Petrine Skrevet December 1, 2010 Rapporter Share Skrevet December 1, 2010 For dem der ikke er opdateret, Zamzam har boet i kennel-stald og aldrig fattet konceptet renlig, havde Kennel-Löwchen ikke fortalt om bleer til hunde, havde det være et helvede - så fik vi besøg af Ninjamor og alle hendes adfærds-elever; Jeg troede det var umuligt og jeg har ikke været vildt flittig med den plan vi fik fra Ninjamor - Zamzam har nu for fjerde nat i træk ligget tør han har præsteret at være alene hjemme en lang dag og alligevel var bleen tør da vi kom hjem Første gang vi skiftede en tør ble, blev vi bekymrede og overvejede dyrlægen, men nu begynder vi at tro på det, han kan blive renlig :banan: Havde jeg ofret to ugers ferie og været flittigere, så tror jeg han pt ville være så tør, at han kunne gå på besøg, men jeg er nærrig med ferien og vi har ikke travlt jeg har fået helt vildt blod på tanden mht adfærdsbehandler, der er jo ren magi :klap: 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Seje dig og Zamzam :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Hvor er i seje!! :banan: :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Fedt, hvor er det godt gået! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Hvor fedt!!!! I er da for seje:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Hvor er det bare fedt at høre :banan: Tænk sig - Der kan vente ZamZam et liv helt uden ble Det må da være himlen for ham!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Hvor er det bare fedt at høre :banan:Tænk sig - Der kan vente ZamZam et liv helt uden ble Det må da være himlen for ham!! Han er fuldstændigt ligeglad med bleen, når vi har gået tur stille han sig pænt op i sengen, klar til at få ble på Men det bliver en lettelse for os, for det er hverken praktisk eller charmerende :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Tillykke med det, hvor er det flot gået :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Godt gået af jer allesammen, Petrine, Zamzam, Petrinemand garanteret også, Ninjamor og alle eleverne :klap::banan::klap::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 hvor er det bare fedt! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Hvor er det bare fedt og utroligt, hvad sådan en adfærdsbehandler og alle eleverne kan gøre for ens hund og en selv :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 :banan::banan::banan: hvor er det dog fedt:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Sådan :banan: Godt gået :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Tillykke, åh, hvor fedt for jer! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Hallo, hvor er I og Zam-Zam dog dygtige! Må man spørge hvad du har gjort for at ændre hans adfærd? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 I er total seje :5up: Men vi mangler at hører hvordan i har fået ham til at holde sig?!?!?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Hallo, hvor er I og Zam-Zam dog dygtige! Må man spørge hvad du har gjort for at ændre hans adfærd? Jamen først skulle diagnosen stilles, det var ikke noget med at holde sig, bare lige som en ryger, der tænder en smøg på automatpiloten, så jeg har distraheret (uden at skælde ud), aktiveret mentalt (Ninjamor fik mig til at indse, Zamzam er ikke SÅ dum igen......han gør jo bare anderledes end Petrine og mine andre hunde, men han har både fattet klikker og en del mere), fodersøg ude (er mig så inderligt imod og gud hvor er han elendig til det ) og andre ting. Synes ikke det har været så hårdt arbejde som frygtet - men det var klart godt at få en adfærdsdims indover, først og fremmest for at sige der var håb (havde lidt mistet håbet) og i hvilken retning jeg skulle gå Det gode for Zamzam er, at på gåture der nærlæser han nu på udvalgte steder, resten af turen kan vi godt gå (før skimmede han ALT og var håbløs at gå med) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Hold da fast - hvor sejt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
viviansen Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Ej hvor dejligt for jer:5up:, og spændende med en lidt anderledes tilgang til renlighedstræningen:klap: jeg ville aldrig have forstillede mig, at renlighed og mental aktivering kunne have en sammenhæng:shock: så hvis jeg får problemer med min næste hund så ved jeg da hvor jeg skal henvende mig;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 ha ha tror at Zamzam har fundet ud af, at det ikke er særlig mandig at gå med ble. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Ej hvor dejligt for jer:5up:, og spændende med en lidt anderledes tilgang til renlighedstræningen:klap: jeg ville aldrig have forstillede mig, at renlighed og mental aktivering kunne have en sammenhæng:shock: så hvis jeg får problemer med min næste hund så ved jeg da hvor jeg skal henvende mig;-) Tror ikke det virker til sådan gængs renlighed, han kommer jo fra en kennel-stald, hvor han strintede alle vegne og ikke fik nogen renlighedstræning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Hvorfor er udendørs fodersøg dig imod? Tænkte nok at Zamzam slet ikke er den dumme blondine, du troede. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Hvorfor er udendørs fodersøg dig imod? Mad spiser man af en madskål, nemt, praktisk (næsten kvadratisk ) - synes bare det er noget rod. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Det er begyndt at ligne noget - tror (er ikke sikker) Zamzam siger til, når han vil ud at tisse!!! Han sov uden ble i forgårs, men en gang i nattens løb har han strintet mig på ryggen, så helt perfekt er han ikke endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Det er begyndt at ligne noget - tror (er ikke sikker) Zamzam siger til, når han vil ud at tisse!!! Han sov uden ble i forgårs, men en gang i nattens løb har han strintet mig på ryggen, så helt perfekt er han ikke endnu :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts