Hop til indhold

Juletræs.... træk

Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Så har vi været nede og hente juletræ i dag:blink:.

Og selvfølgelig skulle Freya og Joey da ikke bare have lov til at kigge.. Nope de skulle da arbejde:mrgreen:.

På med trækselerne, skavler aka remme:mrgreen::lol: og så bare hjemad. Det var TYDELIGT at Joey har arbejdet foran en vogn tidligere, for han ville bare fremad, og hvor var det tydeligt at han NØD at arbejde.. Freya derimod var ganske utilfreds og lillepige fornærmet over at hun nu også skulle slæbe på et træ:lol:.

Her er der lidt billeder af de to juletræsudbringere:lol:

165012_168593783176752_100000783947050_303609_8187756_n.jpg

165012_168593786510085_100000783947050_303610_3706178_n.jpg

165012_168593789843418_100000783947050_303611_2184371_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Herlige billeder :-)

Der sneede bare vildt da vi hentede det, så jeg har smidt mange billeder ud som ellers ville have været ok...:cry:

Men jeg kan lige prøve at finde et par af dem som jeg havde smidt ud.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh hvor godt :klap: Og hvor er Freya sød, hva - skal JEG arbejde :lol::lol:

Prøvede at få Motor til at hjælpe med at trække min store cykel ud af en snedrive, næh det ville han ikke, men vi kunne da lege bideleg i stedet :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der sneede bare vildt da vi hentede det, så jeg har smidt mange billeder ud som ellers ville have været ok...:cry:

Men jeg kan lige prøve at finde et par af dem som jeg havde smidt ud.:engel:

Ja flere billeder, tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Åh de er fine :lun: På det første kan man godt se Freyas utilfredshed :lol:

Det at de er lidt overbelyste kan du sagtens rette, f.eks. med "highlight" funktionen i photoshop eller iphoto (og sikkert andre).

Haha.. ja det er tydeligt ikke:lol:... men da vi så kom hjem så sad hun og tiggede mig om en guf for moooaaaaar jeg har været dyyygtig:lol::lol::lol:

Joey tonsede bare derudaf:5up:

Nu må jeg se om jeg får rettet overbelysningen på de sidste billeder:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er lige lidt flere billeder... nogle som jeg faktisk har smidt ud:lol:... totalt slørede og overbelyste:oops:

Hvor er de søøøde ud...:hjerte: vintervejret ser ud til at passe dem godt... det er vist kun os andre, der fryser lidt om snuden og fingerne.

Et lille spørgsmål: jeg har en veninde der søger sådan nogle gode trækseler som dine hunde har på... .. hvad hedder selerne :vuf: ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hvor er de søøøde ud...:hjerte: vintervejret ser ud til at passe dem godt... det er vist kun os andre, der fryser lidt om snuden og fingerne.

Et lille spørgsmål: jeg har en veninde der søger sådan nogle gode trækseler som dine hunde har på... .. hvad hedder selerne :vuf: ?

Hihi.. ja de kan sagtens holde varmen:-D

Selerne er fra www.hike.dk

Link til indlæg
Del på andre sites