Ida_Asta Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Åååååhhhh Sherlock Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Og den anden af de 2 fra idag Adele, jeg bruger meget under-overbelysning og det var ikke skide nemt idag, fordi der var en del skyerne, så der skulle stilles mere end jeg bryder mig om *G* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Adele, jeg bruger meget under-overbelysning og det var ikke skide nemt idag, fordi der var en del skyerne, så der skulle stilles mere end jeg bryder mig om *G* Hvad er under-overbelysning? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Hvad er under-overbelysning? Hvis billederne bliver for lyse, så underbelyser man og for mørke, så overbelyser man. Der er sådan en -/+ knap, den bruges til dette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Hvis billederne bliver for lyse, så underbelyser man og for mørke, så overbelyser man. Der er sådan en -/+ knap, den bruges til dette Så langt er jeg med, troede du "under-overbelyste", altså en eller anden sær blanding af at underbelyse eller overbelyse :blink: Men vil det så sige, at du tager billederne f.eks. for mørke med vilje, og så overbelyser bagefter, eller hvordan? og undskyld alle spørgsmålene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 se lige min tumpehund der bremser for ikke at ryge i åen.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Vinter strand gåtur - der er godt nok ved at være meget is i havet wowwww alle de fugle Ihh det her er liiiidt kedeligt - bliv nu færdig :blink: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 er helt vild med fuglebilledet :hjerte: tillod mig lige at lysne det lidt [ATTACH]37470[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Godt nok en video - men stadig decemberhunde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Så langt er jeg med, troede du "under-overbelyste", altså en eller anden sær blanding af at underbelyse eller overbelyse :blink:Men vil det så sige, at du tager billederne f.eks. for mørke med vilje, og så overbelyser bagefter, eller hvordan? og undskyld alle spørgsmålene. Jeg prøver så vidt muligt at få et korrekt eksponeret billede første gang, så tager gerne et par prøveskud og stiller ind derefter, igår var det dog ikke nemt på grund af skiftende lys, så der blev stillet en del Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 (rettet) er helt vild med fuglebilledet :hjerte: tillod mig lige at lysne det lidt [ATTACH]37470[/ATTACH] Tak - nu er sneen jo hvid som den skal være/er:klap:! Hvordan gør du det? En hel del af mine billeder bliver meget mørke og når jeg prøver at ændre på dem i mit billedeprogram (Photo Plus tror jeg det hedder) så bliver de bare grynede i stedet.... Redigeret Januar 1, 2011 af Sammy ups en lille tastefejl..... du/den.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 jeg er blevet helt hooked på videoer :banan: den her har min lillebror lavet, den er meget sød: [media] [/media]den her er ikke så spændende: [media] [/media]men den her er maksimalt kedelig: [media] [/media]overvejer at lave en i spillefilmslængde til de søvnløse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 jeg er blevet helt hooked på videoer :banan: Haha, hvor er han sød i den første video Og sikke en flotter fyr som nu kan lette ben OG sparke bagud.. Jeg har faktisk også taget en par videoer af Duffy og mine forældres hund, men har ikke lige taget mig sammen til at oploade dem endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 jeg er blevet helt hooked på videoer :banan: den her har min lillebror lavet, den er meget sød: [media] [/media]den her er ikke så spændende: Plejer du ikke at sige, at Halfdan ikke er så kvik? Han kan da ellers både ryste på hovedet, bakke og bukke. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Haha, hvor er han sød i den første video Og sikke en flotter fyr som nu kan lette ben OG sparke bagud.. Jeg har faktisk også taget en par videoer af Duffy og mine forældres hund, men har ikke lige taget mig sammen til at oploade dem endnu dem vil jeg ellers gerne se! og halfdan begyndte faktisk på det der skrabemani allerede da han var en lillebitte hvalp, det er en lidt noller vane, men han ser så kær og selvtilfreds ud, at jeg synes han skal have lov :hjerte: Plejer du ikke at sige, at Halfdan ikke er så kvik? Han kan da ellers både ryste på hovedet, bakke og bukke. :klap: han er kvik nok, han er bare ret kold i røven over for mine opdragelsesforslag - der er stort set ikke grænser for hans opfindsomhed, når bare ikke jeg kommer og er en belastende type, der vil bestemme hvor og hvornår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 lige et par af de sorte sneuhyrer som er flipsedyrets bedste venner nogensinde :hjerte: Jack og Tinka i deres es :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Så er nytårsturen overstået - Billedserien må bestemt være "best friend, best friend, be my beeeeest friend" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Lidt nytårsbilleder af Lillen og hans tøser på tur i dag Tøsemagneten Ja, ja - vi kommer nu Vilya En mand og hans hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Lidt nytårsbilleder af Lillen og hans tøser på tur i dag :hjerte::hjerte::hjerte: en til hver Men hvor f..... er jeres sne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Og så lidt af tøserne alene Lea'en Jeg ta'r diiiiig.... Hvad har du Lea? Goofy... lidt flov over de sære udtryk... Lynhurtigt rundt som en ninja... Rådyr-rumpen har lidt svært ved at følge med Gammelnok :hjerte: Villy Tysk korthår? Muuuuus! Vilya har tilsyneladende begravet Lea :blink: Godt nytår! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 :hjerte::hjerte::hjerte: en til hver Men hvor f..... er jeres sne Den forsvandt i nat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Lidt fra dagens nytårs legestue Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Tak - nu er sneen jo hvid som du skal være/er:klap:! Hvordan gør du det? En hel del af mine billeder bliver meget mørke og når jeg prøver at ændre på dem i mit billedeprogram (Photo Plus tror jeg det hedder) så bliver de bare grynede i stedet.... Sneen snyder kameraet, så ofte så bliver snebilleder ret mørke desværre... Jeg er ikke noget haj til billede-redigering, men det lille program der følger med når man køber sin mac (iPhoto), har nogle meget enkle redigeringsting man kan lege med, så man kan lave lidt ekstra lys på billederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Lidt nytårsbilleder af Lillen og hans tøser på tur i dag Nårh hvor de altså søde sammen, når de for lov at lege. Alle 3 ser ud til at være i himlen både fysisk og psykisk:lun: SÅ hyggeligt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Tjalfe må ikke få kransekage - og dét er altså meeeeget hårdt at lade som om krnsekagen ikke ligger på kanten af bordet og ønsker at blive spist af en golden retriever.... hihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts