KarinaG Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 EEEEK!!!! Et sne monster 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Og dobbelt EEEEKEEK!!! Endnu et :skraek: Jeg har bare en enkelt af Gismo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Hvor er jeres billeder af hundene dog smukke og skønne :hjerte: og så er jeg ederfanme misundelig på jeres kameraer, jeg vil også ha et ordenligt et igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Hold da op et lækkert lys der er på de billeder, Jeanette:5up:. Især de sidste. Der kommer Lunas farve rigtigt til sin ret. Tusind tak Karina:-D Jeg er ikke helt tilfreds selv.. Jeg ved ikke hvad der sker, når jeg åbner billedet i Photoshop, så forsvinder al farven:???: Så jeg har måtte nørkle lidt med noget saturation og sårn.. :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Hvor er jeres billeder af hundene dog smukke og skønne :hjerte: og så er jeg ederfanme misundelig på jeres kameraer, jeg vil også ha et ordenligt et igen Ha ha ha ha Mit billede af Gismo er taget med noget billigt l... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Ha ha ha ha Mit billede af Gismo er taget med noget billigt l... :blink: Nå ja, men så kan det i hvertfald noget godt for de penge, billedet er skønt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 EEEEK!!!! Et sne monster Fnis ja, meget stort monster:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 og så er jeg ederfanme misundelig på jeres kameraer, jeg vil også ha et ordenligt et igen Sådan :klap::klap::blink: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Sådan :klap::klap::blink: Nemlig! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Luna's fortrukne beklædning i øjeblikket, dybt begravet under sit tæppe, siddende/liggende i den lune sofa Hvor ER det bare et skønt billede:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Freya eeeeeeelsker sin farmand:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søs Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Så hyggeligt med sne vi elsker det ♥♥:hjerte: [ATTACH]37163[/ATTACH] [ATTACH]37164[/ATTACH] [ATTACH]37165[/ATTACH] [ATTACH]37166[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Freya eeeeeeelsker sin farmand:hjerte: Årh:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Så hyggeligt med sne vi elsker det ♥♥:hjerte: [ATTACH]37163[/ATTACH] [ATTACH]37164[/ATTACH] [ATTACH]37165[/ATTACH] [ATTACH]37166[/ATTACH] Man skulle tro, at det var koldt sådan at ligge og rulle sig i sneen, men nej, åbenbart ikke. Tyson gør det samme. :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Monty Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Her er så Monty og hans kammerat Æske leger i sneen, er taget ved det første nyfaldet sne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søs Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Man skulle tro, at det var koldt sådan at ligge og rulle sig i sneen, men nej, åbenbart ikke. Tyson gør det samme. :stupid: Ja Coco elsker det og kan blive ved med at rulle rundt og trykke snuden i sneen Qantas har jeg ikke set rulle sig i sne endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Nelson på juleferie i England... Han var SÅ dygtig til at rejse - selvom turen tog 22 timer(!). Nu nyder han at blive nusset om af både mor/far og bedsteforældre... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Freya eeeeeeelsker sin farmand:hjerte: Wauw et godt billede :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret December 22, 2010 Rapporter Share Besvaret December 22, 2010 Hvem sagde bølleører? [ATTACH]37235[/ATTACH] Så mangler vi bare pejsen [ATTACH]37236[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 22, 2010 Rapporter Share Besvaret December 22, 2010 Årh Louie ligner en rigtig bølle:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 22, 2010 Rapporter Share Besvaret December 22, 2010 hvor er han bare blevet fin! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret December 22, 2010 Rapporter Share Besvaret December 22, 2010 Hvem sagde bølleører?[ATTACH]37235[/ATTACH] Så mangler vi bare pejsen [ATTACH]37236[/ATTACH] Slet ikke spor Dobby agtig... Han er fin..! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Hvem sagde bølleører?[ATTACH]37235[/ATTACH] Så mangler vi bare pejsen [ATTACH]37236[/ATTACH] SÅ kær, han ligner da overhovedet ikke en rotte, men en smukling. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Åhr, hvor er I søde. Men det er altså kun fordi han har trøje på, så man ikke kan se hvor gal den er med størrelsesforholdet ml. krop og hovede. Og hans plyssede rottekrop. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Sådan så Nova ud i formiddags: [ATTACH]37256[/ATTACH] og sådan så hun så ud efter leg med Pajko: [ATTACH]37257[/ATTACH] [ATTACH]37258[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts