Bamseida Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 I :hjerte: LUNA Louie :slem: Ja, mon ikke. Det var bare den STORE kærlighed :hjerte: Og Luna var bare så sød og tålmodig Louie må da være enormt træt - han gik jo nærmest kun på to ben hele turen - det var jo en lidt høj kæreste han havde valgt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 tak for god tur til alle! tak for kage til bamseida, og en særlig tak fra halfdan til tyson for den skideskægge gøleg! Selv tak Bamse sender også nytårskys til Halfdan - for han var da bare for sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Louie må da være enormt træt - han gik jo nærmest kun på to ben hele turen - det var jo en lidt høj kæreste han havde valgt :klap: Af uvisse årsager er han faktisk endnu ikke gået død. Jeg tror han længes.. Da vi kom ind i toget kiggede han efter Luna blandt de andre hunde, for vi mødte hende jo på stationen igen, så måtte hun jo være der et sted. Men ak - hjertesorger.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 1000 tak for en dejlig tur :5up: Jeg er bare sååå glad for Bamses opførsel - det var jo en fornøjelse at have ham med Tænk sig at han var så nem at kalde til sig og at kommandoen "omkring", sidder lige i skabet (vi har også øvet os). Også selvom der var fugle at jage :klap: Rigtig godt nytår til alle i dejlige mennesker og så må vi lige snakkes ved ang. på søndag, for det er jo den 1. søndag i måneden - jeg er frisk på at mødes :5up: Og tak til FOX - det dejlige kvindemenneske - fordi du gad at købe et lammeskind i Ikea til mig. Det ligger på min røde sofa og ser rigtig fluffy og indbydende ud 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Af uvisse årsager er han faktisk endnu ikke gået død. Jeg tror han længes.. Da vi kom ind i toget kiggede han efter Luna blandt de andre hunde, for vi mødte hende jo på stationen igen, så måtte hun jo være der et sted. Men ak - hjertesorger.. Ak,den kærlighed, den kærlighed :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 1000 tak for en dejlig tur :5up: Jeg er bare sååå glad for Bamses opførsel - det var jo en fornøjelse at have ham med Tænk sig at han var så nem at kalde til sig og at kommandoen "omkring", sidder lige i skabet (vi har også øvet os). Også selvom der var fugle at jage :klap: Rigtig godt nytår til alle i dejlige mennesker og så må vi lige snakkes ved ang. på søndag, for det er jo den 1. søndag i måneden - jeg er frisk på at mødes :5up: Og tak til FOX - det dejlige kvindemenneske - fordi du gad at købe et lammeskind i Ikea til mig. Det ligger på min røde sofa og ser rigtig fluffy og indbydende ud Velbekommen Og tak til dig også at du gad kigge efter min "frontløber" :stupid:, når jeg nu havde besluttet at være bagtrop :blink:, men jeg tror nu nok hun hyggede sig gevaldigt med Bamse og Nanna :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Velbekommen Og tak til dig også at du gad kigge efter min "frontløber" :stupid:, når jeg nu havde besluttet at være bagtrop :blink:, men jeg tror nu nok hun hyggede sig gevaldigt med Bamse og Nanna :5up: Ja, de hyggede sig da gevaldigt Sookie og Nana havde det ihvertfald rart, da vi drak kaffe. De kan begge godt li' at tulle rundt, sådan lidt for dem selv med snuden i jorden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 I :hjerte: LUNA Louie :slem: Nååårh søde Louie:lol: Og så forsvandt hun bare :cry: Luna sender en møsser.. Du var nu meget sød, bette Louie:lun: Pjat Louie kunne da ikke li Luna :slem: men hun er altså også bare så lækker, så forstår godt hans valg :hjerte: Tusind tak, siger Luna og hendes mor:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Tusind tak for en rigtig hyggelig tur, tak for kage og lift frem og tilbage fra Ishøj til Sanne. Ja vi er jo så altså først hjemme nu:mrgreen: (eller for små 20 minutter siden), men vi blev smidt af toget på Jersie.. Og så tænkte Jeanette: "Vi går da hjem istedet for at stå her og vente 20 minutter på næste tog!" Som sagt, så gjort.. Jeg havde jo altså bare lige glemt, at der er små 7 km hjem fra Jersie station:oops::lol: Men Luna gik foran i flexiline hele vejen hjem og er først lige tiltet nu efter at have fået lidt mad.. Tror ikke jeg hører mere fra hende de næste par timer:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Og jeg er helt med på tur på søndag! Jeg tvivler på at der forsvinder nok sne og kulde til at jeg tør køre til Herlev.. Sanne, kan jeg tigge et lift igen? Åh og så er jeg forelsket i Emma:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Og jeg er helt med på tur på søndag! Jeg tvivler på at der forsvinder nok sne og kulde til at jeg tør køre til Herlev.. Sanne, kan jeg tigge et lift igen? Åh og så er jeg forelsket i Emma:lun::lun: Altså vil komme med forslag om at Sanne henter Karina - og så henter jeg dig på Ishøj station :blink: Vil så gerne have at Karina kommer med 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Altså vil komme med forslag om at Sanne henter Karina - og så henter jeg dig på Ishøj station :blink: Vil så gerne have at Karina kommer med Det kan vi sagtens finde ud af:-D Og ja det kunne være rigtig hyggeligt at K og Mitte kom med:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Helt klart :5up: Det er da sådan vi gør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Altså vil komme med forslag om at Sanne henter Karina - og så henter jeg dig på Ishøj station :blink: Vil så gerne have at Karina kommer med Det kan vi sagtens finde ud af:-D Og ja det kunne være rigtig hyggeligt at K og Mitte kom med:-D Jaah det kunne være så hyggeligt :5up: Men hende K og Mitte har en date med K's søster om skovtur bare Mitte, søster og K. Det har K ikke rigtig oplevet at have mulighede for, siden søster fik børn for snart 17 år siden Så K glæder sig voldsomt til en tur i skoven og til, at have sin søster helt for sig selv et par timer uden at skulle andet end nyde :klap: (og ve hvis en af ungerne bestemmer sig for at plage livet af deres bløde mor og kommer med, de hader alligevel at bevæge sig! ) Bagefter tager vi hjem til søster og hendes dejlige møg-unger og spiser frokost og hygger :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Jaah det kunne være så hyggeligt :5up: Men hende K og Mitte har en date med K's søster om skovtur bare Mitte, søster og K. Det har K ikke rigtig oplevet at have mulighede for, siden søster fik børn for snart 17 år siden Så K glæder sig voldsomt til en tur i skoven og til, at have sin søster helt for sig selv et par timer uden at skulle andet end nyde :klap: (og ve hvis en af ungerne bestemmer sig for at plage livet af deres bløde mor og kommer med, de hader alligevel at bevæge sig! ) Bagefter tager vi hjem til søster og hendes dejlige møg-unger og spiser frokost og hygger :blink: Ååh det er altså oss forståeligt nok, at du gerne vil det.. Så må vi gøre det en anden gang:-D I skal med en dag sgu så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Jaah det kunne være så hyggeligt :5up: Men hende K og Mitte har en date med K's søster om skovtur bare Mitte, søster og K. Det har K ikke rigtig oplevet at have mulighede for, siden søster fik børn for snart 17 år siden Så K glæder sig voldsomt til en tur i skoven og til, at have sin søster helt for sig selv et par timer uden at skulle andet end nyde :klap: (og ve hvis en af ungerne bestemmer sig for at plage livet af deres bløde mor og kommer med, de hader alligevel at bevæge sig! ) Bagefter tager vi hjem til søster og hendes dejlige møg-unger og spiser frokost og hygger :blink: Øv, at du ikke kan, men hyggeligt at du skal være sammen med din søster. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Hvor er det dejligt at læse, at I har haft en skøn tur, jeg ville SÅ gerne have været med, men ak - tidsplanen skred for mig og ja, jeg stod da også under bruseren, da gæsterne trådte ind ad døren 17.45 I morgen tror jeg altså Mille og jeg kommer, Mille har jo næsten sovet 12 timer og tisset på gulvtæppet i sin dybe søvn, så hun trænger nok til at løbe omkring Men Louie er da en værre en sådan at forelske sig i Luna, jeg troede det var Jessie han var lun på :blink: Ses vi i morgen? Og forresten RIGTIG GODT NYTÅR TIL JER ALLE Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Hvor er det dejligt at læse, at I har haft en skøn tur, jeg ville SÅ gerne have været med, men ak - tidsplanen skred for mig og ja, jeg stod da også under bruseren, da gæsterne trådte ind ad døren 17.45 I morgen tror jeg altså Mille og jeg kommer, Mille har jo næsten sovet 12 timer og tisset på gulvtæppet i sin dybe søvn, så hun trænger nok til at løbe omkring Men Louie er da en værre en sådan at forelske sig i Luna, jeg troede det var Jessie han var lun på :blink: Ses vi i morgen? Og forresten RIGTIG GODT NYTÅR TIL JER ALLE Stakkels Mille da.. Og jep vi ses i morgen:-D Og godt nytår til jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Hvor er det dejligt at læse, at I har haft en skøn tur, jeg ville SÅ gerne have været med, men ak - tidsplanen skred for mig og ja, jeg stod da også under bruseren, da gæsterne trådte ind ad døren 17.45 I morgen tror jeg altså Mille og jeg kommer, Mille har jo næsten sovet 12 timer og tisset på gulvtæppet i sin dybe søvn, så hun trænger nok til at løbe omkring Men Louie er da en værre en sådan at forelske sig i Luna, jeg troede det var Jessie han var lun på :blink: Ses vi i morgen? Og forresten RIGTIG GODT NYTÅR TIL JER ALLE Godt nytår. Jeg kommer også i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Er der stadig en der vil hente mig på Ishøj station, selvom K ikke kan komme med? Tror ikke jeg vil udsætte Luna for mere end "bare" turen med de andre hunde:lol: Det vi gjorde i går skal vi ikke gøre igen:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Er der stadig en der vil hente mig på Ishøj station, selvom K ikke kan komme med? Tror ikke jeg vil udsætte Luna for mere end "bare" turen med de andre hunde:lol: Det vi gjorde i går skal vi ikke gøre igen:mrgreen: Altså det er overhoved ingen omvej for mig, så jeg henter dig gerne Samme tid ( 10.47)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Altså det er overhoved ingen omvej for mig, så jeg henter dig gerne Samme tid ( 10.47)? Perfekt og jep samme tid:-D Hvis vejret er som i dag, kan jeg måske tage kamera med:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Perfekt og jep samme tid:-D Hvis vejret er som i dag, kan jeg måske tage kamera med Vejret skulle blive med sol som i dag, bare et par grader koldere :klap: Så i må have en rigtig god tur Jeg glæder mig til at komme med en dag, der er så smukt derude og havet er altid et besøg værd :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Vejret skulle blive med sol som i dag, bare et par grader koldere :klap: Så i må have en rigtig god tur Jeg glæder mig til at komme med en dag, der er så smukt derude og havet er altid et besøg værd :blink: Så er det bare om jeg tør tage kamera med, for så er det sikkert lige så glat som i dag og i går:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Så er det bare om jeg tør tage kamera med, for så er det sikkert lige så glat som i dag og i går Sikkert! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts