Gæst stenshoej Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 Nu har jeg ikke spammet jer med billeder i det sidste, da mit kamera er kaputski! Men en veninde tog lige et billede af hendes kæreste og Robin i går, da vi lige smuttede en hurtig tur forbi på besøg. Nu kan man rigtig se hvor stor han er ) han er nu 17 måneder. :lun: tilføjede lige tre billeder mere, så man kan se udviklingen fra oktober 2009: fra april: fra søndag d. 28 november Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Han er super flot ---- hunden altså... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 flot fyr! sig til, hvis du har lyst til en gåtur i silkeborgskovene omkring julen, der er jeg i byen i en uges tid eller sådan. det kunne være hyggeligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogslover Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Han er meget smuk og ser vildt sød ud (hunden altså, he he) Flot farve. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogslover Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Han er super flot ---- hunden altså... Stakkels dig, mht Buddha. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 flot fyr! sig til, hvis du har lyst til en gåtur i silkeborgskovene omkring julen, der er jeg i byen i en uges tid eller sådan. det kunne være hyggeligt. det tror jeg gerne vi vil men flytter til sejs her d. 15. december. hvornår er du i silkeborg? nu er sejs så kun 4 km udenfor silkeborg, så jeg er skam stadig i nærheden efter den dato. men før havde været bedre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Stakkels dig, mht Buddha. haha? det gør skam ikke noget, det er ikke min kæreste :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 det tror jeg gerne vi vil men flytter til sejs her d. 15. december. hvornår er du i silkeborg? nu er sejs så kun 4 km udenfor silkeborg, så jeg er skam stadig i nærheden efter den dato. men før havde været bedre vi er der fra d. 20. til d. 28ish. men du kan jo bare sige til, hvis du får tid en dag, og måske mulighed for at komme til byen. mine forældre bor i alderslyst, så det er primært der, vi huserer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 vi er der fra d. 20. til d. 28ish. men du kan jo bare sige til, hvis du får tid en dag, og måske mulighed for at komme til byen. mine forældre bor i alderslyst, så det er primært der, vi huserer. yes! vi melder lige ud når vi finder ud af noget så! (: anbefaler odden hundeskov! der går vi hver dag:mrgreen: men så bliver det nok d. 21. eller 22.... for skal tilbringe jul på fyn, og med den der familie.. dukker der altid noget op, og jeg ved aldrig hvornår jeg kommer hjem igen:stupid: men pb'er lige når tiden nærmer sig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Årh, han har stadig de der hvalpede øjne. Super billeder. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret November 29, 2010 Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Årh, han har stadig de der hvalpede øjne. Super billeder. :5up: jepsen, og dem vokser han aldrig fra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Iiih - han er jo gået fra absolut hvalpe-bedårende til en rigtig flot fyr (....og fortsat bedårende selvfølgelig!) :slem:. Synes han har nogle fantastiske farver! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts