Gæst Snehvide Skrevet December 15, 2010 Rapporter Share Skrevet December 15, 2010 Vi har sendt 12 billeder af Snehvide ind til børnemodel.dk Vi håber de har humor! Johnny og Sanne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Ha ha - I overgår simpelthen mig! Ærgerligt der ikke er noget modelbureau for dyr mere! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Snehvide Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Hahaaa, nu har børnemodel.dk skrevet tilbage, at alle er velkomne som model hos dem, men minimumskravet er at man er et menneskebarn! De vender tilbage hvis de skal brug en hvis Boxer Vi morer os stadig .. Johnny Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Så send et billede af dig selv, du er vel nogens barn :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Snehvide Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Så send et billede af dig selv, du er vel nogens barn :banan: Ikke ifølge min mor, når hun er fornermet over at jeg f.eks. ikke kommer til aftalt tid ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Vi har sendt 12 billeder af Snehvide ind til børnemodel.dk Vi håber de har humor! Johnny og Sanne Det er fame god hunde humor :5up::5up::5up::5up::5up: Men altså, hvorfor har i ikke vedhæftet et billed så vi andre kan se hunde barnet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Fed humor :5up:. og fint at de også godt kunne se det sjove i det! Men jeg synes godt at i kunne dele billederne med os andre . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts