Gæst kiacaroe Skrevet December 12, 2010 Rapporter Share Skrevet December 12, 2010 :hmm: haiiii ja jeg så lige blevet hunde ejer i går til lille valde , en blanding a fransk bulldog og beagle... Men problemet er han vil ikke rigtig spise syntes jeg, jeg har købt det mad som han fik ude hvor jeg købte ham:hmm: og har prøvet og blande det op med a 38 osv , hvad skal jeg dog gøre??? men han er aktiv nok , han laver da ballade hele tiden , den krudt ugle.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Jeg tror bare han skal falde til Njord spiste og drak næten ikke noget de første par dage, men nu er der ingen problemer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Velkommen til og tillykke med din lille hund... Han skal som Njord skriver nok bare falde lidt til.. Det er jo en helt ny verden væk fra mor og søskende... Vær obs på om han der hvor han kom fra var vant til at få blødet sit foder op i vand... For så er det jo noget hårdere at tygge i (ved ikk lige om A38 blødgør på samme måde må jeg tilstå) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 :hmm: haiiii ja jeg så lige blevet hunde ejer i går til lille valde , en blanding a fransk bulldog og beagle... Men problemet er han vil ikke rigtig spise syntes jeg, jeg har købt det mad som han fik ude hvor jeg købte ham:hmm: og har prøvet og blande det op med a 38 osv , hvad skal jeg dog gøre??? men han er aktiv nok , han laver da ballade hele tiden , den krudt ugle.... Han har nok bare ikke tid lige nu, hvor han har fået et helt nyt hjem der skal undersøges! Bliv bare ved med at servere hans mad, og se om ikke han snart begynder at spise. Spiser han slet ikke, eller nipper han bare til maden? Det er slet ikke usædvanligt at hvalpe/unghunde får perioder hvor de ikke spiser så godt som vi ejere gerne vil ha' dem til. Men så længe det ikke står på alt for længe, og hvalpen ellers ser godt ud, ikke bli'r tynd, og ellers er frisk og glad, så skal man nok ikke bli' alt for bekymret. A38 er en god idé, det plejer små hvalpe synes er nam-nam. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kiacaroe Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 TAk alle sammen korvis: ja han spiser sit A38 fint nok men hopper uden om sin tør fodder. men han nipper da til sin mad, så jeg håber han begynder og spise lidt i morgen=) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kiacaroe Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 men kan i måske hjælpe mig hvad forsikring har i til jers, hund, ved ikke o m jeg skal tag dyrekassen eller alm brand?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 TAk alle sammen korvis: ja han spiser sit A38 fint nok men hopper uden om sin tør fodder. men han nipper da til sin mad, så jeg håber han begynder og spise lidt i morgen=) Prøv at blande hans foder op med A38! Lad det evt. stå lidt, så det blødes lidt op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 men kan i måske hjælpe mig hvad forsikring har i til jers, hund, ved ikke o m jeg skal tag dyrekassen eller alm brand?? Velkommen til hundeforsikrings-junglen... Der er ikke andet for, end at sætte sig og undersøge dem. Men tænk på hvad der er vigtigt for dig. For mig er det f.eks vigtigt at forsikringen dækker hele hundens liv, og ikke kun til den er X antal år. Andre ting kan være hvor stor selvrisikoen er, hvilke sygdomme der er dækket, m.m. Jeg har selv mine hunde forsikret i gartnernes forsikring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 men kan i måske hjælpe mig hvad forsikring har i til jers, hund, ved ikke o m jeg skal tag dyrekassen eller alm brand?? Jeg er rigtig glad for dyrekassen.. Deres alm hundeforsikring dækker nemlig også træning og aguility, det gør andre selskaber ikke, der skal du have udvidet ansvarsforsikring.. Og så er dyrekassen rimelig billig, og har mange andre tilbud, som sikre ens hund... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Calico Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 :hmm: haiiii ja jeg så lige blevet hunde ejer i går til lille valde , en blanding a fransk bulldog og beagle... Men problemet er han vil ikke rigtig spise syntes jeg, jeg har købt det mad som han fik ude hvor jeg købte ham:hmm: og har prøvet og blande det op med a 38 osv , hvad skal jeg dog gøre??? men han er aktiv nok , han laver da ballade hele tiden , den krudt ugle.... :vuf:Til lykke med vufferen... som så mange andre har skrevet skal han nok bare falde til... det er jo en stor omvæltning at blive flyttet til et nyt sted med mange nye dufte :blink: også et velkommen til hvalpe-stregernes dejlige og udfordrende tid:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Tillykke med hvalpen . Jeg er enig med de andre i at han nok bare skal falde til, jeg er næsten sikker på han nok skal begynde at spise indenfor de næste par dage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 men kan i måske hjælpe mig hvad forsikring har i til jers, hund, ved ikke o m jeg skal tag dyrekassen eller alm brand?? Jeg tog dyrekassen fordi de i deres alm. forsikring også dækker ved hundetræning, det er der mange steder man skal tegne en udviget før den gør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kiacaroe Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Calico: Pyha hvalpe streger jeg var lige ved og begynde og græde i dag han spiste sit mad:klap::klap: også var han så hyper aktiv i 3 timer rund og rundt og rund:damn: men sød er han sgu , men overvejer en hvalpe gård, fordi han er frygtløs han løber bare rundt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Jeg har også Dyrekassen:-D Og tillykke med den lille ny:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Tillykke med den lille ny.. Da vi fik Blaze hjem spiste hun heller ikke ret meget de første par dage men så kom det lige så stille så det er jo nok bare et til vænnings spørgsmål tror jeg.. tro mig jeg var også super glad da hun spiste alt sin mad første gang..:banan: Mine er forsikret i Tryg og der går træning også med ind under den almindelige forsikring. Giver 1900 kr om året for 3 alm forsikringer og 1 sygeforsikring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lupus Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Min hvalp er 8 mdr og han spiser ikke endnu Men som min dyrlæge sagde, han havde aldrig hørt om en sund hund der sulter sig selv. Han skal nok spise når han er faldet til og har brug for det. Husk at det kan være en del mindre end den mængde han fik ved opdrætter, b. la fordi at den vilde hvalpeleg med søskende er forbi. Og mange gange tillykke :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kiacaroe Besvaret December 13, 2010 Rapporter Share Besvaret December 13, 2010 TAKKK alle sammen for jeres svar:-D I går aftes og i dag har lille valde så spist på fuld skrue i går aftes tog jeg en tsk fuld leverpostej og kom i kogende vand og så blødt tør foder op i det , og i morges i a 38 og væk var maden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Calico Besvaret December 13, 2010 Rapporter Share Besvaret December 13, 2010 TAKKK alle sammen for jeres svar:-D I går aftes og i dag har lille valde så spist på fuld skrue i går aftes tog jeg en tsk fuld leverpostej og kom i kogende vand og så blødt tør foder op i det , og i morges i a 38 og væk var maden Det er altså en lille "fine schmeker" du har fået dig:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst NatashaT Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Jeg havde samme problem i en årgang med vores franske bulldog, Max.. Vi fandt ud af at han faktisk fik for meget mad og derfor faktisk bare ikke var sulten :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts