Manse Skrevet December 12, 2010 Rapporter Share Skrevet December 12, 2010 Så har jeg endelig fået en ny lejllighed, blir dejligt at komme lidt væk fra byen Men hvordan gør jeg det bedst med Manse? Jeg har selvfølgelig taget fri en uge, måske to, alt efter hvor tralvt vi har. Skal jeg begynde med alene træning igen, eller hva gør jeg lige? Skal han ha angang til hele lejligheden til at starte med, når han er alene, eller skal han starte i det små som det var her? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Så har jeg endelig fået en ny lejllighed, blir dejligt at komme lidt væk fra byen Men hvordan gør jeg det bedst med Manse? Jeg har selvfølgelig taget fri en uge, måske to, alt efter hvor tralvt vi har. Skal jeg begynde med alene træning igen, eller hva gør jeg lige? Skal han ha angang til hele lejligheden til at starte med, når han er alene, eller skal han starte i det små som det var her? Ja du skal ihvertfald sætte tid af til at kunne starte forfra med alene-hjemme træning, det måtte jeg. Og Luna kunne heller ikke kapere hele lejligheden, så det blev også indskrænket.. Så kan du lukke af til noget af lejligheden, ville jeg gøre det.. Og tillykke:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Carina Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Jeg kigger lige med.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts