Amocca Besvaret December 24, 2010 Rapporter Share Besvaret December 24, 2010 Karla klar til juletamtam Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Moaaaaar - må jeg ikke nok få en af de der vaniliekranse, hva'????? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Se hvad jeg har fået af min mors nevøer, da de var bange for at jeg kom til at fryse...... Det er især den mindste på 5 år som er bekymret og brugte sine lommepenge. :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Vi har holdt total hjemmehygge dag i dag... billederne er af total dårlig kvalitet, men de illustrer hyggen meget godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Lige et par stykker af vovserne fra juleaftens dag, hvor vi tog en dejlig tur ude ved mine forældres sommerhus, hvor vi holdt jul Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 1 stk. meget juletræt hund :lun: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Tyson og jeg har passet Lumi i dag. Vi hyggede med dynen på sofaen. [ATTACH]37368[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Tyson og jeg har passet Lumi i dag. Vi hyggede med dynen på sofaen. [ATTACH]37368[/ATTACH] Hvor ser det bare hyggeligt ud . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 har hygget mig med de tre tosser i en uge, desværre kun med min mors dårlige kamera. nu tager vi hjem. [ATTACH]37428[/ATTACH][ATTACH]37429[/ATTACH] [ATTACH]37430[/ATTACH][ATTACH]37432[/ATTACH] det her billede viser bare så tydeligt anna og halfdans relation [ATTACH]37431[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 det her billede viser bare så tydeligt anna og halfdans relation Gode billeder på trods af et dårligt kamera :blink: Kan ikke lade være med at sammenligne Duffy med Halfdan her, det kunne ligeså godt være Duffy som gang på gang prøver at få gang i mine forældres hund med hendes meget vedvarende "leg med mig" gøen Desværre har hun så også fundet ud af at det virker, for det ender næsten altid med at mine forældres hund før eller siden giver efter og tager en ordentlig tur med hende.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Gode billeder på trods af et dårligt kamera :blink: Kan ikke lade være med at sammenligne Duffy med Halfdan her, det kunne ligeså godt være Duffy som gang på gang prøver at få gang i mine forældres hund med hendes meget vedvarende "leg med mig" gøen Desværre har hun så også fundet ud af at det virker, for det ender næsten altid med at mine forældres hund før eller siden giver efter og tager en ordentlig tur med hende.. åhgud, den gøen har været tæt på at sende halfdan retur til øster vrå denne jul - jeg har VIRKELIG måtte administrere deres samvær med hård hånd inden døre, det er gået fint, men nu er jeg altså træt, vi skal helt klart hjem og sove begge to. udendørs vi han dog lov til at slå sig løs :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 jeg forsøger mig lige med at dele en video : [media] [/media] 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 jeg forsøger mig lige med at dele en video : [media] [/media] Hvor er han sød Haha, så er han den der er smuttet, da du spørger hvad han spiser Øhm, hvad er det for en lort du vil ha? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Skipper iført sin julegave selen var nødvendig, det specialsyede label med navnet var måske lidt en ekstra luksus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Skipper iført sin julegave selen var nødvendig, det specialsyede label med navnet var måske lidt en ekstra luksus Hvor er han fin og nu når han alligevel skulle have ny sele, kunne man jo ligeså godt lige tage lidt luksus med :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Hvor er han sød Haha, så er han den der er smuttet, da du spørger hvad han spiser Øhm, hvad er det for en lort du vil ha? det er såmænd den kattelort, som min lækre hund er ved at fortære - en nyopdaget delikatesse, som han graver entusiastisk efter ved en hver lejlighed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 det er såmænd den kattelort, som min lækre hund er ved at fortære - en nyopdaget delikatesse, som han graver entusiastisk efter ved en hver lejlighed. Flipsedyret genkendte tydeligvis den der "må mor få lorten?" for han sprang ned af skamlen og hen til højtaleren :stupid::klap: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Flipsedyret genkendte tydeligvis den der "må mor få lorten?" for han sprang ned af skamlen og hen til højtaleren :stupid::klap: :klap: karma til Flipsedyret Hahaha - jeg var ved at dø af grin... og kunne lige høre mig selv. Det har jeg sagt maaaaange gange, da Oskar var hvalp :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 har taget 200 billeder af Pablo i dag.... og mens jeg lige sorterer dem kan i få et billede jeg først opdagede vildheden i da jeg kom hjem...hehe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Og lige et til.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Heey DF! du lovet mig 1000.. ikke to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Heey DF! du lovet mig 1000.. ikke to brokkehoved...jamen jeg tog kun 200 i går... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Izzie er meeeget glad for sit nye navneskilt Hun er knap så glad for sine nye løbetidsbukser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Et enkelt billede indtil videre, af hvad jeg har brugt lidt af dagen på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 En sjat billeder fra morgen(agtig)turen ; PS. René, hvordan får du sneen til at være så hvid? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts