Gæst Malene Nielsen Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Bliver svært, når man rigtig putter, men hvis det er løsningen, så må man jo hellere... Alt efter hvor hurtigt opfattende din hund er, så drejer det sig om 2-3 gange - så er den feset ind :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Alt efter hvor hurtigt opfattende din hund er, så drejer det sig om 2-3 gange - så er den feset ind :blink: Men husk timingen! Det er vigtigt, at du letter dig i samme sekund som det sker...evt med en lyd på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Men husk timingen! Det er vigtigt, at du letter dig i samme sekund som det sker...evt med en lyd på. Med lyd på?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Med lyd på?? Ja. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Ja. hva skal det sige? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 hva skal det sige? Farvel :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Farvel :5up: Skal jeg sige farvel til ham? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 hva skal det sige? En lyd..øb øb eller us us eller ti ti... whatever Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Victor har haft perioder hvor han tror at Frej, vores kæmpestore sorte hankat er et stort pivedyr. Så rusker han i ham og hiver ham i ørene og overslikker ham over det hele, hiver ham i pelsen. På et tidspunkt var det så slemt at Frej var helt slidt på ørene. Frej er så godmodig og han er nærmest mere hund end kat, han finder sig bare i det, og kunne aldrig finde på at kradse Victor eller noget, men det er jo klart alt for hård behandling af Frej. Jeg kommanderer Victor hen på plads, og roser ham og belønner, når han ikke generer Frej, og når de i stedet leger fornuftigt. Det har hjulpet rigtig meget. Han er dog stadig vild med at give Frej små vasketure, men han lystrer dog, når jeg synes det er nok. Han kan godt ha' en tendens til at blive overkærlig og ikke være til at stoppe ellers... Jeg har også sagt den der "ah ah" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Victor har haft perioder hvor han tror at Frej, vores kæmpestore sorte hankat er et stort pivedyr. Så rusker han i ham og hiver ham i ørene og overslikker ham over det hele, hiver ham i pelsen. På et tidspunkt var det så slemt at Frej var helt slidt på ørene. Frej er så godmodig og han er nærmest mere hund end kat, han finder sig bare i det, og kunne aldrig finde på at kradse Victor eller noget, men det er jo klart alt for hård behandling af Frej. Jeg kommanderer Victor hen på plads, og roser ham og belønner, når han ikke generer Frej, og når de i stedet leger fornuftigt. Det har hjulpet rigtig meget. Han er dog stadig vild med at give Frej små vasketure, men han lystrer dog, når jeg synes det er nok. Han kan godt ha' en tendens til at blive overkærlig og ikke være til at stoppe ellers... Jeg har også sagt den der "ah ah" Tænk, det oplever jeg også. Det starter med at Smilla vasker kattens øre og bare sådan møffer katten lidt kærligt (katten sidder med lukkede øjne og spinder og nyder kærtegnene). Men det er som om katten og dens bløde pels pludselig bliver aaaalt for dejlig. :sut: Og så begynder Smilla med åben mund at møsse katten overalt og vil også gerne kravle op på den med forpoterne. Og så stopper jeg dem, for Smilla er jo alt for vildsom for den bette skravle-kat. (Katten er så sød, synker bare sammen (dukker sig) og spinder endnu højere (sikkert for at berolige denne gang ). Til ts, jeg er rigtig spændt på at høre, hvordan det går med Malenes råd. Tror også jeg ville løfte en pegefinger og med dyb stemme sige til hunden - ''hey, opfør dig ordentlig du!'' (Og så havde jeg nok taget katten med mig under armen. (Men det kan godt være Malene har ret i, det får hunden til at hade den mere). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 der har ikke været noget i 1 dag i hvert fald... Så det tyder godt.. mht. det med katte, så har Charlie også den tendens til at slikke øre på dem og kravler op på dem. Men de kan godt tåle det. De er jo MEGET større end ham. Jeg ved også, at de selv siger til, hvis det bliver for meget. Men de nyder godt nok at blive slikket i ørerne. Han bed også i deres pels (de er jo langhåret). Det var katten da helt ligeglad med. Måske fordi han er hvalp? Men der tog jeg ham så væk.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts