FrkSmilla Besvaret December 13, 2010 Rapporter Share Besvaret December 13, 2010 Hvor er det smart at den lukkes på ryggen! Der er bare så mange der lukkes på maven og det er jo ikke smart med sne! og hvor er hun fin Det gør den desværre ikke, det er noget snyd. Den skal trækkes over hovedet. Men den er rigtig sød og god lang i det :5up: Desværre 100% akryl, så den er ikke så varm. (Ved ikke, om striktrøjer til hunde generelt altid er det. Men så kan den jo vaskes... Tak :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 13, 2010 Rapporter Share Besvaret December 13, 2010 Det gør den desværre ikke, det er noget snyd. Den skal trækkes over hovedet. Men den er rigtig sød og god lang i det :5up: Desværre 100% akryl, så den er ikke så varm. (Ved ikke, om striktrøjer til hunde generelt altid er det. Men så kan den jo vaskes... Tak :kys: Nåår... okay men det er da også smartere at den skal trækkes over hovedet end dem der lukkes på maven :blink: Det ved jeg faktisk ikke om det altid er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 åd jeg virkelig alle ænderne igår????:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Kære julemand, jeg er en meget artig lille hund, men nogen bliver ved med at ødelægge mine bløde bolde... så jeg ønsker mig en ny til jul Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Kære julemand, jeg er en meget artig lille hund, men nogen bliver ved med at ødelægge mine bløde bolde... så jeg ønsker mig en ny til jul Sikke et godt billede :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Njord var simpelthen så glad da sneen kom tilbage, at der skulle trykkes næsen ind i det og hoppes i de største snedriver han kunne finde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Løven øh leoparden fik lige lidt råt at hygge med i haven:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Løven øh leoparden fik lige lidt råt at hygge med i haven:lol: Han er altså bare smuk ham Dexter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Han er altså bare smuk ham Dexter Taark:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RikkeP Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Man finder sjældent en hund, der nyder dettte skønne julevejr mere end Pepsi gør :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Man finder sjældent en hund, der nyder dettte skønne julevejr mere end Pepsi gør :hjerte: Hvor er han (?) smuk :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RikkeP Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Hvor er han (?) smuk :hjerte: Mange tak... Vi syntes også han er rigtig dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Misja har nydt sneen og at hendes yndlings eng endelig er blevet fremkommelig, nu det høje græs er trykket ned af sneen :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Er de ikke søde sammen, mine 3 piger..? Husets eneste han vælger at ligge i bryggerset og surmule... Tror han vil ha' fred for de dersens tøser... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Er de ikke søde sammen, mine 3 piger..? Husets eneste han vælger at ligge i bryggerset og surmule... Tror han vil ha' fred for de dersens tøser... Fredsommeligt og idylisk. Jeg er imponeret over, at borderne ikke snupper kattens mad. Missemad plejer altid at være meeeget bedre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Brutte Prutte, Anna-Bananna og lille babyfis på 168 gram. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Duffy elsker at samle på ting når hun er ude at gå tur og alt hvad hun finder som kan bæres på, det skal med hjem.. I morges fik hun så held med at grave en numsekælk fri for sne og med besvær slæbt den hjem.. Desværre havde jeg ikke kamera med på turen, det var ellers ret kært da hun kom slæbende ligeså stolt med kælken som hun dog synes var lidt svær at slæbe på, men hun fik den da slæbt hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Sally, Charles, og Sallys kæreste Tom som Martin lufter to gange om ugen :hjerte: (det var første gang Tom og Charles mødtes). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Skulle jo lige indvie mit nye kamera... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 ps hvordan undgår i hundeforumvandmærket på jeres billeder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Spix: Du skal opoade dem et andet sted. F.eks. Facebook eller Photobucket. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Skulle jo lige indvie mit nye kamera... OG det kamera skulle jeg ikke være misundelig på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Liva har fundet ud af, at det faktisk er ret hyggeligt at ligge under dynen ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Har været i skoven idag med bissen og farmors 4 måneder gamle dsg hvalp Kvik Undskyld billedkvalitet! kræet er hurtig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Har været i skoven idag med bissen og farmors 4 måneder gamle dsg hvalp Kvik Undskyld billedkvalitet! kræet er hurtig! Nårh hvor er Kvik nuser -Totalt baby-øjne. Og så med chameklud og det hele. :hjerte: Izzie er smuk. Dejligt de to kan have glæde af hinanden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts