Hop til indhold

Julegave idéer


Gæst Gismo hunden
 Share

Recommended Posts

Gæst Gismo hunden

Hvad skal din hund have i julegave?

 

Gismo skal have en ny bamse som vi kan splitte ad

ligso alle de andre :5up:

 

Andre idéer ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige bestilt sko til Luna, de koster en halv bondegård, og så har hun lige fået et nyt BoT dækken, DET må vist være julegave nok.

 

Muligvis pakker jeg en godtepose af nogle af alle gufferne i køkkenskabet og pakker ind og smider under træet. Men min stedfar var ved at dåne sidste år.. Så der skal ihvertfald ikke være kallun og tyrepenis i:mrgreen::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte og gav Misja hendes julegave i går, et stort totalt lækkert skotsk fåreskind, økologisk garvet mv. og pænt dyrt (tager ikke plastikkort med i byen igen :genert: ) herfra: naturskind.dk

 

Den totale luksus til tøsen, der her på hendes ældre dage vil have det blødt og varmt :hjerte:

 

At skindet er pengene værd ved fra mit forrige islandske fåreskind, det fik jeg i 1980 og det døde endeligt (efter intensivt brug fra mig, to katte + 3 hvalpe) engang for små 6 år siden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine får nye fåreskindstæpper fra Ikea. De kommer på tilbud i december.

 

Så får de selvfølgelig også nogle ben og guffer.

 

Jeg har også købt nogle aktivitetsbolde til våd- og tørfoder, som er af naturgummi. De har fået en Monster Mouth hver i adventsgave i dag

http://www.aarhus.rigtighundemad.dk/barf/Hundelegetoej.html

 

På søndag får de så en Monsters Ball :mrgreen:

Redigeret af Oskar-løwen
Link til indlæg
Del på andre sites

- Ingenting. Hun ved ikke det er jul, og har hun brug for noget, får hun det bare på et andet tidspunkt. - Hun er jo nemlig ikke et barn....

 

Det tror jeg heller ikke de andres hunde er - men hvis det er dig så meget imod at købe julegaver til hunde, hvorfor svarer du så i denne tråd. Det er en tråd om ideer til julegaver :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

- Ingenting. Hun ved ikke det er jul, og har hun brug for noget, får hun det bare på et andet tidspunkt. - Hun er jo nemlig ikke et barn....

Næ, det ved hundene selvfølgelig ikke. Og det ved små børn heller ikke, men søreme om ikke jeg køber julegaver til både hunde og små børn alligevel! Uanset om de forstår det eller ej, så bli'r de nemlig vældig glade for sine gaver. Og det er det julen aller mest handler om for mig - at gøre andre glade, og vise at man holder af dem. Om det så betyder et kødben til hunden, et stykke legetøj til barnet, eller bare det at være sammen med familien som man ellers ser alt for sjældent... Jeg har ingen naiv tro på at mine hunde fatter at gaverne overhoved kommer fra mig (eller fra resten af familien) - jeg nyder bare at se mine hunde få en dejlig oplevelse, fra det at de får gaven, pakker den ud (jada, selvfølgelig!) til de ligger og gnasker i et ben eller leger med et legetøj. Så ikke noget med at lege barn her - bare simpel glæde, og kærlighed til mine og familiens øvrige hunde... :lun:

Edit: og jeg ville da aldrig drømme om at fortælle om hundenes julegaver på nettet - de sidder sq da og læser mig over skulderen!!! ;0)

Redigeret af korvis
glemte lige trådens egentlige emne... ;0)
Link til indlæg
Del på andre sites

Ha! Vores skal totalt have julegave - og det skal min mors 4 hunde også. Især fordi jeg glæder mig til det massive kaos der bliver med 5 hunde som flår pakker i stykker :mrgreen::mrgreen:

 

Vi har ingen småbørn i den side af familien, så udover mig skal nogen da behandles som prinser og prinsesser og skaffe aftenens grin!

 

Og HVAD de så skal have :hmm:

 

Fister skal have en bamse, helt bestemt. Hun har en hvid kanin der har holdt for evigt, og hun eeeelsker den. Så en bamse mere til hende.

Gismo, han skal have noget man enten kan løbe efter eller trække i. Måske en fed bold som ikke lige sådan går i stykker.

Gismo's bedste ven, uh en brugt sko? Eller noget sjovt at trække i sammen med Gismo.

Nuser, åh Nuser.. hun ønsker sig sikkert allermest en levende muldvarp, men det er jeg ikke lige helt hooked på. Det ved jeg faktisk ikke...

Lille Motor. Han får nok bare en lille ting, for hans rigtige gave er selvfølgelig en trækvogn og den kommer først engang næste år.

 

Og i alle gaverne skal der selvfølgelig være et tyggeben eller lignende, så vi andre kan få vores gaver i fred efter ragnarok :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gismo hunden
- Ingenting. Hun ved ikke det er jul, og har hun brug for noget, får hun det bare på et andet tidspunkt. - Hun er jo nemlig ikke et barn....

 

Den går ikke :fornaermet:

Jeg har lige fundet ud af at Gismo også skal have noget jeg får glæde af - et nyt halsbånd.

Han bruger stadig det vi købte da vi fik ham hjem, og der er p.... upraktisk nu hvor han har så meget pels.

 

Og selv om han er på slankekur skal han juleaften have et stor JULEBEN :klap:

 

Han skal sgu forkæles til sin første jul. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte og gav Misja hendes julegave i går, et stort totalt lækkert skotsk fåreskind, økologisk garvet mv. og pænt dyrt (tager ikke plastikkort med i byen igen :genert: ) herfra: naturskind.dk

 

Den totale luksus til tøsen, der her på hendes ældre dage vil have det blødt og varmt :hjerte:

 

At skindet er pengene værd ved fra mit forrige islandske fåreskind, det fik jeg i 1980 og det døde endeligt (efter intensivt brug fra mig, to katte + 3 hvalpe) engang for små 6 år siden :blink:

 

Så har hun langt om længe fået sit eget :lun:

 

Så kan det være at vi andre slipper for at hun desperat kaprer vores når hun er på besøg (hilsen Sokie og Luna) :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper er ved at vokse ud af sit halsbånd så han får et nyt. Jeg overvejer også om vi har råd til en læderline fremfor den i nylon vi bruger nu.

Men det er ting vi ville have købt alligevel og han er nok ret ligeglad :blink: til gengæld får han et stort lækkert kødben som han kan hygge sig med mens vi pakker vores gaver op :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine får normalt ikke julegaver, får jo det de mangler hen af vejen. Måske alligevel et nyt lammeskind, hvis Freddy vil undlade at bide i dem???

Men min julejulegave er købt og betalt via Olivers , en sæk Adolt sendes til de græske hunde fra mine. Og Olivers dobler op.

Der kan også sendes til spanske og polske internater.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun får i hvert fald en piv, for alle de andre er døde. Nok også en bamse.

Lidt at tygge i og måske noget aktivitetslegetøj..

 

Min mor køber helt sikkert også noget til hende, og ved ikke om min far også hopper med på vognen i år..

 

Så får hun også et af de lammeskind fra Ikea som er på tilbud til nærmest iiingen penge..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Tror det bliver noget så praktisk som sko :oops:

 

Der er seriøs lavvande i kassen, så mm. vi vinder en masse andre konkurrencer på nettet, må de nøjes med sko og så et par griseøre og noget juleand :engel:

 

Men anden og griseørene skal såmænd også nok sprede glæde blandt tosserne :mrgreen:

Håber dog at kunne få råd til et hurtta halsbånd til Kaia og nogle varmedunke til den kolde ventetid i bilen.

Men nu må vi se, hvad finanserne siger senere på måneden :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...