Aina B Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 For dem der ikke er opdateret, Zamzam har boet i kennel-stald og aldrig fattet konceptet renlig, havde Kennel-Löwchen ikke fortalt om bleer til hunde, havde det være et helvede - så fik vi besøg af Ninjamor og alle hendes adfærds-elever; Jeg troede det var umuligt og jeg har ikke været vildt flittig med den plan vi fik fra Ninjamor - Zamzam har nu for fjerde nat i træk ligget tør han har præsteret at være alene hjemme en lang dag og alligevel var bleen tør da vi kom hjem Første gang vi skiftede en tør ble, blev vi bekymrede og overvejede dyrlægen, men nu begynder vi at tro på det, han kan blive renlig :banan: Havde jeg ofret to ugers ferie og været flittigere, så tror jeg han pt ville være så tør, at han kunne gå på besøg, men jeg er nærrig med ferien og vi har ikke travlt jeg har fået helt vildt blod på tanden mht adfærdsbehandler, der er jo ren magi :klap: Aj hvor fedt!!!! :klap: Bare bliv ved med at klø på - det er jo fantastisk! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Ihh det er god læsning! Hvor er i dygtige! Men whaaaat? Kan en hund nærlæse bestemte steder og ignorere resten?!? Det fatter Motor ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Hvor er det dejligt at læse:banan: Det er en fed følelse når det går fremad. Nogle gange kan man bare ikke se skoven for bare træer. Og så er det godt med hjælp:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Zamzam gik uden ble hele aftenen (fejl), har tjekket, der er tisset tre gange på badeværelset og vist ikke andre steder - sært, men bedste sted, når han nu absolut SKAL tisse inde :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Zamzam gik uden ble hele aftenen (fejl), har tjekket, der er tisset tre gange på badeværelset og vist ikke andre steder - sært, men bedste sted, når han nu absolut SKAL tisse inde :banan: Er det samme sted på badeværelset? Tænker om man ellers skulle lære ham at det var ok at tisse på en avis i badeværelset? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Er det samme sted på badeværelset? Tænker om man ellers skulle lære ham at det var ok at tisse på en avis i badeværelset? :hmm: Det er tre forskellige steder, men egentligt ok, for der er fliser, så jeg kan sagtens vaske! Men når jeg ved at det er sådan lidt unødvendigt for ham, så satser jeg stadig på at nå i mål i løbet af foråret! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Jeg er sikker på at i nok skal nå i mål. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts