JeanetteH Besvaret December 22, 2010 Rapporter Share Besvaret December 22, 2010 Orv hvor er i søde .Ved ikke om jeg kan finde derhen i bil, og har ikke gps Er der ikke gps i Iphonen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Er der ikke gps i Iphonen? Mnnnh jeg ved ikke hvor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 er turen kl 11 eller blev den rykket til 12 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 er turen kl 11 eller blev den rykket til 12 Der var ikke nogen, andre end FOX, der svarede på det med at flytte turen til kl. 12, så.............? Jeg vil helst kl. 11. Der går i øvrigt rygter om at en masse collier skal mødes kl.12.30 og hvis vi rykker det til kl. 12, så løber vi ind i dem = total mange hunde. Kan du ikke støde til efter arbejde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Der var ikke nogen, andre end FOX, der svarede på det med at flytte turen til kl. 12, så.............? Jeg vil helst kl. 11. Der går i øvrigt rygter om at en masse collier skal mødes kl.12.30 og hvis vi rykker det til kl. 12, så løber vi ind i dem = total mange hunde. Kan du ikke støde til efter arbejde? Okay bare iorden . Vi tager bare med til næste træf :5up: . Gider kke stresse efter job Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Jep der er Collietræf på Ishøj Strand kl 12.30. Og jeg må indrømme at jeg også helst vil afsted kl 11 det passer bedst ind med resten af dagen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Bamseida BlackDSD KarinaG JeanetteH doris terkelsen BasilBerner Petrine bernerazuro Agnete87 XbillenX Dinah Buddha Bamseida Sonja77 Søsterlagkage Bustertrold + gæst Fox Så har jeg samlet sammen på, hvem der kommer 31. DECEMBER 2010 KL. 11.00 - ISHØJ STRAND, FOR ENDEN AF SKOVVEJ. Jeg tager en kande kaffe med - men det er vist ikke nok, så flere må gerne melde sig på banen Bamseida har lovet at bage kage - men det er vist ikke nok, så flere må gerne melde sig på banen Alle skal huske at tage en kop med hjemmefra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 BamseidaBlackDSD KarinaG JeanetteH doris terkelsen BasilBerner Petrine bernerazuro Agnete87 XbillenX Dinah Buddha Bamseida Sonja77 Søsterlagkage Bustertrold + gæst Fox Så har jeg samlet sammen på, hvem der kommer 31. DECEMBER 2010 KL. 11.00 - ISHØJ STRAND, FOR ENDEN AF SKOVVEJ. Jeg tager en kande kaffe med - men det er vist ikke nok, så flere må gerne melde sig på banen Bamseida har lovet at bage kage - men det er vist ikke nok, så flere må gerne melde sig på banen Alle skal huske at tage en kop med hjemmefra. Er jeg nævnt to gange fordi jeg har to hunde med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Der kommer en kande kaffe og en kage herfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Er jeg nævnt to gange fordi jeg har to hunde med Ja da og jeg har kun én hund med - derfor står jeg der kun en gang :blink: Eller også er det bare fordi man ikke kan få nok af dig - bestem selv hvilke du syntes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Vi kommer , men uden gæst. Jeg kommer med toget og har ikke været i Ishøj Strandpark siden jeg var barn, så skal lige høre om, der er langt fra station til strand og om det er svært at finde? Jeg kommer også uden kaffe, men tager tilgengæld masser af chokolade med :slem: Glæder os til at møde jer og jeres hunde :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Uh, jeg er altså ikke sikker på, at jeg kommer Møffe har SÅ meget jord i hovedet for tiden, så tør nok ikke have ham løs... Og flexline går næppe i så stor en forsamling hunde Så tænker lige over det.... Men er i hvert fald blevet til en måske'er... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Uh, jeg er altså ikke sikker på, at jeg kommer Møffe har SÅ meget jord i hovedet for tiden, så tør nok ikke have ham løs... Og flexline går næppe i så stor en forsamling hunde Så tænker lige over det.... Men er i hvert fald blevet til en måske'er... Kan du så ikke bare komme uden Møffe og hygge med os andre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Vi kommer , men uden gæst. Jeg kommer med toget og har ikke været i Ishøj Strandpark siden jeg var barn, så skal lige høre om, der er langt fra station til strand og om det er svært at finde? Jeg kommer også uden kaffe, men tager tilgengæld masser af chokolade med :slem: Glæder os til at møde jer og jeres hunde :klap: Jeg mener at bussen til Arken har afgang kl. 10.53 - men ellers tager det ca. ½ time at gå derned. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Ok hvis det er en tur udelukkende for løse hunde, så kommer vi jo heller ikke. Jeg kan streges:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Ok hvis det er en tur udelukkende for løse hunde, så kommer vi jo heller ikke. Jeg kan streges:5up: Dinah - jeg er sikker på at Bamseida har Bamse i snor noget med at der flyver sådan nogle tingester oppe i luften - sådan lidt mod Sverige Og forøvrigt går vi et sted, hvor der ikke er biler og hvor hun kan se dig hele tiden, så jeg ville ikke være nervøs for hende Men der er altså ingen der siger at i ikke må have snor i hundene :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Tak Fox. Ja, har tjekket med rejseplanen at det skulle tage ca. 30 minutter - lidt langt at gå. Nå, men det finder jeg lige ud af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Petrine & Søster Lagkage, har I styr på, hvilket tog vi skal med, hvis vi skal nå bussen til Arken? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Petrine & Søster Lagkage, har I styr på, hvilket tog vi skal med, hvis vi skal nå bussen til Arken? Næ, men det får jeg lige! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Husk S-togene kører efter lørdagsplanen og pt kun hver 20. minut Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Husk S-togene kører efter lørdagsplanen og pt kun hver 20. minut Og rimeligt meget ikke efter nogen som helst køreplan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Sonja og SøsterLagkage: Bispebjerg st - 9.46 Flintholm st - 9.52 Skifter på ny Ellebjerg - e-toget mod Køge 10.10 til 10.18 Tror ikke der går nogen bus? Rejseplan nægter ihvertfald alt, så der er en halv times gåtur - afhænger meget af vejret, om Zamzam kommer med, måske bliver han byttet ud med bastard-hvalpen istedet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Og rimeligt meget ikke efter nogen som helst køreplan Mjoooh jeg kom da afsted og hjem til "tiden" i dag.. Og det er med Linie E.. Kørte til Dybbølsbro og videre med linie H til Frederikssund, og tiderne passede alle steder:-D Men jeg kan jo have været heldig:engel: Så bare de skrev i toget, at det var lørdagstider fra i mandags og frem.. Og at de ikke kørte om natten.. OG så sagde de over højttalerne i morges, at grundet vejret kørte de kun hver 20. minut.. efter de grå tider.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Og rimeligt meget ikke efter nogen som helst køreplan :klap: jo jeg var ude at køre med tog igår og også idag - og vores linie kører upåklageligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Sonja og SøsterLagkage: Bispebjerg st - 9.46 Flintholm st - 9.52 Skifter på ny Ellebjerg - e-toget mod Køge 10.10 til 10.18 Tror ikke der går nogen bus? Rejseplan nægter ihvertfald alt, så der er en halv times gåtur - afhænger meget af vejret, om Zamzam kommer med, måske bliver han byttet ud med bastard-hvalpen istedet! Prøv google bus 127 :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts