Hop til indhold

kam gode råd

Gæst bombastic
 Share

Recommended Posts

Gæst bombastic

Jeg har prøvet ALT....

Bombastic fælder jo nogle gange, det gør hunde jo. Men jeg kan simpelhen ikke finde en god kam/børste. Jeg spurgte dem til råds i dyrehandlen og fik en med hjem..... Og den var da lige til at smide ud:(

Jeg har snart købt mig fattig i kamme/børster og kan bare ikke finde den helt rigtige. Bombastic er kort pelset og med meget strid/stive hård.

Har du en ide??? Hvilken en ville være god??

Håber i kan hjælpe.

Maria

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde lidt samme problem. Tog min hund med på en udstilling (som gæstehund) og gik rundt og besøgte sælgerne af trimmeting og fik så lov til at prøve en del. Jeg endte med at købe en Kingcoat. De laves til alle mulige forskellige slags pelse og sikkert også til den, din hund har.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mollie-vuffer

Kingcoat er et rigtig godt stykke redskab når hunden fælder rigtigt meget, man skal bare lige huske på det ikke må bruges så tit, for så ender dumed en skaldet hund. :lol: Men så fælder den selvfølgelig ikke mere.. Ej, spøg til side, det er en god ide at prøve sådan en. I nogle dyrhandlere kan man også få lov til at prøve inden man køber den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige købt en coatking til sheila og det enste jeg fortryder, er at jeg ikke gjorde det lidt tidligere i fælde forløbet! Den er godt nok effektiv, men mest til underuld. jeg prøvede den på mysla også og der er den næsten FOR effektiv. Hun skal i hvertfald redes igennem først, så det ikke gør ondt.

Tag hunden med i en dyrehandel og spørg om du ikke lige må prøve sådan en. Du skal nok have nr 10 eller 12.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jeg bruger en som denne. Jeg købte den på verdensudstillingen i Amsterdam. Jeg synes det er den bedste jeg har prøvet til nu:-D

2408_karte.jpg

Det ligner den jeg købte sidste år, og jeg var (helt ærligt) chokeret over hvor meget af vinters pels røg af! Jeg undrede mig faktisk om man kunne risikere at børste for meget af, for så meget pels kom der af, men fandt ikke noget om det. Den kom bare godt ind i pelsen, åbenbart :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites