DaniellaJ Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 Kæresten og jeg har overvejet at købe en chevrolet Aveo, da vi har fået en fin pengegave af svigerfar. Men er der nogle der kender til denne bil? Og er der et sted på nettet hvor man kan finde ud af hvor gode/dårlige "anmeldelser" den har fået. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 DaniellaJ skrev: Kæresten og jeg har overvejet at købe en chevrolet Aveo, da vi har fået en fin pengegave af svigerfar. Men er der nogle der kender til denne bil? Og er der et sted på nettet hvor man kan finde ud af hvor gode/dårlige "anmeldelser" den har fået. Der er måske lidt oplysninger at hente på Google :slem: Google Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 potil skrev: Der er måske lidt oplysninger at hente på Google :slem: Google I know Men måske findes der en side med sådan nogle anmeldelser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 DaniellaJ skrev: I know Men måske findes der en side med sådan nogle anmeldelser prøv og tryk på linket... der er ihvert fald to sider med anmeldelser :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Tak . Mnnh det kritik jeg kan finde af den er fra 2008-2009 . Så mon ikke de er blevet rettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Her er også noget om den fra 2010.. Erfaringer med Chevrolet Aveo? - Bilforum - bilbasen.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hybrid Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 ellers på FDM's side, de har tit biltests ;O) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret December 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Mange tak . Mnnh, vi skal ud og købe bilen fredag. JEG GLÆÆÆÆDER MIG :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Du skal tjekke NCAP - der er derinde, du finder resultaterne for Crashtests. Min stedfar har en Chevy, han er ellers Audi-mand, men han synes mægtig godt om Chevy også. Men hans er en Cruze, super lækker bil ellers. :5up: Chevrolet Aveo | Euro NCAP - For safer cars crash test safety rating Det er direkte til den bil - forhåbentligt er de nyere modeller mere sikre... Resultaterne ser i hvert fald ret skræmmende ud, synes jeg... Den nyere model er formodentligt sikrere, men bare ikke crashtestet endnu. EDIT: Du får lige et link til et afsnit af TopGear, hvor du kan se, hvad de forskellige antal stjerne betyder hvis uheldet er ude: http://www.youtube.com/watch?v=k0kB2SqZqZ0 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret December 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Kahlia skrev: Du skal tjekke NCAP - der er derinde, du finder resultaterne for Crashtests. Min stedfar har en Chevy, han er ellers Audi-mand, men han synes mægtig godt om Chevy også. Men hans er en Cruze, super lækker bil ellers. :5up: Chevrolet Aveo | Euro NCAP - For safer cars crash test safety rating Det er direkte til den bil - forhåbentligt er de nyere modeller mere sikre... Resultaterne ser i hvert fald ret skræmmende ud, synes jeg... Den nyere model er formodentligt sikrere, men bare ikke crashtestet endnu. EDIT: Du får lige et link til et afsnit af TopGear, hvor du kan se, hvad de forskellige antal stjerne betyder hvis uheldet er ude: YouTube - BBC Topgear Euro NCAP ratings Tusinde tak . Men nu er den købt . Og vi får 2011 modellen, mon ikke den er bedre end de andre i test :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Daewoo.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helle B Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Hej. Hvor er det sjovt jeg faldt over dit indlæg. Vi er nye bilister og overvejer kraftigt køb af Aveoén. Kan du oplyse nogle gode/dårlige sider nu du har haft den et stykke tid? Er den prisen værd? Venlæigst Helle B. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Helle B skrev: Hej.Hvor er det sjovt jeg faldt over dit indlæg. Vi er nye bilister og overvejer kraftigt køb af Aveoén. Kan du oplyse nogle gode/dårlige sider nu du har haft den et stykke tid? Er den prisen værd? Venlæigst Helle B. Jeg har kun positive ting at sige om bilen . Altså motoren er jo ikke kæmpe og den skal kæmpe sig op over bakkerne nogle gange. Men det er en super bil til de penge vi har så også valgt Lux pakken og 5 dørs :5up: . Go for it i bliver ikke skuffet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts