Agnete87 Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 det var da bare fordi du var bag-stiv Hov hov bliver aldrig fuld:engel::slem: Tror FOX har SÅ ret her :5up: Man behøver jo ikke køre 110 på motorvejen (jeg har for det meste kørt sølle 50km/t den sidste tid - bortset fra i dag, hvor forholdende var nogenlunde) og der er ingen stoplys, hvor du risikere at botte op i forankørene, fordi der lige pludselig er zero vejgreb Det nummer lavede jeg næsten, da jeg skulle hente min far... Skulle bremse for rødt og der holdt to biler. Bremsede i god tid, men der var bare INTET vejgreb! Og enten kom det lige pludseligt og så stod bilen stille... Eller også var det fordi jeg prøvede at dreje og det gav den fornødne modstand, agtigt. Ved det ikke Men bilen tog i hvert fald ingen fart af ellers Hey det er ikk min egen jeg kommer i:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Det vil da være vildt fornemt, Fox! Men kan vi ikke være hvad, 4 mennesker i din bil? 3 på bagsædet? Små hunde må gerne sidde på mit skød og Motor har ikke noget i mod at sidde i det der bagage-agtige rum (hvis altså det er den bil du stadig kører i som sidst jeg mødte dig) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Hov hov bliver aldrig fuld:engel::slem: Host! Vi andre blev småplørede af at stå din skygge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Vi måtte køre ud i en snedrive på vej hjem fra min mor juleaften. Heldigvis var det brormand, der kørte.. Havde jeg kørt var jeg endt i bilen foran, tror jeg.. Jeg har slet ikke erfaring nok til dette vejr:???: Auch, ikke fedt, nej! Det ville også have været mit stunt, havde det ikke være fordi der var en spærreflade, som jeg forsøgte at køre ud i - og stop sagde bilen og jeg var MEGET meget lettet! Hey det er ikk min egen jeg kommer i:mrgreen: Hey du - som om det skulle gøre nogen forskel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 jeg er også tilbøjelig til at være på melde-fra-holdet, af samme årsag som sonja + at halfdan ikke er en syvmilehund endnu, han er jo teoretisk set stadig en hvalp, og jeg forudser at han splatter helt ud, og at jeg kommer til at bære ham hjem, så. Ellers - vi må da få Rikke til at tage mini-slæden med, så kan Motor trække Halfdan. Eller måske en bæretaske, hvor der lige kunne være en Halfdan i den ene side og en Tyson i den anden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Det vil da være vildt fornemt, Fox! Men kan vi ikke være hvad, 4 mennesker i din bil? 3 på bagsædet? Små hunde må gerne sidde på mit skød og Motor har ikke noget i mod at sidde i det der bagage-agtige rum (hvis altså det er den bil du stadig kører i som sidst jeg mødte dig) Hvor er det fornemt, Fox Men det var fordi jeg sådan lige maste mig på i sidste øjeblik, agtigt... Der kan nok ikke være Fox, dig, mig, Petrine, Sonja og Søster Lystig + alle hundene på én gang.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Det vil da være vildt fornemt, Fox! Men kan vi ikke være hvad, 4 mennesker i din bil? 3 på bagsædet? Små hunde må gerne sidde på mit skød og Motor har ikke noget i mod at sidde i det der bagage-agtige rum (hvis altså det er den bil du stadig kører i som sidst jeg mødte dig) Hvor er det fornemt, Fox Men det var fordi jeg sådan lige maste mig på i sidste øjeblik, agtigt... Der kan nok ikke være Fox, dig, mig, Petrine, Sonja og Søster Lystig + alle hundene på én gang.. :blink: i bagagerummet regner jeg med at Sookie sidder :blink: - men jeg kører bare 2 gange, der er jo ikke så langt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Jeg henter jer på stationen - så må i komme i "hold" ned til stranden Når i kommer ud af stationen skal i gå forbi busserne - lige over vejen og så holder jeg inde på parkeringspladsen - Petrine kender min bil :5up: Jeg skal nok være der 10.45 :5up: tak, det er fantastisk sødt af dig :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Misja og jeg tager en hjemlig tur herude sammen med vores gåturs ven Coffe og hendes ejer i stedet for, så i må alle have et godt nytår og en skøn tur derude i morgen ...og nu er det senge tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Hvor mange skal hentes - 4? Vi kan godt have nogle med i bilen, skal bare have besked inden for den næste halve time... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 (rettet) God ide - men vi kan bare mødes hvor vi plejer og så gå den anden vej rundt. Vi skal også vente på dem der kommer med bus, så det er samme vej :5up: Hvor mødes vi???? Ved Arken eller enden af Skovvej?? Redigeret December 31, 2010 af Bustertrold Internetproblemer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Hvor mødes vi???? Ved Arken eller enden af Skovvej?? Tror det bliver ved skovvej, som vi plejer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Tror det bliver ved skovvej, som vi plejer Ja, der var noget om at FOX's nabo havde været der og at det første af p-pladsen var ryddet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Hvis der er ligeså glat i resten af københavn som i bagsværd, så skal i godt nok passe på idag. Her ligger et lag is over det hele. Rigtig god tur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Jeg henter jer på stationen - så må i komme i "hold" ned til stranden Når i kommer ud af stationen skal i gå forbi busserne - lige over vejen og så holder jeg inde på parkeringspladsen - Petrine kender min bil :5up: Jeg skal nok være der 10.45 :5up: Tak, søde Fox. :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Hej alle Jeg melder fra i dag desværre, min tidsplan for i dag er fuldstændig skredet Pga. vejret var jeg nok ikke kommet alligevel, hele vores havegang er en lang skøjtebane, så kør og gå forsigtigt I må alle have en rigtig dejlig tur og et godt nytår og så er det jo 1. søndag i måneden om 2 dage, så måske, hvis vejret tillader det, så er jeg nok at finde på Ishøj Strand på søndag :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Host! Vi andre blev småplørede af at stå din skygge Man maa da heller ej ha det lidt sjaw:fornaermet::slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Til dem der evt kommer for sent :blink: når i står på parkeringspladsen med næsen mod havet - så går vi til højre - og ikke som vi plejer ind til indsøen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Har sovet over mig og er lige vågnet God tur til jer alle sammen, er lidt flov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Har sovet over mig og er lige vågnet God tur til jer alle sammen, er lidt flov Bare du har sovet godt - så går det nok :blink: Vi er vel hjemme nu og Sookie har puttet sig i sofaen hos sin far Det har været en rigtig dejlig tur - men lægger altså først billeder ind imorgen - skal vist i gang med noget madlavning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Tak til alle for en god tur. Rigtig godt nytår til jer alle - tobenede og firbenede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 tak for god tur til alle! tak for kage til bamseida, og en særlig tak fra halfdan til tyson for den skideskægge gøleg! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Også tak for en god tur herfra. Tyson syntes, at det var meget spændende, at gå tur med så mange hunde og at skulle holde styr på så meget på én gang - og det blev han altså nødt til at fortælle højt meget af tiden. Nu ligger han og sover dybt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 I :hjerte: LUNA Louie :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 I :hjerte: LUNA Louie :slem: Pjat Louie kunne da ikke li Luna :slem: men hun er altså også bare så lækker, så forstår godt hans valg :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts