Gæst solskin Skrevet December 8, 2010 Rapporter Share Skrevet December 8, 2010 En billig aktivitet. Du skal bruge 1 meter 1" haveslange med stofarmering(Trelleborg) Det er vigtigt at det er med stofarmering. For den er næsten umulig at bide i stykker. Gufferne skal kunne glide let frem og tilbage. Så de ikke sætter sig fast. Jeg har somme tider brugt kogt kylling, og puttet lidt for store stykker i. Så sidder de fast, pt er Selma så god til den, at hun lige giver den et slag ned i gulvet, så bliver de banket løs. [ATTACH]36564[/ATTACH] Qiwi har ikke fundet ud af fidusen :ae: Selma har løst problemet :klap: Og jo Qiwi har da bare fundet sin egen løsning. Hun snylter:lun: Fidusen er at slangen skal løftes op i midten og gerne slynges fra side til side:slem: Der gik lang tid før Selma fangede fidusen. Tilfældigt trillede der nogle guffer ud hvordan skete det:vedikke: Men øvelse gør mester :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Prinsen Romo Besvaret December 8, 2010 Rapporter Share Besvaret December 8, 2010 Hvor er du bare kreativ, dejligt med lidt råd, syntes jeg køber mig fattig i aktivitets legetøj, men det behøver jo slet ikke være så dyrt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 8, 2010 Rapporter Share Besvaret December 8, 2010 Ej, hvor fedt med en ny aktivitet - den har jeg aldig set/prøvet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 8, 2010 Rapporter Share Besvaret December 8, 2010 :klap: nemt og billigt - hvor er du bare kreativ! Petrine og Zamzam siger mange tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malene Besvaret December 8, 2010 Rapporter Share Besvaret December 8, 2010 Super god ide Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret December 8, 2010 Rapporter Share Besvaret December 8, 2010 Tak til jer alle. Det er dejligt at dele sine ideer:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 8, 2010 Rapporter Share Besvaret December 8, 2010 Juuuhuuu hvor er du god! Den vil Motor da eeeelske :banan: Bide, slynge OG guf - hvad mere kan man ønske sig i et hundeliv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Ej hvor er fantastisk, billig & smart idé! ...Har lidt på fornemmelsen at du er lidt sej til sådan nogle kreative ting..du havde jo også lavet den der vildt smarte flaske-på-snor-ting..:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Smart :5up: Øv lige smidt en masse slange ud jeg ikke tænkte jeg ville få brug for... Hvis nu man bare var lidt mere kreativ selv så kunne man ha brugt det.. Skønt at kunne bruge andres gode ideer her på HF :banan::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Ej hvor er fantastisk, billig & smart idé!...Har lidt på fornemmelsen at du er lidt sej til sådan nogle kreative ting..du havde jo også lavet den der vildt smarte flaske-på-snor-ting..:5up: Ja, fantasien fejler ikke noger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Smart :5up: Øv lige smidt en masse slange ud jeg ikke tænkte jeg ville få brug for... Hvis nu man bare var lidt mere kreativ selv så kunne man ha brugt det.. Skønt at kunne bruge andres gode ideer her på HF :banan::5up: Ja, det var da ærgeligt. Det smarte ved denne "guffe slange" er også: Kan din hund(e) den korte model, forlænges den bare og bliver derved lidt svære, for så kommer der et lille "krøl" på slangen. Det er dejligt at dele og det er jo til et godt formål. Berigelse af hundenes hverdag:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Sikken en god idé!! Men altså helt ærligt, den overskrift..... ja - en vandslange med godbidder var i hvert tilfælde ikke det første jeg tænkte på:mrgreen: Tror jeg vil prøve tricket når jeg kommer hjem i dag. I øvrigt skønne hunde - har lidt en svaghed for vastgötaen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Sikken en god idé!! Men altså helt ærligt, den overskrift..... ja - en vandslange med godbidder var i hvert tilfælde ikke det første jeg tænkte på:mrgreen: Tror jeg vil prøve tricket når jeg kommer hjem i dag. I øvrigt skønne hunde - har lidt en svaghed for vastgötaen! Hvad tænkte du så på :slem:? Del det med os:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Hvad tænkte du så på :slem:? Del det med os:klap: Jeg tror bare at jeg skal lade den ligge... tråden handlede tydeligvis ikke om det jeg troede... (og heldigvis da for det!!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Jeg tror bare at jeg skal lade den ligge... tråden handlede tydeligvis ikke om det jeg troede... (og heldigvis da for det!!) :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 En billig aktivitet. Du skal bruge 1 meter 1" haveslange med stofarmering(Trelleborg) Det er vigtigt at det er med stofarmering. For den er næsten umulig at bide i stykker. Gufferne skal kunne glide let frem og tilbage. Så de ikke sætter sig fast. Jeg har somme tider brugt kogt kylling, og puttet lidt for store stykker i. Så sidder de fast, pt er Selma så god til den, at hun lige giver den et slag ned i gulvet, så bliver de banket løs. [ATTACH]36564[/ATTACH] Qiwi har ikke fundet ud af fidusen :ae: [ATTACH]36565[/ATTACH] Selma har løst problemet :klap: Og jo Qiwi har da bare fundet sin egen løsning. Hun snylter:lun: [ATTACH]36566[/ATTACH] Fidusen er at slangen skal løftes op i midten og gerne slynges fra side til side:slem: Der gik lang tid før Selma fangede fidusen. Tilfældigt trillede der nogle guffer ud hvordan skete det:vedikke: Men øvelse gør mester :klap: Godt trick - Tak for det. Jeg er nødt til at spørge hvad det er for en race du har? Synes ikke at have set dem før Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Godt trick - Tak for det. Jeg er nødt til at spørge hvad det er for en race du har? Synes ikke at have set dem før Selv tak. det er Västgötaspids Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Selv tak. det er Västgötaspids Ok. Troede det var en blanding :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Super god ide :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts