Hestkjær Skrevet December 1, 2010 Rapporter Share Skrevet December 1, 2010 Jeg skal gå og tjekke afføringsfarve, for at sikre mig at Hayly's mave kan tåle de smertestillende. Men altså hvor mørke brun må den være???? Hvornår er mørk for mørk? Da Hayly var på Metacam, blev afføringen helt sort uden på - så var ikke i tvivl, om at den var gal. Hendes afføring idag er mørke brun. Dyrlægen sagde, at den må ikke være som kaffegrums. Så jeg prøvede lige at lave noget kaffegrums, så jeg kunne sammenligne, og prutten er ikke helt så mørk, men den er mørk! Er mørke,mørke brun ok, hvis bare den ikke er sort? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 1, 2010 Rapporter Share Besvaret December 1, 2010 Det vil jeg jo mene.. At den skal være sort ligesom på metacam.. Altså hvis der er et problem.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Calico Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Jeg skal gå og tjekke afføringsfarve, for at sikre mig at Hayly's mave kan tåle de smertestillende. Men altså hvor mørke brun må den være???? Hvornår er mørk for mørk? Da Hayly var på Metacam, blev afføringen helt sort uden på - så var ikke i tvivl, om at den var gal. Hendes afføring idag er mørke brun. Dyrlægen sagde, at den må ikke være som kaffegrums. Så jeg prøvede lige at lave noget kaffegrums, så jeg kunne sammenligne, og prutten er ikke helt så mørk, men den er mørk! Er mørke,mørke brun ok, hvis bare den ikke er sort? Jeg ville nu vurdere i forhold til den farve prutten plejer at have... Min ene hund får Metacam og der er farven som den plejer at være... Bliver afføringen meget mørk brun/sort ville jeg tage en afføringsprøve med til dr.dyr i en klar plast pose og lade ham vurdere farven:confused: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret December 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Dyrlægen har sagt, at alt inden for den brune-skala er ok. Bliver den sort, som da hun var på Metacam, så er der noget galt. Men har fået styr på det:5up:- og tak for jeres input:5up: Hayly prutter kun 1 gang hver anden dag, når hun er på skånekost, og sådan er det bare:-D. Prutfarven er mørkebrun, men stadig med lidt lyst i:-D. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Synes ofte Fie´s afføring bliver mørk og grynet på skånekost, men de gange der har været blod , nyt eller gammelt, har jeg ikke været i tvivl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts