Calico Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Skulle jo lige indvie mit nye kamera... Oss´mig... :blink: altså jeg har også lige fået et nyt kamera :blink: så.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Vældig dejlige billeder alle sammen. Men jeg sidder her og har bikset og bakset og eeeeeeeeeeendelig fået lagt video ind her OG lagt ud på youtube....og så må jeg ikke lægge dem ind her :damn: Det er godt nok ikke decemberfilm men dejlige sommerminder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 7 indlæg mere, så må du :blink: så skynd dig at springe til tasterne... Godt nok ikke som sådan billeder af Karla, men jeg har været kreativ - vil lave julegaver til hundene i familien... Karla har værte igang med at taste den første prototype [ATTACH]37039[/ATTACH] [ATTACH]37040[/ATTACH] [ATTACH]37041[/ATTACH] 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 7 indlæg mere, så må du :blink: så skynd dig at springe til tasterne... Godt nok ikke som sådan billeder af Karla, men jeg har været kreativ - vil lave julegaver til hundene i familien... Karla har værte igang med at taste den første prototype [ATTACH]37039[/ATTACH] [ATTACH]37040[/ATTACH] [ATTACH]37041[/ATTACH] sådan nogen har jeg også lavet :5up: skippers holder på 3 måned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Calico Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 7 indlæg mere, så må du :blink: så skynd dig at springe til tasterne... Godt nok ikke som sådan billeder af Karla, men jeg har været kreativ - vil lave julegaver til hundene i familien... Karla har værte igang med at taste den første prototype [ATTACH]37039[/ATTACH] [ATTACH]37040[/ATTACH] [ATTACH]37041[/ATTACH] Det ser solidt ud... der må være mange gode times leg i Er det fleece du har brugt til at lave det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Det ser solidt ud... der må være mange gode times leg i Er det fleece du har brugt til at lave det? Jeg har lavet det i fleece ja, men man kan jo lave det af hvad som helst.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 ok så skal jeg bare skrive 7 mere .....uanset mangel på indhold:rolleyes::hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 ok så skal jeg bare skrive 7 mere .....uanset mangel på indhold:rolleyes::hmm: yup Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Dvs nu må det jo være 5:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 haha... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 er det mon muligt at gøre billedet lidt mindre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Nårh hvor er Kvik nuser -Totalt baby-øjne. Og så med chameklud og det hele. :hjerte: Izzie er smuk. Dejligt de to kan have glæde af hinanden. jaa det er bare SÅ lækkert! Og sjovt for Izzie gir sig normalt ikke bare hen i leg med vildt fremmede hunde...de skal lige ses an i et par minutter. Men de to legede bare SÅ godt ligefra vi kom ind af døren ...og er vist nok kommet til at love at passe den lille skid i sommerferien Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 er det mon muligt at gøre billedet lidt mindre? Aner ikke hvordan...hehe...og jeg tænkte at når der alligevel så tit bliver postet store billeder, var det nemmere at opgive... Men skal da se hvad jeg kan gøre... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 19, 2010 Rapporter Share Besvaret December 19, 2010 Nye herfra. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 20, 2010 Rapporter Share Besvaret December 20, 2010 Luna og jeg skulle til Bygma og derefter ind til Køge og købe de sidste gaver i dag. Jeg var jo godt klar over, at der nok ville være salt nogle steder, så pakkede sko og yndlingspivedyret. Tænkte jeg kunne bruge pivedyret som en afleder fra skoene:-D Vi fik kantet os til Bygma med et enkelt salt-uheld og så fra Bygma ind til Køge gik vi først af hovedvejen (ingen salt på fortov/sti:-D) og derefter af de små villaveje ind bagom Køge. Vi gik ude på selve vejene for at undgå salt på fortovene:oops: Efter Køge gik vi omkring stadion, hvor jeg så tog legetøjet frem og gav hende.. Ih altså jubel.. Spurtede frem og tilbage efter det:lol: Og kastede lidt med det selv også.. Og endte så med at bære det hele vejen hjem Her er et enkelt mobilbillede af damen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret December 20, 2010 Rapporter Share Besvaret December 20, 2010 Ej sikke nogen søde billeder! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 20, 2010 Rapporter Share Besvaret December 20, 2010 Motor brød spontant ud i ulvehyl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 De ser ud som køerne, der kommer på græs om foråret Der kom jo desværre, en ordentlig portion sne i aftes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Nye herfra. Elsker altså Dumles pels på hovedet Strithår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Når mitte ikke er ude og boltre sig under sneen i jagten på mus, er hun sådan her (savner altså mit rigtige kamera) Inde i kurven: ZzzzzzZZZzzz.... [ATTACH]37150[/ATTACH] Inde på sofaen: Hmm....jeg lå faktisk lige og sov da den blitz gik af! [ATTACH]37149[/ATTACH] Ja jeg er dejlig og nu kan du godt fjerne den der blitz, så jeg kan sove igen! [ATTACH]37151[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Lige et par stykker endnu :blink: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Jeg var ude og forsøge at få nogle billeder af Luna stående med siden til.. Not gonna happen uden hjælp:evil: Enten ligner hun en der får tæsk, eller også pakker hun sig sammen til en rund hoppebold:roll: Men her er da lidt af hende i flyvende figur i dag.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Hold da op et lækkert lys der er på de billeder, Jeanette:5up:. Især de sidste. Der kommer Lunas farve rigtigt til sin ret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Jeg har bare en enkelt af Gismo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts