Gæst Ninjamor Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Dyrenes beskyttelse eller nogen facebook-folk med mange venner :klap: Der er vel plads til flere eller man kan slå sig sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Hvis det bliver til noget, så er jeg også frisk! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Overvejer faktisk at tage den lange tur for at bakke op :5up: Det bliver dog uden hund herfra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Jeg er også med hvis jeg kan låne bil (hihi hvor dog elsker den sidste del af den sætning!! :klap::banan:) Det bliver uden hund, hverken Tinka eller Flipsedyret kan køre så langt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Altså hvis det skal holdes i et sobert sprog kan jeg jo ikke have Lua med :lol: Ej jeg kommer selvfølgelig - med eller uden Lua vil tiden vise :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=174177059288285 Tror vi nøjes med denne demonstration :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Kan godt lave en t-shirt med noget tekst i min butik... Men da jeg ikke kender ret meget til CM må i selv lige finde på noget tekst... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts