Sille12 Skrevet December 4, 2010 Rapporter Share Skrevet December 4, 2010 Hej, Hvor meget barf får jeres hunde om dagen??Min berner får et kilo plus ben. Jeg spørger, fordi jeg måske på et tidspunkt gerne vil have en hund mere(mellemstor) og kunne tænke mig at vide om det er i samme størrelses orden;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Det kommer jo helt an på vægt, aktivitet og stofskifte:-D Pt får Luna ca 2 kg +/- pr uge. Hun vejer i dag 25.5 kg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Petrine - 3,1 kg får 35 gram Zamzam - 3,7 kg får 60 gram (er under justering, for han skulle tage på, da vi fik ham) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Vores hunde vejer omkring 20 kg og de får i gennemsnit 400 gram om dagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Hej, Hvor meget barf får jeres hunde om dagen??Min berner får et kilo plus ben. Jeg spørger, fordi jeg måske på et tidspunkt gerne vil have en hund mere(mellemstor) og kunne tænke mig at vide om det er i samme størrelses orden;-). V.H. Sille Antal gram/kilo kommer an på hvor mange kalorier og andre næringsstoffer der passer til hundens størrelse/vægt, aktivitetsniveau, alder, om den er mest inde eller ude m.m.m. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 4, 2010 Rapporter Share Besvaret December 4, 2010 Motor, cirka 24 kilo får omkring 500 gram på de almindelige dage, og nok cirka 700 gram de dage han har været ude og trække/hyrde/andet vildt aktivt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Victor der vejer 3,3 får 100 g ca. + det løse, ben og godbidder :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skruthberg Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Ricki festede i går aftes: 500 g hjerte og 700 g tværreb:banan: Men ellers får han ca. 2 kg om ugen fordelt på 3 måltider. Han er kastreret, med lavt stofskifte og vejer 24 kg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Buster, ca 10,5 kg, får ca 300 g kød/ben og 30 g fedt om 6 dage om ugen. Dertil kommer der diverse guffer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts