Hop til indhold

Ny familie søges


Aslan
 Share

Recommended Posts

Årh Aslan din mor er oooond! Min mor tænkte på at købe sådan en mærkelig dimmer til mig den anden dag. Også selvom hun VED jeg HADER når nogen rører mit hoved.

Faktisk så har jeg traume efter min mors dumme lillesøster har sat en hårbøjle på mig. Mor siger jeg ser sååååååå ynkelig ud, når jeg får noget på hovedet. Men altså helt ærligt! Hvorfor er de der mennesker så mærkelige og synes det er fint med dimmere på hovedet?!

Jeg synes du skulle være rigtig led over for din mor, du ved, sådan for at gøre gengæld agtigt. Synes du skal vælte alle din mors potteplanter og spise hendes bøger. Det kan mennesker ikke lide, har jeg hørt :mrgreen::engel:

Potedask fra en fellow-jeg-kan-ikke-lide-dimser-på-hovedet-hund

Oskar :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom bare herop Aslan, her er kun en enkelt lille nisse vi kan knurre af i kor :cool:

- og en JULESOK!! :banan:

 

 

...Du vil muligvis blive prøvet af om du kan være i en lille sæk, men det er OK for der er lækker mad i den - og hende den gumpetunge har endnu ikke haft held til at proppe mig helt ned i den, jeg satser på at jeg hurtigt bliver vinterbuttet så jeg slet ikke kan være i den.... :slem::mrgreen:

 

kammmeratlige potedask fra Flipsedyret :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...