Hop til indhold

Moar ville have mig til svømning, igen, igen!!!


Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Caia var igen tilbage i svømmebasinet ude i taastrup sammen med hendes yndlings veninde over dem alle igår aftes:lol:

 

Det var lang tid siden at Basse og Caia havde set hinanden, og for den sags skyld været i Taastrup for at svømme. Tror faktisk det er et halvt år siden eller deromkring.

 

Anja og jeg var spændte på om de kunne finde ud af det... Og selvf. kunne de da det! Caia lod ikke engang mærke til at der var en kat der svømmede i et af de andre kar. :mrgreen: Hun var 2 tal fokuseret.

 

En veninde " Freja Blume" var med og tog en masse billeder. Her er der et lille udpluk..

hvem kommer først.jpg

svømmebilleder.jpg

hun ser lidt sur ud...jpg

vildt udtryk.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Dejlige billeder:-D

 

Vi har også svømmet der, men desværre er karrene alt for tætte, så Luna ligger skævt i vandet fordi hun skal holde øje med hunden i nabokarret:cry: Og så er vandet for koldt:mrgreen:

 

Men dejlig let at finde

 

Og det ser ud til at tøserne hyggede sig:-D

 

Hverken Caia eller Basse har tid til at se hvem der svømmer inde ved siden af...Men ja de ligger jo stort set side om side... Men der kom et par finske lapphunde ind da vi var ved at være færdige, og de larmede og gøede... Her havde Caia faktisk overskud til at gø imens hun svømmede.. ;-)

 

Det var så sjovt at være tilbage igen, og de gav den max gas. De blev pakket ind bag efter så de ikke sad og blev kolde på vej hjem..

Link til indlæg
Del på andre sites

Caia ser altså lidt betuttet ud :lol: Men flot! Også Basse-vand-hoppebold.

Uh gad så godt hvis jeg lige kunne få overtalt Motoren til sådan noget om sommeren.

 

Det var så sjovt at være tilbage igen, og de gav den max gas. De blev pakket ind bag efter så de ikke sad og blev kolde på vej hjem..

 

Skulle faktisk lige til at spørge om man egentlig tog hjem med en våd hund, eller om man kunne tørre den derude.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Caia ser altså lidt betuttet ud :lol: Men flot! Også Basse-vand-hoppebold.

Uh gad så godt hvis jeg lige kunne få overtalt Motoren til sådan noget om sommeren.

 

 

 

Skulle faktisk lige til at spørge om man egentlig tog hjem med en våd hund, eller om man kunne tørre den derude.

 

Hmm. Tror de har sådan nogen varme bure der ude mod betaling... Men jeg ved det ikke.

Vi plejer "bare" at tørre dem der ude med håndklæder, sætte varme på i bilen og igår havde jeg så også taget et stort tæppe med til Caia.

 

Basse fik sit dækken på, for hun fryser noget mere end Caia.

 

Og ja hun ser noget betuttet ud på billederne... Hun laver mange sjove ansigter :mrgreen: Hun er en vand hund med stort, og elsker at være i vandet på stranden også. Hun var ikke til at stoppe i sommers når vi var på stranden med hende...

 

vil motor slet ikke i vandet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, ser ud til, at de har hygget sig!

 

Regner også med at komme igang med at svømme nogenlunde snart - dyrlægen skal bare lige give grønt lys i forhold til Møffes operationssår :-D

 

Skulle faktisk lige til at spørge om man egentlig tog hjem med en våd hund, eller om man kunne tørre den derude.

 

De har en føntørrer derude - men tror personligt ikke, at den dutter til andet end højst labradorpels :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

De har en føntørrer derude - men tror personligt ikke, at den dutter til andet end højst labradorpels :genert:

du har tydeligvis aldrog prøvet at tørre en labrador :mrgreen: Det er som om at når deres fedtede pels ENDELIG bliver rigtig våd, så tager de en krig om at tørre igen... jeg vil hellere tørre en langhåret schæfer end en lab hvis jeg havde valget :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh, tak for i går!.. Det var SÅ hyggeligt og så lækkert at de kunne finde ud af det, selvom de ikke havde set hinanden længe :)

 

Og heldigvis er Basses hale fin i dag! Tror det var godt jeg tørrede hende grundigt, og gav hende dækkenet på, for med al den logren hun har gang i, er det ikke sært at hun fik watertail sidst..

 

Jeg smider lige mine billeder ind også :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm. Tror de har sådan nogen varme bure der ude mod betaling... Men jeg ved det ikke.

Vi plejer "bare" at tørre dem der ude med håndklæder, sætte varme på i bilen og igår havde jeg så også taget et stort tæppe med til Caia.

 

Basse fik sit dækken på, for hun fryser noget mere end Caia.

 

Og ja hun ser noget betuttet ud på billederne... Hun laver mange sjove ansigter :mrgreen: Hun er en vand hund med stort, og elsker at være i vandet på stranden også. Hun var ikke til at stoppe i sommers når vi var på stranden med hende...

 

vil motor slet ikke i vandet?

 

Varmebure :shock: Så hellere våd vovse :genert: Men ja, det er jo heller ikke slemt når i kører i bil, mener, så når hundene ikke at fryse til is på vej hjem. Men Caia har da også en hel del pels, tænkte jeg bare.

 

Motor sopper, absolut ikke mere. Men vi har aldrig prøvet en svømmehal.

Som regel synes han ALT er forfærdeligt og mega skummelt de første par gange, men så kommer han ligesom efter det - og så er det jo meget rart :mrgreen:

 

De har en føntørrer derude - men tror personligt ikke, at den dutter til andet end højst labradorpels :genert:

 

Klart. Haha, så kunne man sidde og blæse og blæse og blæse indtil man blev smidt ud, for nu havde hallen altså haft lukket i en halv time :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor sopper, absolut ikke mere. Men vi har aldrig prøvet en svømmehal.

Som regel synes han ALT er forfærdeligt og mega skummelt de første par gange, men så kommer han ligesom efter det - og så er det jo meget rart :mrgreen:

 

 

 

Klart. Haha, så kunne man sidde og blæse og blæse og blæse indtil man blev smidt ud, for nu havde hallen altså haft lukket i en halv time :mrgreen:

 

Altså, Basse ligner en der får tæv hele vejen ned i karret. Hun går selv ned, for det siger moar jo, men hun ligner en der er på nippet til at skrige af smerte og selvmedlidenhed.. Til gengæld logrer og storsmiler hun når først hun er dernede, så måske kunne han vænne sig til det der svømme-ning?..

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Motor sopper, absolut ikke mere. Men vi har aldrig prøvet en svømmehal.

Som regel synes han ALT er forfærdeligt og mega skummelt de første par gange, men så kommer han ligesom efter det - og så er det jo meget rart :mrgreen:

 

 

God fornøjelse, efter at have brugt et 10 turs kort hadede Samson det stadig som pesten:mrgreen:

Så vi gav op:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

du har tydeligvis aldrog prøvet at tørre en labrador :mrgreen: Det er som om at når deres fedtede pels ENDELIG bliver rigtig våd, så tager de en krig om at tørre igen... jeg vil hellere tørre en langhåret schæfer end en lab hvis jeg havde valget :lol:

 

Nej, det har jeg ikke, jeg har prøvet en jack russel pels - det var slemt nok :genert: Og Møffe... Jamen, der skal mindst 10 orkaner til, for at tørre ham! Vi har forsøgte med føntørreren herhjemme, det dutter ligesom bare ikke. Jo, hvis man vil bruge 10 minutter på hver lille tot, man få fat i, hvilket vil sige mange timer i sidste ende, men det orker jeg altså ikke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

du har tydeligvis aldrog prøvet at tørre en labrador :mrgreen: Det er som om at når deres fedtede pels ENDELIG bliver rigtig våd, så tager de en krig om at tørre igen... jeg vil hellere tørre en langhåret schæfer end en lab hvis jeg havde valget :lol:

 

DET ville jeg også.. til hver en tid.. En lab er umulig at tørre..

 

Nej, det har jeg ikke, jeg har prøvet en jack russel pels - det var slemt nok :genert: Og Møffe... Jamen, der skal mindst 10 orkaner til, for at tørre ham! Vi har forsøgte med føntørreren herhjemme, det dutter ligesom bare ikke. Jo, hvis man vil bruge 10 minutter på hver lille tot, man få fat i, hvilket vil sige mange timer i sidste ende, men det orker jeg altså ikke :mrgreen:

 

Du kan ikke sammenligne en JRT's pels med en lab-pels;-)

 

Selv efter at have gennemgnubbet Luna med et kæmpe badehåndklæde er hun stadig våd i flere timer.. Og kan sagtens ryste mere vand af sig efter tørring:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ihhh, tak for i går!.. Det var SÅ hyggeligt og så lækkert at de kunne finde ud af det, selvom de ikke havde set hinanden længe :)

 

Og heldigvis er Basses hale fin i dag! Tror det var godt jeg tørrede hende grundigt, og gav hende dækkenet på, for med al den logren hun har gang i, er det ikke sært at hun fik watertail sidst..

 

Jeg smider lige mine billeder ind også :)

 

Godt at hun er fit for fight idag:5up:

Hun logre nemlig som en gal når hun svømmer, det er så kært:engel:

 

Og super billeder af Basse pigen:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor de har hygget sig, dejlige billeder fra jer begge to :5up:

 

 

Jeg har kun prøvet det sted oppe i Frederikssund (lavede vist også en tråd med billeder) og der har man en hel pool for sig selv OG de har en rigtig blower :blink:

 

Misja ville aldrig kunne finde ud af at svømme med andre hunde omkring sig og hun lignede også en der blev udsat for mishandling indtil hun kom i pølen og forstod hvad det gik ud på :vuf: :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor de har hygget sig, dejlige billeder fra jer begge to :5up:

 

 

Jeg har kun prøvet det sted oppe i Frederikssund (lavede vist også en tråd med billeder) og der har man en hel pool for sig selv OG de har en rigtig blower :blink:

 

Misja ville aldrig kunne finde ud af at svømme med andre hunde omkring sig og hun lignede også en der blev udsat for mishandling indtil hun kom i pølen og forstod hvad det gik ud på :vuf: :banan:

 

Pigerne her svømmer så også bare sammen, fordi så er det billigere for os :P

Som udgangspunkt lejer man et kar til en hund, man kan så slå sig sammen to og to, hvis man f.eks har to hunde.. Eller som os, gerne bare vil betale det halve :P hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Pigerne her svømmer så også bare sammen, fordi så er det billigere for os :P

Som udgangspunkt lejer man et kar til en hund, man kan så slå sig sammen to og to, hvis man f.eks har to hunde.. Eller som os, gerne bare vil betale det halve :P hehe...

 

Men vi er så også heldige at de begge kan finde ud af at svømme ved siden af hinanden :-) Det er nok ikke alle hunde der kan finde ud af det tror jeg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Årh hvor de har hygget sig, dejlige billeder fra jer begge to :5up:

 

 

Jeg har kun prøvet det sted oppe i Frederikssund (lavede vist også en tråd med billeder) og der har man en hel pool for sig selv OG de har en rigtig blower :blink:

 

Misja ville aldrig kunne finde ud af at svømme med andre hunde omkring sig og hun lignede også en der blev udsat for mishandling indtil hun kom i pølen og forstod hvad det gik ud på :vuf: :banan:

 

Det lyder til at være et godt sted:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, Basse ligner en der får tæv hele vejen ned i karret. Hun går selv ned, for det siger moar jo, men hun ligner en der er på nippet til at skrige af smerte og selvmedlidenhed.. Til gengæld logrer og storsmiler hun når først hun er dernede, så måske kunne han vænne sig til det der svømme-ning?..

:lol: Tænk at du tæver hunden :blink:

Må mennesker hoppe i karret?

 

Jamen, der skal mindst 10 orkaner til, for at tørre ham!

 

Jeg har 10 orkaner! Som du må låne. Men jeg kan ikke bære den med offentlig, den vejer en million kilo. Og nu kan jeg huske hvorfor jeg valgte den, den kan nemlig stå under sengen (og larme helt vildt) og så har man en slange (kortere end en støvsugerslange, men samme princip) som man så kan stikke op og blæse på hunden med.

Motor overvejer stadig, men får den brugt mere nu, bare lidt af gangen, så mooooon ikke den bliver et hit til sommer :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...