Bailey_f1 Skrevet December 11, 2010 Rapporter Share Skrevet December 11, 2010 Bailey var jo meget nervøs da vi fik hende - specielt overfor lyde. Derfor har jeg jo de 2 gange Bailey har holdt nytår, i december trænet hende i fyrværkerilyde. Resultatet har været rigtig godt :5up: Her forleden ville jeg så starte igen Så ind på Aalborg fyrværkerifabriks hjemmeside og finde en video. Der var absolut ingen reaktion, så jeg tænkte jeg hellere måtte finde en med lidt mere gang i og få skruet op. Som sagt så gjort, og jeg skal da lige love for det hjalp :blink: Så kom hun springende. Hva' så far hva' så far skal vi ud og jagte fyrværkeri nu Hva' Hva' Jeg må vist hellere holde hende i snor igen i år, så hun ikke pludselig kommer rendende med en raket i munden :stupid: Det er altså dejligt når man kan se ens arbejde bære frugt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Hvor godt at høre i har kunnet træne jer til den reaktion hos hende, det er så fedt når man har en hund der ikke bliver bange for den slags :5up: Tillykke med al jeres arbejde :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Ej hvor fedt :5up: Kunne være man kunne bruge den hjemmeside til at øve lidt for syntes godt nok den der nytårs dvd man kan få til hunde er lidt pebret i prisen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret December 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Ellers brug youtube - der er også mange Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Fedt - tillykke!!! Petrine var også bange engang, efter hun har været på jagt betyder skud, at nu skal vi snart ruske en fugl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Fedt - tillykke!!! Petrine var også bange engang, efter hun har været på jagt betyder skud, at nu skal vi snart ruske en fugl Det kunne være jeg skulle høre min far om han ikke heller ville havde Zita med end labberne næste gang han skal på jagt Jeg har prøvet og afspille flere af de der videoer og nogle fra youtube både med kanon slag og heksehyl Zita er fuldstændig ligeglad, må prøve med ekstra højtalerne imorgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret December 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Petrine var også bange engang, efter hun har været på jagt betyder skud, at nu skal vi snart ruske en fugl Fedt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret December 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Jeg har prøvet og afspille flere af de der videoer og nogle fra youtube både med kanon slag og heksehyl Zita er fuldstændig ligeglad, må prøve med ekstra højtalerne imorgen. Det lyder da som om I kan få en god nytårsaften, uden en hund der er bange :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Det håber jeg hvertfald :banan: hun har jo oplevet nytårs aften 1 gang men der var hun kun lidt over 1 måned og aner ikke hvor meget hun reagerede på det den gang, så vi må jo se hvad hun siger til det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts