Gæst freya3010 Skrevet December 18, 2010 Rapporter Share Skrevet December 18, 2010 Så har vi været nede og hente juletræ i dag:blink:. Og selvfølgelig skulle Freya og Joey da ikke bare have lov til at kigge.. Nope de skulle da arbejde:mrgreen:. På med trækselerne, skavler aka remme:mrgreen: og så bare hjemad. Det var TYDELIGT at Joey har arbejdet foran en vogn tidligere, for han ville bare fremad, og hvor var det tydeligt at han NØD at arbejde.. Freya derimod var ganske utilfreds og lillepige fornærmet over at hun nu også skulle slæbe på et træ. Her er der lidt billeder af de to juletræsudbringere:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Herlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Herlige billeder Der sneede bare vildt da vi hentede det, så jeg har smidt mange billeder ud som ellers ville have været ok... Men jeg kan lige prøve at finde et par af dem som jeg havde smidt ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Næh hvor godt :klap: Og hvor er Freya sød, hva - skal JEG arbejde :lol: Prøvede at få Motor til at hjælpe med at trække min store cykel ud af en snedrive, næh det ville han ikke, men vi kunne da lege bideleg i stedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Åååårh :hjerte: Hvor jule-stemnings :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Der sneede bare vildt da vi hentede det, så jeg har smidt mange billeder ud som ellers ville have været ok... Men jeg kan lige prøve at finde et par af dem som jeg havde smidt ud. Ja flere billeder, tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Uuuh, dejlige billeder! Det er også min plan, at Møffe skal sættes til sådan noget arbejde, når vi har fået trænet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Her er lige lidt flere billeder... nogle som jeg faktisk har smidt ud:lol:... totalt slørede og overbelyste:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Åh de er fine På det første kan man godt se Freyas utilfredshed Det at de er lidt overbelyste kan du sagtens rette, f.eks. med "highlight" funktionen i photoshop eller iphoto (og sikkert andre). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Åh de er fine På det første kan man godt se Freyas utilfredshed Det at de er lidt overbelyste kan du sagtens rette, f.eks. med "highlight" funktionen i photoshop eller iphoto (og sikkert andre). Haha.. ja det er tydeligt ikke:lol:... men da vi så kom hjem så sad hun og tiggede mig om en guf for moooaaaaar jeg har været dyyygtig:lol::lol: Joey tonsede bare derudaf:5up: Nu må jeg se om jeg får rettet overbelysningen på de sidste billeder:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Hvor er de søde. Man kan virkelig se, at Freya bare ikke helt er med på det der træk-noget - det er jo heller ikke noget rigtige damer giver sig i kast med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Calico Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Her er lige lidt flere billeder... nogle som jeg faktisk har smidt ud:lol:... totalt slørede og overbelyste:oops: Hvor er de søøøde ud...:hjerte: vintervejret ser ud til at passe dem godt... det er vist kun os andre, der fryser lidt om snuden og fingerne. Et lille spørgsmål: jeg har en veninde der søger sådan nogle gode trækseler som dine hunde har på... .. hvad hedder selerne ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Hvor er de søøøde ud...:hjerte: vintervejret ser ud til at passe dem godt... det er vist kun os andre, der fryser lidt om snuden og fingerne. Et lille spørgsmål: jeg har en veninde der søger sådan nogle gode trækseler som dine hunde har på... .. hvad hedder selerne ? Hihi.. ja de kan sagtens holde varmen:-D Selerne er fra www.hike.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Ej hvor er det fint :lun: Hvor ville det være et skønt syn at komme forbi sådan en lørdag eftermiddag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Årh, hvor er de søde! :hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Dejlige billeder og hvor er de dygtige:-D Selvom Freya ikke vil være med:mrgreen::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Hvor er de seje! De kunne da godt få en karriere som juletræstrækkere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 19, 2010 Rapporter Share Besvaret December 19, 2010 Sikke nogle dejlige billeder og skønne skønne hunde . Dygtige hunde :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 19, 2010 Rapporter Share Besvaret December 19, 2010 Sådan nogel små isbjørne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret December 19, 2010 Rapporter Share Besvaret December 19, 2010 Herligt :klap: ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 20, 2010 Rapporter Share Besvaret December 20, 2010 Tusind tak allesammen:bighug: Freya går jævnligt ind i stuen og kigger under træet.. det kunne jo være at gaverne var dukket op:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 20, 2010 Rapporter Share Besvaret December 20, 2010 Tusind tak allesammen:bighug: Freya går jævnligt ind i stuen og kigger under træet.. det kunne jo være at gaverne var dukket op:klap: Hvor er hun sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts