Hop til indhold

Møffe og Luna


Lonny
 Share

Recommended Posts

Møffe og Luna havde en playdate i lørdags :klap:

 

Det er et halvt års tid siden de sidst havde set hinanden, og på trods af at jeg troede at de sagtens ville kunne kende hinanden, så tror jeg egentlig ikke de kunne. Luna var meget usikker lige da Møffe ankom, men hun tøede ret hurtigt op igen :-D

 

Men de fandt aldrig helt melodien, de nød at rende rundt og snuse sammen, men hver gang Luna bød op til leg, så skulle Møffe lige markere med en tissetår et sted, og hver gang Møffe bød op til leg, så løb Luna hen og begyndte at grave et hul. Så de skiftedes lidt til at byde op til leg og blive afvist :vedikke:

 

Men et par enkelte gange lykkedes det dem da at have lyst til at leg på samme tid, så her er lige lidt film :mrgreen:

 

[media]

[/media]

 

Det var ikke fordi de ikke kunne lide hinanden, jeg tror bare at både Luna og Møffe foretrækker at kende dem de leger med, og da det var så lang tid siden, så kunne de altså ikke rigtig huske hinanden, så hvis vejret tillader det, så skal vi mødes igen i morgen :x:

 

Vi var på "legepladsen" i 1,5 time, og Luna var totalt smadret bagefter, jeg tog hende med ud til Bo's arbejde, og 5 minutter efter vi ankom satte hun sig på mit skød og faldt i søvn :lun:

 

1042716-T600450.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååå, lille trætte Luna :lun:

 

Møffe var også MEGET træt, da vi kom hjem, alt det der benletteri tog hårdt på ham :mrgreen: Men han fik ikke lov at sove, for han skulle jo være længe alene :slem:

 

Og jamen, du fik da godt nok filmet mere end jeg troede og de hyggede sig da i hvert fald :hjerte: Bliver spændende med i morgen (hvis vejret tillader det, that is!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååå, lille trætte Luna :lun:

 

Møffe var også MEGET træt, da vi kom hjem, alt det der benletteri tog hårdt på ham :mrgreen: Men han fik ikke lov at sove, for han skulle jo være længe alene :slem:

 

Og jamen, du fik da godt nok filmet mere end jeg troede og de hyggede sig da i hvert fald :hjerte: Bliver spændende med i morgen (hvis vejret tillader det, that is!)

 

Jeg håber vejret er ok i morgen, og jeg tror bare at de lige skal lære hinanden at kende igen, så skal det nok komme, der var jo alligevel en del forsøg på at få noget leg igang :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon ikke også det kun var dit indbrud der fik dem til at kigge op, og forhindrede dem i at torpedere bordet :lol:

 

Godt spørgsmål :hmm: Det håber jeg ikke, for ellers skal de da lære noget om at holde øje med deres omgivelser! Det har Møffe nu aldrig været god til, han var ved at vælte en kvinde i går flere gange, mens han legede med hendes hvalp :mrgreen:

 

Nu føler jeg mig helt snydt :fornaermet::lol:

 

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

De hyggede sig da fint og hvor er det sjovt at se så umage et par de er når de leger, så forskellige på alle måder men ens om at have det sjovt :lol:

 

Der er ikke så dyb sne derude som jeg frygtede, så skal i af sted i gen i morgen lørdag, håber jeg de får endnu mere glæde af hinanden :blink:

 

Vi vidste godt at der ikke vil være sne, for al sneen var lige smeltet dagen før, men jeg blev overrasket over at det ikke var et stort mudderhul, så jeg håber, at det er lige så godt i morgen :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årrh når vi engang om 1000 år får bil, så kommer vi altså på besøg, tror virkelig Motor ville synes Luna var sjov :lun:

 

Har i mødtes i dag igen?

 

Luna vil helt sikkert gerne mødes med Motor :klap:

 

Desværre blev det ikke til noget i dag, det har sneet hele natten og sner forsat, og jeg er ikke glad for at køre bil i den slags vejr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna vil helt sikkert gerne mødes med Motor :klap:

 

Desværre blev det ikke til noget i dag, det har sneet hele natten og sner forsat, og jeg er ikke glad for at køre bil i den slags vejr.

 

Klart, vi har osse været på stranden med Buju og tog allesammen metro, der er vist også rimelig glat i Kbh.

 

Ellers må i sige til hvis i nogensinde kommer til Kbh, her hvor vi bor er det så vidt jeg ved privat område (det står i hvert fald på et skilt :lol:), så der skulle ikke være nogen bøf med nogen regler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna vil helt sikkert gerne mødes med Motor :klap:

 

Desværre blev det ikke til noget i dag, det har sneet hele natten og sner forsat, og jeg er ikke glad for at køre bil i den slags vejr.

 

Jeg havde sq heller ikke turdet køre så lang i dag :shock: Omtrent da du sendte sms'en, sagde de over radioen at der var isglat på motorvejen mellem Ishøj og Karlslunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...