Hop til indhold

17 december


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Nej, hvordan er du dog blevet overtalt til dét?

 

Men flot ser han ud. Og ih, hvor er sådan en bar numse lækker at røre ved!

 

En løwchen skal vel løveklippes på et tidspunkt i løbet af sit lange liv... Og hvis jeg først begynder at hvalpeklippe, hvilket jeg har været rigtig tæt på de sidste par uger, så tror jeg aldrig, at det bliver gjort...

 

Sååeee... det var nu eller aldrig..

 

Har ikke fortrudt, at han er blevet klippet... For nu får jeg set ham med løveklip og ved, hvad det er jeg siger nej til fremover:rolleyes:

 

Takker for komplimentet til min lille cirkusklovn... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 544
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg var godt nok ikke den, der oprindeligt støttede mest op om det projekt, men jeg synes faktisk, at han endte med at se ret cool ud. :cool:

 

 

Hold op en hyggelig dag. :lun: Søs og jeg måtte gå ved 17-tiden, men der var der stadig en del tilbage. SÅ mange søde løver! :hjerte:

 

Det første stykke tid ville Shabi ikke kendes ved mig. :cry: Men SÅ kom hun pludselig over og ville nusses, og jeg fik flere gange givet hende nogle gode nusseture. :lun: Men det er helt klart, at Stargirl er hendes elskede mor nu. Virkelig dejligt at se hvor godt hun har det. :hjerte:

 

Jeg blev virkelig forelsket i Kalle. :lun::hjerte::lun: Og må indrømme, at jeg ikke helt kan lade være med at spekulere på, om jeg mon ikke kunne tage ham.

 

Må ha været mærkeligt at se Shabi igen - men dejligt også. Og skønt at hun pludselig ville nusses af dig :lun:...må ha været lidt hårdt i starten at blive ignoreret :S

 

Kalle er godt nok cute :lun::lun::lun:

Men Søs har jo desværre ret - når du skal have nr. 2 hund, så tror jeg ikke det skal være en hanhvalp :hmm:

Men en nuttet lille lækker pige, som Maggie, som Tyson kan tolerere i starten og blive ret så lun på i længden :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

ville Søs eller Aina passe begge hvis det bare var for en enkelt dag?

 

Aina har allergi, så kan ikke passe Tyson for langt tid af gangen (har dog nogle gange passet ham en hel dag). Desuden er tre hunde også for mange at gå tur med, når man også skal styre en minicrosser. :blink: Søs vil gerne passe, men har to små børn = ikke den bedste kombi med Tyson. + hun starter jo snart på arbejde igen og er derfor ikke hjemme i løbet af arbejdsdagen. OG så bor hun i Ballerup, så det er lidt af en tur for mig at skulle ud forbi hende.

 

Men Søs har jo desværre ret - når du skal have nr. 2 hund, så tror jeg ikke det skal være en hanhvalp :hmm:

Men en nuttet lille lækker pige, som Maggie, som Tyson kan tolerere i starten og blive ret så lun på i længden :slem:

 

Det er nu ikke dét, der er bekymringen - prøv at læse lidt længere i tråden. ;-) Tror faktisk ikke, at det i virkeligheden ville være så meget sværere for Tyson at vænne sig til en han- end en tævehvalp. Hvis det var en teenager, var det nok en anden sag. :skraek: Han er jo sådan set glad for de hanhunde, han kender godt (elsker f.eks. Samson) - det er fremmede hanhunde, han for det meste tror er dumme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aina har allergi, så kan ikke passe Tyson for langt tid af gangen (har dog nogle gange passet ham en hel dag). Desuden er tre hunde også for mange at gå tur med, når man også skal styre en minicrosser. :blink: Søs vil gerne passe, men har to små børn = ikke den bedste kombi med Tyson. + hun starter jo snart på arbejde igen og er derfor ikke hjemme i løbet af arbejdsdagen. OG så bor hun i Ballerup, så det er lidt af en tur for mig at skulle ud forbi hende.

 

 

 

Det er nu ikke dét, der er bekymringen - prøv at læse lidt længere i tråden. ;-) Tror faktisk ikke, at det i virkeligheden ville være så meget sværere for Tyson at vænne sig til en han- end en tævehvalp. Hvis det var en teenager, var det nok en anden sag. :skraek: Han er jo sådan set glad for de hanhunde, han kender godt (elsker f.eks. Samson) - det er fremmede hanhunde, han for det meste tror er dumme.

 

Sku lige til at skrive igen...nu fik jeg læst lidt mere...hehe

Altså....nu kan jeg jo (burde jeg ihvertfald) godt tåle løver :klap::klap: Og den ene dag med Tyson gik allergi-mæssigt meget fint. Men skal være lidt mere efter ham, så han ikke er så meget på vagt :stupid: :lol:

Men ja - det er mere det med at gå tur med 3 hunde :hmm: ville ellers mægtig gerne jo :lun: Men altså...hvis det er, så kan jeg jo lokke min mor eller en ven med ind og gå tur med os - OG - så er jeg jo ved at få flere hjælpertimer og så blir det jo også meget nemmere :slem:

OG det kunne godt nok være hyggeligt med en lille løve til din smukke ræv - og mit lille lam :lol: :hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Du kommer da til at sige JA til det, når du finder ud af, hvor nemt det er at børste - og hvor lækker sådan en bar numse er!:engel:

 

Min mand og jeg, vi syntes ikke at løveklip var særlig pænt til at begynde med, men nu kunne vi ikke tænke os andet! :5up:

 

Det kunne da iøvrigt være en god løsning, på den der stride pels på numsen! Hvad sagde hun iøvrigt om det ?

 

Har ikke fortrudt, at han er blevet klippet... For nu får jeg set ham med løveklip og ved, hvad det er jeg siger nej til fremover:rolleyes:
Link til indlæg
Del på andre sites

Du kommer da til at sige JA til det, når du finder ud af, hvor nemt det er at børste - og hvor lækker sådan en bar numse er!:engel:

 

Min mand og jeg, vi syntes ikke at løveklip var særlig pænt til at begynde med, men nu kunne vi ikke tænke os andet! :5up:

 

Det kunne da iøvrigt være en god løsning, på den der stride pels på numsen! Hvad sagde hun iøvrigt om det ?

 

Aaaarhh... tvivler nu.. Er klart mere til det lidt vagabondede og tjavsede look.. Indtil nu har børstningen ikke været noget problem. Synes bare, at det er hyggeligt:-)

 

Hans stride og underlige pels sidder højt på ryggen - Så der er løveklippet ingen hjælp..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Jeg syntes også det var en hyggestund med børstningen, da vi havde Zorro:hjerte:, men Heika hun er godt nok strid. Men hun er ved at finde ud, af, at der er ingen vej uden om. Må nok indrømme, at Heika ikke bliver børstet lige så ofte som Zorro af samme årsag.

 

Aaaarhh... tvivler nu.. Er klart mere til det lidt vagabondede og tjavsede look.. Indtil nu har børstningen ikke været noget problem. Synes bare, at det er hyggeligt:-)..

 

Det var da ærgeligt :(

 

Hans stride og underlige pels sidder højt på ryggen - Så der er løveklippet ingen hjælp..
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Søs&Maggie
Det er Skanderborg... Ih, Freudika :stupid: Ikke så optimalt for et Sjællandsløvetræf, hva'.

 

Hmm øv... ikke så optimalt for sjællændertræf nej... men mon ikke vi kan finde et sted lidt tættere på os... Og så selvfølgelig også gerne drage til skanderborg... en dag...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...