Adele Skrevet December 6, 2010 Rapporter Share Skrevet December 6, 2010 Jeg havde jo egentlig lavet en tråd med disse billeder, men så var det at siden brød sammen og nogle posts blev slettet, og så røg de altså. Men jeg er ret glad for de her billeder, så nu får i dem igen Ps. På forhånd undskyld mængden af billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Smukke Sherlock! :hjerte: Jeg så ikke tråden inden forum crackede, så er glad for, at du har genpostet! :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Sherlock er altså irriterende smuk...:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 han er altså bare vildt smuk:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Den smukke og MEGET majestætiske vidunderhund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Smukke Sherlock! :hjerte: Jeg så ikke tråden inden forum crackede, så er glad for, at du har genpostet! :kys: Samme her, godt at du postede igen. Sender mig bare så meget tilbage i tiden til barndom med Collie og sne. Specielt på billede nr. 5 ligner Sherlock min gamle Sheila helt vildt. Ikke at Sherlock ser feminin ud! Fandt du ud af hvad der var galt med hans øje? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Smukheds Sherlock Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Han er en lækkermås:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Skønne billeder. Han er (også!) smuk i sneen! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 elsker de 3 sidste billeder! han er altså bare guuudesmuuk:lun::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret December 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Tak allesammen, sikker søde i er! Samme her, godt at du postede igen. Sender mig bare så meget tilbage i tiden til barndom med Collie og sne. Specielt på billede nr. 5 ligner Sherlock min gamle Sheila helt vildt. Ikke at Sherlock ser feminin ud! Fandt du ud af hvad der var galt med hans øje? Collier er bare dejlige! Og smukke! Det havde ikke gjort noget særligt hvis du havde sagt at han er lidt feminin, han er jo spinkel, og mange tror altid at han er en hunhund Jeg fandt ikke ud af hvad øjet fejlede, men det er væk i dag, så jeg går ud fra at det ikke betød noget særligt. Han var jo heller ikke generet af det Tak for omtanken! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Årrrh han er smuk! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts