Gæst Buddha Skrevet December 25, 2010 Rapporter Share Skrevet December 25, 2010 Sne, marker, verdens bedste hundeven og kampen om den døde sko: Når man ikke har så lange ben, kan man da bare kaste sig gennem luften i stedet Var der en hest der sagde noget?! Gi' slip! MIN snor Or else..!! JEG ER EN HAAAAAAJ Pisos' Og så starter vi forfra ARRGHH Og så faldt der lidt ro over basserne.. :hjerte: Gismo DSG og Fister pomeranier (de gider bestemt ikke være ude ) Og til sidst (ja, i nåede faktisk enden), en serie billeder der er klippet sammen: [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Hvor er de bare søde, når de står næse mod næse :hjerte: Lurede lidt på dine indstillinger, kører du manuel ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Er det Laki han leger med?? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Okay, det var så det mest gustne DSG tandsæt jeg længe har set Og den bette pomser-tøs er da bare for :hjerte: Dejlig billede serie af de to sko-krigere, er der noget bedre end når ens hund har en "verdens bedste lege-kammi" :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Dejlige billeder:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Åh, de ser så dejlige ud sammen 2 bedste venner, der virkelig giver den gas! Og den lille laksemås ser slet ikke ud til at fryse i sneen Hvem har måtte ofre sin varme støvle?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 T Hvor er de bare søde, når de står næse mod næse :hjerte: Lurede lidt på dine indstillinger, kører du manuel ? Ja manuel, men har vist kun ændret på lukketiden. Kiggede lige, de er allesammen blænde 5,6 og iso 400 (den står vist på auto) og så startede jeg på lukketid 250 og senere 500. Men har redigeret bagefter, for sneen var rimelig blå. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 T Ja manuel, men har vist kun ændret på lukketiden. Kiggede lige, de er allesammen blænde 5,6 og iso 400 (den står vist på auto) og så startede jeg på lukketid 250 og senere 500. Men har redigeret bagefter, for sneen var rimelig blå. Det var nemlig det at alle billederne var med samme indstillinger der fik mig til at spørge Jeg bruger altid AV til billeder, synes tit det går helt galt med manuel *G* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Uha du er "modig":mrgreen: Jeg bruger A (det der svarer til AV på canon), tør slet ikke lege med manuel endnu:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Dejlige billeder af super skønne hunde :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 årh hvor er det skønne billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Charmetrold:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Det var nemlig det at alle billederne var med samme indstillinger der fik mig til at spørge Jeg bruger altid AV til billeder, synes tit det går helt galt med manuel *G* Jeg fatter bare mere af lukketiden end jeg gør af blænden Og så går det jo altid hurtigt, så glemmer at ændre undervejs.. Jeanette, nogle gange hvis jeg synes lyset er rigtig svært, så sætter jeg den på auto og tager et billede, så får jeg en bedre ide om hvad det er jeg skal gå efter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Åh, de ser så dejlige ud sammen 2 bedste venner, der virkelig giver den gas! Og den lille laksemås ser slet ikke ud til at fryse i sneen Hvem har måtte ofre sin varme støvle?? Nej han fryser overhovedet ikke Aner ikke hvem der engang har ejet støvlen, men heldigvis ikke mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Jeg fatter bare mere af lukketiden end jeg gør af blænden Og så går det jo altid hurtigt, så glemmer at ændre undervejs.. Jeanette, nogle gange hvis jeg synes lyset er rigtig svært, så sætter jeg den på auto og tager et billede, så får jeg en bedre ide om hvad det er jeg skal gå efter. Hvis du bedst kan lide lukketiden, så kør på lukketidsprogrammet TV, der vælger du lukketiden og kameraet vælger så blænden. Du skal mindst have 1/500 og med en lys hund, burde du i normalt vejr kunne gå højere op. Blinker blændertallet i søgeren, så er det fordi der ikke er lys nok, og du er så nødt til at hæve iso, eller sænke lukketiden, men har du den på 1/500 og vil have skarpe actionbilleder, så kan du ikke sænke mere og derfor er der kun iso tilbage at stille på. Bliver billederne mørke og blændetallet ikke blinker, så kan du overbelyse med +/- knappen, bliver de for lyse, så underbelyser du Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Hvis du bedst kan lide lukketiden, så kør på lukketidsprogrammet TV, der vælger du lukketiden og kameraet vælger så blænden. Du skal mindst have 1/500 og med en lys hund, burde du i normalt vejr kunne gå højere op. Blinker blændertallet i søgeren, så er det fordi der ikke er lys nok, og du er så nødt til at hæve iso, eller sænke lukketiden, men har du den på 1/500 og vil have skarpe actionbilleder, så kan du ikke sænke mere og derfor er der kun iso tilbage at stille på. Bliver billederne mørke og blændetallet ikke blinker, så kan du overbelyse med +/- knappen, bliver de for lyse, så underbelyser du Helt sikkert, det skal jeg prøve i morgen Tusind tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Hvor er det bare nogle dejlige billeder af de to. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Hold kæft for nogle dejlige billeder! Ham Motorbøllen er da vist bare i sit es :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 ja, herlige billeder og sikke et dejligt gensyn med en af mine absolutte yndlingspølsehunde, der virkelig ser ud til at nyde livet i det nordjyske :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Hvor er det bare nogle skønne billeder - Altid en fornøjelse med Motor spam Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Yay! Efter en 40 billeder hvor jeg ikke fattede en dyt, så skete der pludselig noget Tusind tak for tips, Rene. De to første synes jeg især blev super gode! .. Men hov, photobucket æder altså en hel del af farven? Prøv at se denne vedhæftning, en optagelse af min skærm, der er skarpheden godt nok dårligere men farverne ligner meget mere dem jeg har her: [ATTACH]37353[/ATTACH] Og det her blev ret godt af Motor, ærgeligt at Laki så blev uskarp Laki i fuldt firspring Og Motor - meget smuk, meget døv Tjek lige engang, jeg har formået at stille skarpt på øjnene og ikke snuden for en gangs skyld Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Du kunne godt have øget blænden, din lukketid er på det første 1/1000 og blænde 5, så der ville være plads nok til anden blænde (hvis du vil have mere skarpt i billede-fladen) At farverne "dør" på nettet, skyldes ofte man tager billederne i adobe rgb, konvertere du dem til sRgb inden upload, så er farvener der, her er en forklaring på det sRGB vs. Adobe RGB Det er ikke altid lige nemt at ramme rigtig med fokus, jeg kasserer også mange billeder på den baggrund, går ud fra du har sat kameraet til AI-servo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Mmm, mums altså, lækre billeder! Og de fandt skoen igen! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Hvor er det skønt at se lille Laki nyde sine nye omgivelser det ser ud til at ham og motor leger lige så godt som laki og skipper gjorde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Du kunne godt have øget blænden, din lukketid er på det første 1/1000 og blænde 5, så der ville være plads nok til anden blænde (hvis du vil have mere skarpt i billede-fladen) At farverne "dør" på nettet, skyldes ofte man tager billederne i adobe rgb, konvertere du dem til sRgb inden upload, så er farvener der, her er en forklaring på det sRGB vs. Adobe RGB Klart, tror jeg forstår logikken i det første og major AHA til nummer 2 Det er ikke altid lige nemt at ramme rigtig med fokus, jeg kasserer også mange billeder på den baggrund, går ud fra du har sat kameraet til AI-servo AI fokus, er servo bedre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts