Hop til indhold

December hunde

Lonny
 Share

Recommended Posts

• Svar 203
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

det her billede viser bare så tydeligt anna og halfdans relation :lol:

37431d1293560097t-december-hunde-img_2718.jpg

Gode billeder på trods af et dårligt kamera :blink: Kan ikke lade være med at sammenligne Duffy med Halfdan her, det kunne ligeså godt være Duffy som gang på gang prøver at få gang i mine forældres hund med hendes meget vedvarende "leg med mig" gøen :roll: Desværre har hun så også fundet ud af at det virker, for det ender næsten altid med at mine forældres hund før eller siden giver efter og tager en ordentlig tur med hende..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gode billeder på trods af et dårligt kamera :blink: Kan ikke lade være med at sammenligne Duffy med Halfdan her, det kunne ligeså godt være Duffy som gang på gang prøver at få gang i mine forældres hund med hendes meget vedvarende "leg med mig" gøen :roll: Desværre har hun så også fundet ud af at det virker, for det ender næsten altid med at mine forældres hund før eller siden giver efter og tager en ordentlig tur med hende..

åhgud, den gøen har været tæt på at sende halfdan retur til øster vrå denne jul :mrgreen::evil: - jeg har VIRKELIG måtte administrere deres samvær med hård hånd inden døre, det er gået fint, men nu er jeg altså træt, vi skal helt klart hjem og sove begge to. udendørs vi han dog lov til at slå sig løs :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper iført sin julegave :lun: selen var nødvendig, det specialsyede label med navnet var måske lidt en ekstra luksus :genert::mrgreen:

Hvor er han fin og nu når han alligevel skulle have ny sele, kunne man jo ligeså godt lige tage lidt luksus med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites