Dinah Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 nu læste jeg lige om 2 løse hunde, der allerede er løbet væk i chok over fyrværkeri. Det HAR i vel tænkt på ik? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Prøv google bus 127 :5up: Arh, den kører 4 minutter over hel = enten skal vi komme alt for sent eller uhyggeligt for tidligt, så hellere gå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Arh, den kører 4 minutter over hel = enten skal vi komme alt for sent eller uhyggeligt for tidligt, så hellere gå Hvad tid "lander den" ved Arken ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Hvad tid "lander den" ved Arken ?? Aner ikke hvad det stoppested hedder - men halv times gåtur er vel 10 min i bus? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Aner ikke hvad det stoppested hedder - men halv times gåtur er vel 10 min i bus? Skrev Fox ikke et andet sted her i tråden, at bussen ankommer til Arken kl. 10.54? Hvis der går en bus, der passer nogenlunde, foretrækker jeg det. Jeg mistænker nemlig, at der er saltet det meste af vejen, hvis man går, og Tyson får simpelthen så ondt i poterne af al den salt og kan ikke gå. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Skrev Fox ikke et andet sted her i tråden, at bussen ankommer til Arken kl. 10.54? Hvis der går en bus, der passer nogenlunde, foretrækker jeg det. Jeg mistænker nemlig, at der er saltet det meste af vejen, hvis man går, og Tyson får simpelthen så ondt i poterne af al den salt og kan ikke gå. http://www.moviatrafik.dk/dinrejse/koreplaner/Pages/Buslinje.aspx?direction_gid=9014200012710000&linegid=9011200012700000&line_name=127 De kører som lørdag - men vi kan da også bare komme for sent og bede de andre vente Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Skrev Fox ikke et andet sted her i tråden, at bussen ankommer til Arken kl. 10.54? Hvis der går en bus, der passer nogenlunde, foretrækker jeg det. Jeg mistænker nemlig, at der er saltet det meste af vejen, hvis man går, og Tyson får simpelthen så ondt i poterne af al den salt og kan ikke gå. http://www.moviatrafik.dk/dinrejse/koreplaner/Pages/Buslinje.aspx?direction_gid=9014200012710000&linegid=9011200012700000&line_name=127 De kører som lørdag - men vi kan da også bare komme for sent og bede de andre vente :hmm: syntes bestemt jeg så på stoppestedet forleden dag, at den kørte 53 og så skulle i være ved Arken ca. 10 min senere. Prøver lige at se om jeg kommer forbi imorgen så skal jeg nok tjekke tiderne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 http://www.moviatrafik.dk/dinrejse/koreplaner/Pages/Buslinje.aspx?direction_gid=9014200012710000&linegid=9011200012700000&line_name=127 De kører som lørdag - men vi kan da også bare komme for sent og bede de andre vente Det er vel ikke mere end 10 minutter, vi ville komme for sent? Men undrer mig over den køreplan, jeg kan ikke se hverken Skovvej eller Arken som stoppested. :hmm: Fox, kan du hjælpe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Det er vel ikke mere end 10 minutter, vi ville komme for sent? Men undrer mig over den køreplan, jeg kan ikke se hverken Skovvej eller Arken som stoppested. :hmm: Fox, kan du hjælpe? ikke før imorgen, hvor jeg vil gå op og kigge på selve stoppestedet. Det er vist noget med at kommunen har sponsoreret at bussen kører derned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Bus 128 kører fra Ishøj station til Arken, men kører ikke den 31/12. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Bus 128 kører fra Ishøj station til Arken, men kører ikke den 31/12. Fordi museet har lukket - fox sagde bus 127, men jeg kan ikke hitte hoved og hale i det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Kan du så ikke bare komme uden Møffe og hygge med os andre Nej, det går ikke - kræet skal jo gøres voldertræt, så vi slipper for rastløs og nervøs teenager om aftenen Men kommer måske med ham i kort line... Men vender måske om, hvis han bliver sådan sindssyg... Hvilket han nok godt kan finde på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 sonja og petrine, jeg følger lige lidt med på sidelinjen med jeres busplaner, og håber det bedste, tror i er bedre til den slags end mig. ellers må vi jo gå. men deler lidt sonjas saltbekymring, og så er halfdan jo bare en lille baby, der hurtigt blir kold og træt, så jeg håber, at vi ikke behøver at gå begge veje, så blir det en lang tur for ham (tilgengæld kommer han så nok til at knalde brikker resten af dagen). glæder mig til at se jer alle! ps. og håber du kommer også dinah, du kan da sagtens have rosita i en lang line, hvis det er, men området er jo stort og åbent, kan næsten ikke forestille mig, at hun kunne forsvinde fra dig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Altså, bus 128 går fra Ishøj st. kl. 10.53 og ankommer til Arken kl. 10.58. Så kommer i ca. 10 min. for sent, da det tager nogle minutter at gå fra Arken hen til p-pladsen, men vi venter da bare Skrevet af mega billisten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Altså, bus 128 går fra Ishøj st. kl. 10.53 og ankommer til Arken kl. 10.58. Så kommer i ca. 10 min. for sent, da det tager nogle minutter at gå fra Arken hen til p-pladsen, men vi venter da bare Skrevet af mega billisten Du har jo ret :klap: - rejseplan er da en tåbe Ny plan Bispebjerg 10.06 Flintholm 10.12 (Nørreport 10.17 - linie E mod Køge) Ny Ellebjerg 10.20 Er i ishøj 10.38, det giver et kvarter til bussen (aner ikke hvor den holder ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Du har jo ret :klap: - rejseplan er da en tåbe Ny plan Bispebjerg 10.06 Flintholm 10.12 (Nørreport 10.17 - linie E mod Køge) Ny Ellebjerg 10.20 Er i ishøj 10.38, det giver et kvarter til bussen (aner ikke hvor den holder ) lige ude foran Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Du har jo ret :klap: - rejseplan er da en tåbe Ny plan Bispebjerg 10.06 Flintholm 10.12 (Nørreport 10.17 - linie E mod Køge) Ny Ellebjerg 10.20 Er i ishøj 10.38, det giver et kvarter til bussen (aner ikke hvor den holder ) dvs. at jeg kan tage linje E direkte fra nørreport til ishøj, ja? skal lige være sikker på, at jeg er helt med jeg ved hvor busserne holder, det er lige neden for stationen, et kvarter er vist rigelig tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 lige ude foran Jeg kan fare vild og ikke finde ud - så håber de andre er bedre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Et kort over området - som i kan se er det langt væk fra alt - også fra fyrværkeri - og der er godt udsyn til alle hundene hvor vi går Dinah Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 dvs. at jeg kan tage linje E direkte fra nørreport til ishøj, ja? skal lige være sikker på, at jeg er helt med jeg ved hvor busserne holder, det er lige neden for stationen, et kvarter er vist rigelig tid. Jeps - direkte fra Nørreport, du skal bare tage det rigtige og godt du har styr på busserne, jeg har altid gået til arken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Jeg kan fare vild og ikke finde ud - så håber de andre er bedre Der er kun en vej ud af stationen - den anden vej er ind i centret :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Der er kun en vej ud af stationen - den anden vej er ind i centret :blink: Jeg kan stadigt fare vild helt seriøst og uden fis! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Bus 127? Det er jo over 80 - må store hunde så ikke komme med? For så tager vi nok også den, eller hvad siger du til det Jeanette? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Jeps - direkte fra Nørreport, du skal bare tage det rigtige og godt du har styr på busserne, jeg har altid gået til arken styr på busserne er så meget sagt, men jeg har i hvert fald styr på stoppestedet ved stationen, det går nok. vi står på på hovedbanen, skal lige sætte min lillebror på et jydetog først. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Bus 127? Det er jo over 80 - må store hunde så ikke komme med? For så tager vi nok også den, eller hvad siger du til det Jeanette? Jeg har fået et lift af Sanne den dag, så jeg er luksusdyr:oops: Men du må godt have hunden med i busserne herude på "landet":lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts