JeanetteH Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Men det skulle vist blive ganske flot vejr i morgen - i hvertfald ifølge DR - sol og ikke så meget blæst :banan:. TV2 lover mere skyet vejr - mærkeligt, som der altid er forskel på deres vejrudsigter Og netop derfor stoler jeg slet ikke på vejrudsigter;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Ha ha . Synes dog at DRs vejrudsigter plejer at være nogenlunde valide. Uanset hvad, så tror jeg vi skal passe på hænder, næse og ører i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Altså, bus 128 går fra Ishøj st. kl. 10.53 og ankommer til Arken kl. 10.58. Så kommer i ca. 10 min. for sent, da det tager nogle minutter at gå fra Arken hen til p-pladsen, men vi venter da bare Skrevet af mega billisten Du har jo ret :klap: - rejseplan er da en tåbe Ny plan Bispebjerg 10.06 Flintholm 10.12 (Nørreport 10.17 - linie E mod Køge) Ny Ellebjerg 10.20 Er i ishøj 10.38, det giver et kvarter til bussen (aner ikke hvor den holder ) Jeg forstår ingenting. Bus 128 kører jo ikke i morgen! Det står der i hvert fald i køreplanen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Jeg forstår ingenting. Bus 128 kører jo ikke i morgen! Det står der i hvert fald i køreplanen. Var det ikke nummer 127? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Var det ikke nummer 127? Nej 128 - og ifølge den køreplan der ligger hos Movia starter den allerede 8.53 og kører så en gang i timen http://www.moviatrafik.dk/Timetable%20Resources/128-0128-121210.pdf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Var det ikke nummer 127? Nej 128 - og ifølge den køreplan der ligger hos Movia starter den allerede 8.53 og kører så en gang i timen http://www.moviatrafik.dk/Timetable%20Resources/128-0128-121210.pdf Men prøv lige at kigge allerøverst, Petrinemor... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Men prøv lige at kigge allerøverst, Petrinemor... ARH!!! HADER DIG LILLE LOUIE!! bussen kører IKKE i morgen! Den dukker heller ikke op på rejseplan - det var fox der bildte mig noget ind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 ARH!!! HADER DIG LILLE LOUIE!! bussen kører IKKE i morgen! Den dukker heller ikke op på rejseplan - det var fox der bildte mig noget ind sorry. Hvis det går helt galt må jeg hente jer i hold på stationen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Hmmm.. bus chauffører skal selvfølgelig også have købt ind til nytåret. Er det så ikke noget med at gå fra toget? Kan vi ikke følges allesammen, ellers farer jeg nok vild? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret December 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Vi kommer desværre ikke... Har lige brugt en time på, at komme fra Hillerød til Allerød, en tur på normalt 10 min., så har ikke den store lyst til en længere køretur i morgen... Og så må Ling ikke komme med ud og gå, hvor der er for meget sne og blæst, da han er i penicillinbehandling efter en stor byld i lysken. Så vi holder os til skoven herhjemme, så han også får lidt ud af turen. Og så kan jeg også nå, at få bagt kransekagen, som jeg så lige fik ansvaret for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 ARH!!! HADER DIG LILLE LOUIE!! bussen kører IKKE i morgen! Den dukker heller ikke op på rejseplan - det var fox der bildte mig noget ind Uuuuuundskyyyyld. Men det var vel bedre at finde ud af det nu end at stå og vente et kvarter på en bus, der ikke kommer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Jeg kører ikke bil i disse dage.. Har ikke kørt selv siden den første sne faldt:lol: Og jo, det er da træls og besværligt og overvejer indimellem om jeg ikke bare skal tage mig sammen og tage bilen, meeen er sgu glad for at jeg ikke gjorde det i går, da vi skulle op til Sanne:shock: Må indrømme, at jeg heller ikke synes det er voldsomt rart at køre for tiden! Ingenlunde...! Men kører bare forsigtigt, så går det nok... Det værste var dog d. 23.december og det ser ud til at være værre i morgen har lige luftet og fortovet er fuldstændigt glaseret med is Det er også opdateringen fra min mor, der lige har været ude med skraldet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 :pift: jeg har lige været ude at køre - skulle i Bilka og hente brænde. Bilen så godt nok lidt mærkelig ud - sådan gennemsigtig isset til - men vejene er faktisk ok, og vi så en saltbil for første gang i meeeget lang tid Men de steder hvor der er blevet ryddet helt for sne skal man nok passe lidt på med - men det findes ikke her i kommunen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Hmmm.. bus chauffører skal selvfølgelig også have købt ind til nytåret. Er det så ikke noget med at gå fra toget? Kan vi ikke følges allesammen, ellers farer jeg nok vild? Hvis vi skal gå fra stationen, tror jeg, at jeg må melde fra. En halv time på sandsynligvis saltede fortorve holder Tysons poter ikke til. Er der nogen, der kan hente os på stationen, eller bliver det alt for bøvlet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Hvis vi skal gå fra stationen, tror jeg, at jeg må melde fra. En halv time på sandsynligvis saltede fortorve holder Tysons poter ikke til. Er der nogen, der kan hente os på stationen, eller bliver det alt for bøvlet? jeg er også tilbøjelig til at være på melde-fra-holdet, af samme årsag som sonja + at halfdan ikke er en syvmilehund endnu, han er jo teoretisk set stadig en hvalp, og jeg forudser at han splatter helt ud, og at jeg kommer til at bære ham hjem, så. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Nu skal jeg vist snart til at finde min seng... tjekker tråden her i morgen tidlig og ser, om der er nogle, der har meldt sig til at give os stakler et lift fra stationen. :slem: Ellers melder jeg fra, og så må jeg vente med at få min smukke Fox-hue. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 jeg har skiftet mening. vi kommer. vil gerne følges med andre fra stationen. så bærer jeg ham sgu frem og tilbage, har jo taske med alligevel. har ikke lavet andet end at slænge mig i sofaen de sidste 2 uger, så tager nok ikke skade af at lave noget ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 sorry. Hvis det går helt galt må jeg hente jer i hold på stationen Hmmm.. bus chauffører skal selvfølgelig også have købt ind til nytåret. Er det så ikke noget med at gå fra toget? Kan vi ikke følges allesammen, ellers farer jeg nok vild? Uuuuuundskyyyyld. Men det var vel bedre at finde ud af det nu end at stå og vente et kvarter på en bus, der ikke kommer... Hvis vi skal gå fra stationen, tror jeg, at jeg må melde fra. En halv time på sandsynligvis saltede fortorve holder Tysons poter ikke til. Er der nogen, der kan hente os på stationen, eller bliver det alt for bøvlet? Nu skal jeg vist snart til at finde min seng... tjekker tråden her i morgen tidlig og ser, om der er nogle, der har meldt sig til at give os stakler et lift fra stationen. :slem: Ellers melder jeg fra, og så må jeg vente med at få min smukke Fox-hue. Jeg kører gerne forbi stationen og hente jer (skal nok kører 2 gange :blink:) men Ishøj kommune er ikke dem der salter mest - så i skal ikke være bange for salt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Vi regner stadig med at komme imorgen, men holder os evt. Fra motorvejen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Vi regner stadig med at komme imorgen, men holder os evt. Fra motorvejen Motorvejen er nok den der er bedst at kører på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Jeg henter jer på stationen - så må i komme i "hold" ned til stranden Når i kommer ud af stationen skal i gå forbi busserne - lige over vejen og så holder jeg inde på parkeringspladsen - Petrine kender min bil :5up: Jeg skal nok være der 10.45 :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Motorvejen er nok den der er bedst at kører på Kan du huske hvad der skete sidst, jeg er Jo en mega skovl til det der motorvej:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Kan du huske hvad der skete sidst, jeg er Jo en mega skovl til det der motorvej:genert: det var da bare fordi du var bag-stiv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Vi regner stadig med at komme imorgen, men holder os evt. Fra motorvejen Motorvejen er nok den der er bedst at kører på Tror FOX har SÅ ret her :5up: Man behøver jo ikke køre 110 på motorvejen (jeg har for det meste kørt sølle 50km/t den sidste tid - bortset fra i dag, hvor forholdende var nogenlunde) og der er ingen stoplys, hvor du risikere at botte op i forankørene, fordi der lige pludselig er zero vejgreb Det nummer lavede jeg næsten, da jeg skulle hente min far... Skulle bremse for rødt og der holdt to biler. Bremsede i god tid, men der var bare INTET vejgreb! Og enten kom det lige pludseligt og så stod bilen stille... Eller også var det fordi jeg prøvede at dreje og det gav den fornødne modstand, agtigt. Ved det ikke Men bilen tog i hvert fald ingen fart af ellers Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 og der er ingen stoplys, hvor du risikere at botte op i forankørene, fordi der lige pludselig er zero vejgreb Det nummer lavede jeg næsten, da jeg skulle hente min far... Skulle bremse for rødt og der holdt to biler. Bremsede i god tid, men der var bare INTET vejgreb! Og enten kom det lige pludseligt og så stod bilen stille... Eller også var det fordi jeg prøvede at dreje og det gav den fornødne modstand, agtigt. Ved det ikke Men bilen tog i hvert fald ingen fart af ellers Vi måtte køre ud i en snedrive på vej hjem fra min mor juleaften. Heldigvis var det brormand, der kørte.. Havde jeg kørt var jeg endt i bilen foran, tror jeg.. Jeg har slet ikke erfaring nok til dette vejr:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts