Gæst Nita Skrevet December 18, 2010 Rapporter Share Skrevet December 18, 2010 Hej. Jeg har en chinese crested, som jeg normalt trimmer én gang i ugen. Men nu her i den kolde tid, synes jeg næsten det er synd for hende at gøre det for tit. Hun fryser nemlig meget, når vi skal udenfor, selvom jeg har masser af tøj på hende. Er der nogen, der har erfaring med trimning af denne race? Og som ved, om, huden ikke bliver irriteret af ikke at blive klippet så ofte i vinterperioden? Venlig hilsen Maria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 kan ikke forestille mig den smule hår gør nogen forskel for om hunden fryser eller ej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Jeg har slet ingen erfaring med det, men jeg ved da fra mig selv at jeg fryser mere på mine ben, når jeg lige har skrabet dem Jeg tror ikke jeg ville trimme min hund, med mindre der var en bestemt grund til det, for jeg tror at selv om hårene er meget små og fine, så holder de stadig stoffet fra dens frakke lidt ud fra huden, hvilket gør at der er lidt luft mellem hud og stof så det isolere bedre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nita Besvaret December 19, 2010 Rapporter Share Besvaret December 19, 2010 Jeg tror at du har ret i, at det giver en lille smule varme med lidt hår, for jeg kan også selv mærke forskel på mine ben, når jeg lige har barberet dem, når jeg tænker over det. Tak for det. Er der andre, der har erfaring med racen Chinese Crested og trimning? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts