Lonny Skrevet December 2, 2010 Rapporter Share Skrevet December 2, 2010 Luna's fortrukne beklædning i øjeblikket, dybt begravet under sit tæppe, siddende/liggende i den lune sofa Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Super billede, Lonny - hun er da bare for sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Super billede, Lonny - hun er da bare for sød Tak Hun ligner egentlig lidt sådan en hip-hop'er med hættetrøje, og så viser de næsten lukkede øjne, at hun nok også er lidt skæv :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Sådan foretrækker Bamse og Nana det lige for tiden De er virkelig meget udenfor "Na,na,na,na,na jeg har bare også en bold kan du fange mig"? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Tak Hun ligner egentlig lidt sådan en hip-hop'er med hættetrøje, og så viser de næsten lukkede øjne, at hun nok også er lidt skæv :blink: Ja, det har du ret i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Sådan foretrækker Bamse og Nana det lige for tiden De er virkelig meget udenfor "Na,na,na,na,na jeg har bare også en bold kan du fange mig"? Hvor dejligt at se hunde der virkelig nyder sneen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Jeg ville også tage et par "Mitter i sne-billeder", men Mitter blev total benløs hver gang. Så hun blev i stedet bedt om at sidde stille på denne "træ-stamme-stol" Her er så resultaterne: [ATTACH]36217[/ATTACH] [ATTACH]36218[/ATTACH] Hun kan da kun med nød og næppe være på den træstamme-stol Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Jeg ville også tage et par "Mitter i sne-billeder", men Mitter blev total benløs hver gang. Så hun blev i stedet bedt om at sidde stille på denne "træ-stamme-stol" Her er så resultaterne: [ATTACH]36218[/ATTACH] hihi en dronning skuer ud over sit rige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Noget siger mig at jeg får et hyr med at overbevise Misja om at hun skal tage den lidt med ro de næste par dage, ude på turen i morges hoppede hun rundt som en vårhare Men når man har sådan en bandage på, må man altså godt bare PRØVE at opføre sig en smule fornuftigt. Især fordi der yderligere kommer en plastikpose, tennissok og gaffatape på når vi skal udenfor, for at undgå at bandagen bliver våd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Luna's fortrukne beklædning i øjeblikket, dybt begravet under sit tæppe, siddende/liggende i den lune sofa Hvor er hun altså skøn :hjerte: Den kattehule der står bagved... må man spørge hvor du har fået den fra? Jeg har ledt efter sådan en afsindig længe uden at kunne finde en. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Jeg ville også tage et par "Mitter i sne-billeder", men Mitter blev total benløs hver gang. Så hun blev i stedet bedt om at sidde stille på denne "træ-stamme-stol" Her er så resultaterne: [ATTACH]36217[/ATTACH] [ATTACH]36218[/ATTACH] Hvor er hun sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Sofus kan slet ikke få nok af al den dejlige sne (i modsætning til mig, der vil have forår!). Inden dagens leg checker han for en sikkerheds skyld lige, om nabo-Nikolaj har spist noget spændende. Og så skal der leges. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Hvor er hun altså skøn :hjerte: Den kattehule der står bagved... må man spørge hvor du har fået den fra? Jeg har ledt efter sådan en afsindig længe uden at kunne finde en. Jeg kan ikke huske hvor jeg har den fra, måske den lokale dyrehandel Men du må da kunne finde en tilsvarende på en internet dyrehandel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Hvor er hun altså skøn :hjerte: Den kattehule der står bagved... må man spørge hvor du har fået den fra? Jeg har ledt efter sådan en afsindig længe uden at kunne finde en. Du kan få en som ligner rigtig meget her på Zooplus.de Katzenhöhle günstig bei zooplus: Katzenhöhle Branca Handler selv på den side når jeg køber foder til kattene :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Jeg kan ikke huske hvor jeg har den fra, måske den lokale dyrehandel Men du må da kunne finde en tilsvarende på en internet dyrehandel? Nej, der har de dem nemlig ikke. De har kun sådan nogle trekantede/pyramide og sådan nogle helt runde. Jeg tror Nova ville elske at ligge i sådan en, men dem tror jeg ikke hun vil kunne være i, men sådan en "aflang" som på billedet har min veninde haft helt magen til som deres D/S, der er på størrelse med Nova, sagtens kunne være i. Desværre ved hun heller ikke hvor hun har fået den fra Du kan få en som ligner rigtig meget her på Zooplus.de Katzenhöhle günstig bei zooplus: Katzenhöhle Branca Handler selv på den side når jeg køber foder til kattene :5up: Super :5up: Tak skal du have :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Mine decemberhunde (og -katte) ser meget sådan her ud for tiden: Frostie ligger gerne på hundesofaen ved brændeovnen. Lillemis har fundet en skumgummirest oppe på et gammelt skab (så nu kan jeg jo ikke smide den ud, før jeg har fået syet en pude til hende...). Der er dejligt varmt deroppe, da udblæsningsventilen fra varmesystemet sidder oppe i loftet lige ved siden af. Lui har en forkærlighed for hundenes bure, det har han altid haft... Lige nu er buret dog mest brugt af lillemis, som har svinet det hele til med kattegrus! Og så lille Iso-fiso, der står parat ved terrassedøren, så snart man bevæger sig! Ellers ligger hun gerne og sover ved mine fødder, eller i hundenes "sofa-kurv". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 havde selv boret sig ned mellem nisserne - jeg lagde dog de to nisseben ind over hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Luna syntes ikke at jeg sad helt rigtig, hun kunne jo ikke ligge med hovedet på min skulder når jeg sad sådan Så når man er en selvstændig ung dame, så tager man da bare sagen i egen hånd og flytter mors hoved Beklager kvaliteten, det er taget med webcam Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 vi er sneet inde på 4 døgn og jeg har derfor arbejdet en del ved computeren, så hundene ligger på skift ved mig i sofaen, mens de andre ligger i den anden sofa og i den store sækkepude ved siden af sofaen. Så her er rigtig dømt råhygge. Når de kommer inde udefra og er våde af alt det sne, så ligger de og snorker på klinkegulvet med gulvarme, det syntes de åbenbart er lækkert. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Vi har forsøgt os med nogle julebilleder i dag... det var en udfordring Først var Nova meget fornærmet over den nissehue jeg havde givet hende på: [ATTACH]36239[/ATTACH] Så byttede vi, men så havde jeg det lidt svært med den lille hue: [ATTACH]36240[/ATTACH] Så fik jeg en større hue på og det gik helt godt: [ATTACH]36241[/ATTACH] men så opdagede Nova at der var sådan en sjov rund bold på min hue: [ATTACH]36242[/ATTACH] og så hapsede hun den: [ATTACH]36243[/ATTACH] Dumle blev helt ked af at få nissehue på: [ATTACH]36244[/ATTACH] Ja han syntes faktisk det var dyremishandling: [ATTACH]36245[/ATTACH] Lige indtil han så at han bagefter kunne få lov til at tygge i den lille tykke nissehue, så var det ikke længere noget problem: [ATTACH]36246[/ATTACH] Han havde nemlig tidligere brugt meget meget meget lang tid på at tigge om at få den lille nissehue. Den lå på bordet og Dumle syntes bestemt den skulle flyve hen i hans mund. Vi besluttede at han godt kunne affinde sig med at den lå der og han ikke måtte få den... men efter 10min hvor han stadig var igang blev jeg nødt til at fange ham på kamera [ATTACH]36247[/ATTACH] Man kan ikke helt høre det på videoen, men her sidder han faktisk og piver for hver vejrtrækning (hver gang munden bevæger sig) fordi vi mishandler ham sådan og til slut beslutter han sig for at slå bjørn : [media]http://www.youtube.com/watch?v=9OX0RB3lm0Y[/media] Her prøver han stadig ihærdigt at få os til at forstå at han altså skal have den: [media]http://www.youtube.com/watch?v=9YwOU094niI[/media] Her stirrer han intenst knurrende på nissehuen og siger "SÅ FAT DET DOG!" [media]http://www.youtube.com/watch?v=XSQlNuLy6d0[/media] til sidst lagde han sig sukkende ned og kiggede deprimeret på nissehuen: [ATTACH]36248[/ATTACH] 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 men så opdagede Nova at der var sådan en sjov rund bold på min hue:[ATTACH]36242[/ATTACH] Hvor er det godt fanget :klap: [media]http://www.youtube.com/watch?v=XSQlNuLy6d0[/media] Årh, så giv dog den stakkels hund hans nissehue Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Hvor er det godt fanget :klap: Årh, så giv dog den stakkels hund hans nissehue Ja ikke? Han fik den jo også til sidst. Kunne da virkelig ikke holde ud at kigge på hans lidelser mere men da han så begyndte på samme nummer overfor min dino-nisse-bamse... SÅ var det slut Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Noget siger mig at jeg får et hyr med at overbevise Misja om at hun skal tage den lidt med ro de næste par dage, ude på turen i morges hoppede hun rundt som en vårhare Men når man har sådan en bandage på, må man altså godt bare PRØVE at opføre sig en smule fornuftigt. Især fordi der yderligere kommer en plastikpose, tennissok og gaffatape på når vi skal udenfor, for at undgå at bandagen bliver våd. Årh, hvor er hun sød :hjerte: Misja nu med klumpfod 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Skønne december hunde i har!! :banan: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Søde gamle Jack som er på juleferie hos mine forældre :lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts