammel tynd løbejakke med refleks bånd i. En gammel termo jakke/trøje ting. Så er der ydersiden og indersiden. Har fundet nogle velcro bånd der kan syes på. Min mor med sygemaskinen har sagt ja til hjælpe. Så nu skal der bare måles :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Og det fantastiske er, at man kan sy sådan et dækken, selv hvis man er en spade ved en symaskine... som mig. Og når jeg kan finde ud af det - så kan alle:blink:Hvis du laver et dækken med to lag (altså foer), så vær dog opmærksom på at kantbånd er en bitch. Det gør jeg altså aldrig igen!! Men jeg er heller ikke skide skarp til at sy... Hvad synes du er svært ved det? Jeg syer kantebånd på alle de dækkener jeg laver, og udover at det tager lidt tid, synes jeg ikke det er svært overhovedet, i forhold til at sy resten af sådan et projekt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Korvis skal på banen :5up: Hun er super dygtig og kreativ prøv kig ind på hendes hjemmeside www.korvis.dk og se det dækken hun har lavet til hendes... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Jeg finder en billig trøje i føtex eller kvickley til børn, og så cutter jeg benene af og syr den lidt ind omkring maven, bruger evt. en sikkerhedsnål, så den kan justeres i str. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Korvis skal på banen :5up: Hun er super dygtig og kreativ prøv kig ind på hendes hjemmeside www.korvis.dk og se det dækken hun har lavet til hendes... jeg kan ikke finde det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Hvad synes du er svært ved det? Jeg syer kantebånd på alle de dækkener jeg laver, og udover at det tager lidt tid, synes jeg ikke det er svært overhovedet, i forhold til at sy resten af sådan et projekt. Hvad der er svært ved det?? Du må da være fra forstanden... ALT!! Alt er svært ved det... Ej, men altså det derskide kantbånd blev ved med at glide af og hver gang jeg tænkte - så, nu kører det, så opdagede jeg at jeg bare havde syet kantbånd sammen med kantbånd...uden stoffet!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Hvad der er svært ved det?? Du må da være fra forstanden... ALT!! Alt er svært ved det...Ej, men altså det derskide kantbånd blev ved med at glide af og hver gang jeg tænkte - så, nu kører det, så opdagede jeg at jeg bare havde syet kantbånd sammen med kantbånd...uden stoffet!! Øøøøhhh - har du hørt om knapnåle, Siri...??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Øøøøhhh - har du hørt om knapnåle, Siri...??? Altså... husker jeg helt forkert eller var du engang oppe at slås med et reflekskantbånd...?? Det er bare som om det der med knappenåle gik lidt galt. I hvert tilfælde var det så stort et mareridt at jeg siden ikke har turde kaste mig ud i kantbånd... måske en dag tager jeg mod til mig igen:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Altså... husker jeg helt forkert eller var du engang oppe at slås med et reflekskantbånd...??Ssshhhh.... Det er bare som om det der med knappenåle gik lidt galt. I hvert tilfælde var det så stort et mareridt at jeg siden ikke har turde kaste mig ud i kantbånd... måske en dag tager jeg mod til mig igen:blink: Et tip er at lige sy det fast i den ene side først, hvis det er sådan et der er foldet, eller hvordan jeg nu skal forklare det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts