Jane Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Ja jeg var så dum, at give Oskar et bad før gåturen i lørdags. :stupid: Her er resultatet af en nyvasket hund på tur ved søen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Han så værre ud end billedet visser. :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Prinsen Romo Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Hold da helt op, det var hvis spildt arbejde gg Det ligner han trænger til et bad mere Er han helt hvid normalt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Hold da helt op, det var hvis spildt arbejde gg Det ligner han trænger til et bad mere Er han helt hvid normalt? Ja ihvertilfælde meget lys. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Hehehe ja, det var vist ikke så smart:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Calico Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 :slem: Surt Show Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Oskar har da bare sin egen mening om hvilken parfume som dufter god Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Ja det er så omtrent sådan vores 2 flatter ser ud hver dag :stupid: Deres sorte pels gør så at det ikke er så tydeligt, men hold da op de slæber kg. vis af skidt med ind hver dag. Men pyt det vigtigste er jo at de hygger sig :blink: Og Oskar ser bestemt ud til at have hygget sig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Hvor er han dog blevet fin af turen til søen. Dygtig, dygtig vovse :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Ja det er så omtrent sådan vores 2 flatter ser ud hver dag :stupid: Deres sorte pels gør så at det ikke er så tydeligt, men hold da op de slæber kg. vis af skidt med ind hver dag. Men pyt det vigtigste er jo at de hygger sig :blink: Og Oskar ser bestemt ud til at have hygget sig :5up: Det samme her. Mine hunde kan det bare ses på. Men jeg gætter på, at vores gulve ser ret ens ud. Oskar tog sig en svømmetur i søen og det tog det værste skidt. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Det var vel bare payback for badet :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Hvor er han dog blevet fin af turen til søen. Dygtig, dygtig vovse :mrgreen: det syntes han også selv. Han hyggede sig i hvertilfælde med at grave efter mus. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Det samme her. Mine hunde kan det bare ses på. Men jeg gætter på, at vores gulve ser ret ens ud. Oskar tog sig en svømmetur i søen og det tog det værste skidt. :blink: På en måde glæder det mig at se, at det ikke bare er her, der er vel rigelig natur slæbt ind på gulvet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Det var vel bare payback for badet :slem: ja det kunne ligne ham. :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 :lol: Ja ok, det er dælme spildte kræfter! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 På en måde glæder det mig at se, at det ikke bare er her, der er vel rigelig natur slæbt ind på gulvet Skadefro. :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Skadefro. :slem: Kun lidt og lidt bagklog også...man kunne jo sige sig selv bla bla bla Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Kun lidt og lidt bagklog også...man kunne jo sige sig selv bla bla bla Ja det burde jeg og særlig når man kender Oskar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Ja det burde jeg og særlig når man kender Oskar. Og med hans race ville det vel også næsten have været en skandale, hvis han havde ladet chancen for en tur i søen gå sig forbi ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 He he ja de goldens jeg har haft i pension, de har altså heller ikke altid været helt hvide ved afhentning :blink: Vi har en mark der er en del vand på når det har regnet meget, og det syntes de altså bare er fedt. Jeg har et billed hvor en af dem tage muderbad, skal lige se om jeg kan finde det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 He he så fant jeg dem. Her kommer lige et par billeder af en dejlig golden og en dejlig hvid schæfer der hygger i muderet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Sikke flot din hund er blevet :slem: Min hund vil desværre/heldigvis ikke være beskidt, hun undgår alt mudder og vand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 He he så fant jeg dem. Her kommer lige et par billeder af en dejlig golden og en dejlig hvid schæfer der hygger i muderet Nå, hvad så ? Har du vovet at vise de billeder til ejerne ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Ja, det ser jo ud som om det bad var skønne spildte kræfter Men han har hygget sig, og det er jo det vigtigeste :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Jammen altså.. så er det da "bare" at starte forfra... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts