Bamseida Skrevet December 14, 2010 Rapporter Share Skrevet December 14, 2010 Vi skal have juleafslutning til rally på lørdag og så tænkte jeg at jeg ville "julepynte" Nana lidt til lejligheden. Det er syet i to lag fleece - et med hjerter og et med prikker Det er syet efter det mønster som Korvis linkede til i en tidligere tråd http://www.hundedekken.com/ 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 :klap: hvor er hun dog jule-fin:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Prinsen Romo Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Vi skal have juleafslutning til rally på lørdag og så tænkte jeg at jeg ville "julepynte" Nana lidt til lejligheden.Det er syet i to lag fleece - et med hjerter og et med prikker Det er syet efter det mønster som Korvis linkede til i en tidligere tråd http://www.hundedekken.com/ Nååå hun er fin.. Har du selv syet det?? Hvis ja, så godt gået, det sidder jo perfekt:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Nååå hun er fin.. Har du selv syet det?? Hvis ja, så godt gået, det sidder jo perfekt:5up: Tark Ja, det er hjemmesyet efter et norsk mønster (det korvis/jeg linkede til). Det er meget nemt at følge og ja, så kommer det til at passe perfekt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Hvor er hun fiiin og julle-sød :hjerte: ....og så ser hun en liiille smule stakkels ud i blikket, sårnn lidt a'la "hun er sød hende mit menneske, men behøver vi virklig SÅ meget jul? " Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Nååårh fine Nana:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Hvor er hun fiiin og julle-sød :hjerte: ....og så ser hun en liiille smule stakkels ud i blikket, sårnn lidt a'la "hun er sød hende mit menneske, men behøver vi virklig SÅ meget jul? " Tark Ja, hun er ikke meget for at få dækken på - i det hele taget Men hvis det regner MEGET eller er mega koldt, så accepterer hun det, men er så også meget glad for at få det af igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 hvor er hun bare smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Hvor er hun kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 hvor er hun bare blevet fin men det er hun jo selvfølg altid :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Hvor søøøøøøød. :hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts