Agnete87 Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 Nææh for der var ingen, der fik billeder af Emma i fredags:cry: Så hvisker "12" hver gang jeg går forbi:engel: Ej da, troede at FOX fik taget nogle, eller også havde hun travlt med at mysse med nogen:slem: Syntes nu at den lille tog det meget pænt, når vi ser bort fra da halfdan tror jeg det var der gerne ville hilse/lege på hende, der fik hun et "GÅ VÆÆÆÆÆK" mode:genert: og Motor fik hilst på Emmas numse igen:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 Syntes nu at den lille tog det meget pænt, når vi ser bort fra da halfdan tror jeg det var der gerne ville hilse/lege på hende, der fik hun et "GÅ VÆÆÆÆÆK" mode:genert: - undskylder på vegne af min hæmningsløse teenager! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 - undskylder på vegne af min hæmningsløse teenager! hehe ingen døde eller har taget skade af det, og vi fik da fanget dem ind igen:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 og Motor fik hilst på Emmas numse igen:mrgreen: Jaah dejlig numse, synes han Mmh en dame der ved lidt om livet, lige noget for Morderen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 Jaah dejlig numse, synes han Mmh en dame der ved lidt om livet, lige noget for Morderen! Morder:shock:................. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 Morder:shock:................. Ja han er så vild nogen gange Så han bliver kaldt alt fra Morder til Mylderbæ henover mus og andet sukkeragtigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts