Hop til indhold

Strintekongen Zamzam (ren pral)

Petrine
 Share

Recommended Posts

For dem der ikke er opdateret, Zamzam har boet i kennel-stald og aldrig fattet konceptet renlig, havde Kennel-Löwchen ikke fortalt om bleer til hunde, havde det være et helvede - så fik vi besøg af Ninjamor og alle hendes adfærds-elever;

Jeg troede det var umuligt og jeg har ikke været vildt flittig med den plan vi fik fra Ninjamor :oops: - Zamzam har nu for fjerde nat i træk ligget tør :shock: han har præsteret at være alene hjemme en lang dag og alligevel var bleen tør da vi kom hjem :shock:

Første gang vi skiftede en tør ble, blev vi bekymrede og overvejede dyrlægen, men nu begynder vi at tro på det, han kan blive renlig :banan:

Havde jeg ofret to ugers ferie og været flittigere, så tror jeg han pt ville være så tør, at han kunne gå på besøg, men jeg er nærrig med ferien og vi har ikke travlt :oops: jeg har fået helt vildt blod på tanden mht adfærdsbehandler, der er jo ren magi :klap:

Aj hvor fedt!!!! :klap: Bare bliv ved med at klø på - det er jo fantastisk! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Zamzam gik uden ble hele aftenen (fejl), har tjekket, der er tisset tre gange på badeværelset og vist ikke andre steder - sært, men bedste sted, når han nu absolut SKAL tisse inde :banan:

Er det samme sted på badeværelset?

Tænker om man ellers skulle lære ham at det var ok at tisse på en avis i badeværelset? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det samme sted på badeværelset?

Tænker om man ellers skulle lære ham at det var ok at tisse på en avis i badeværelset? :hmm:

Det er tre forskellige steder, men egentligt ok, for der er fliser, så jeg kan sagtens vaske! Men når jeg ved at det er sådan lidt unødvendigt for ham, så satser jeg stadig på at nå i mål i løbet af foråret!

Link til indlæg
Del på andre sites